Hur mycket idéerr "får" man sno av andra? :D

Sanizz
2 juni 2009 ·

HAHAAH vad i h*lve*e big_smile


Lågt men smickrande!

Rydholm Ej Medlem
2 juni 2009 · 369 Inlägg

man blir ju rädd!! big_smile
hur fasen tänkte han, jag menar man tycker ju att borde skilja liiiiite på linjen mellan övergången på lackerna men dom är ju identiska...

You haven't lived until you found something worth dying for!
Soderqvist
2 juni 2009 · 660 Inlägg

Om piratebay nu kunde bli fälld för medhjälp till piratkopiering borde då inte du också kunna få ut 30 miljoner från företaget som sålt sakerna så han har kunnat kopiera din bil? :S

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
terazzi
2 juni 2009 ·

hahahaha pinsamt ju tongue
Detta var bara redigt illa, hans ser redigt crappy ut jämfört med din smile

Mortalis VW-nörd?
2 juni 2009 · 4 332 Inlägg

Soderqvist skrev:
Om piratebay nu kunde bli fälld för medhjälp till piratkopiering borde då inte du också kunna få ut 30 miljoner från företaget som sålt sakerna så han har kunnat kopiera din bil? :S

//Soderqvist

Såvitt jag vet så får jag spela in en egen Per Gessle skiva om jag så vill utan att antipiratbyrån kommer o wajnar, det är snarare samma sak som detta...han stal texten o låten, men utförde jobbet själv och lägger upp de gratis

Bjorling
2 juni 2009 · 171 Inlägg

Hoppas inte garaget blir stämt nu när dom uppmuntrar till kopiering. sluta gnäll du har ju bara kopierat nån annan, ta lite där och lite ifrån den, alla kopierar sina ider

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5
9Femma
2 juni 2009 · 342 Inlägg

Å ena sidan läckert och ett bevis för att TS gjort ett bra jobb med sin bil.

Å andra sidan bara tragiskt ...
En copycat är och förblir en copycat.
Inget hedersvärt i det ...

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
soyd
2 juni 2009 · 1 853 Inlägg

Hehe ja vad ska man säga... smile

Snart kommer ett PM vart köpte du dina fälgar big_smile hehe

men 2 fina bilar är det i alla fall smile

/mvh soyd

Senast redigerat av soyd (2 juni 2009)

patrikke
2 juni 2009 · 1 749 Inlägg

Men vilken var först då?

Trådstartaren lade till sin bil 2008-05-12 och han som påstås ha kopierat har lagt till sin bil 2007-11-23.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
handydan
2 juni 2009 · 201 Inlägg

Copy-cats? Du hittar dem överallt.... hur ofta ser man inte tävlingsbilar som "liknar" någon annans? Till ex alla STCC-bilar som blir "kopierad" stup i kvarten... osv osv osv

Be A Part Of The Driving Force
Svenning Stridis
2 juni 2009 · 80 Inlägg

patrikke skrev:
Men vilken var först då?

Trådstartaren lade till sin bil 2008-05-12 och han som påstås ha kopierat har lagt till sin bil 2007-11-23.

Haha Busted =p

"Ifall du går i nåns fotspår kommer du aldrig förbi" - Mig
Volvo C30 "Momentum" (2009)
DasAuto
2 juni 2009 · 2 751 Inlägg

Det är väll ingen skillnad på den kopian än på alla Fast and the Furios kopior. Eller elenor kopior.. Jag hade iaf blitt glad smile

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Xoreza
2 juni 2009 · 406 Inlägg

Ja du det finns folk till allt:/ Dock så skulle jag vilja ha sådana tjej motiv som du har. Men då ska man ju fråga ägaren om låv iallafall om man ska ha exakt samma bilder.

MvH Glenn Wiberg
Soderqvist
2 juni 2009 · 660 Inlägg

patrikke skrev:
Men vilken var först då?

Trådstartaren lade till sin bil 2008-05-12 och han som påstås ha kopierat har lagt till sin bil 2007-11-23.

Nu får trådskaparen förklara, är detta sant som patrikke skriver?

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
_Wallis_
2 juni 2009 · 4 506 Inlägg

Om det är det är ngn tröst så ser ju din bättre ut iafa.
Löjligt me evo scoop o monstervingen som han valt.
Han har nog inte mkt fantasi som gör en mer eller mindre kopia..

Kan du andas kan du dö.
Sanizz
2 juni 2009 ·

Soderqvist skrev:

patrikke skrev:
Men vilken var först då?

Trådstartaren lade till sin bil 2008-05-12 och han som påstås ha kopierat har lagt till sin bil 2007-11-23.

Nu får trådskaparen förklara, är detta sant som patrikke skriver?

//Soderqvist

De är nog sant men det betyder inte att att han byggd om den före trådskaparen.

Jungmar
2 juni 2009 · 847 Inlägg

Mattias köpte sin bil 01 om jag inte minns fel och den fick sitt nuvarande utseende (eller iallafall nästan) för 2 år sedan. Men kan ha fel

Bjork OEM <3
2 juni 2009 · 6 957 Inlägg

Tänkte precis säga att hans brud var snyggare men hon hade du ju på andra sidan tongue

Stuket överlag på din bil är snyggare, 1-0 till dig..sj skulle ja blivit lite förbannad fast på samma
sätt lite glad över att ngn gillar ens bil.

OEM <3
Knugcab
2 juni 2009 · 5 111 Inlägg

Soderqvist skrev:
Om piratebay nu kunde bli fälld för medhjälp till piratkopiering borde då inte du också kunna få ut 30 miljoner från företaget som sålt sakerna så han har kunnat kopiera din bil? :S

//Soderqvist

Jag såg en grå merca för nån dag sen, man kanske skulle stämma den killen också, jävla härmapa! roll Eller varför inte Mercedes när de tillverkat en till bil som såg ut som min...

Senast redigerat av Volvo544special65 (2 juni 2009)

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
patrikke
2 juni 2009 · 1 749 Inlägg

Mercedes var ju först med bilar över huvudtaget om jag inte har fel, så det går nog inte att anklaga dem för att ha kopierat.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang