tjena jag har en 06:as suzuki ltz 400...
innan hade jag en smc cbw 250 -05. både är trevliga maskiner.
vilken prisklass hade du tänkt dig? ny eller begagnad?
sattsa på en riktig maskin är mitt råd till dig(inget kinaskräp)...i det här fallet får man faktist vad man betalar för.
men tänk på de att köpa en vägreggad för om du köper en oreggad så går dom inte att regga.
om du undrar så ligger försäkringen på min suzuki på 3270 helår helförsökring på mig 20 år gammal....skatten kan jag inte i huvet men typ 200 spänn så dom är billiga att äga å dom drar även väldigt lite soppa. perfekt att pendla med.
angående kina puffar så kan jag säga såhär jag hade ju en smc 250 köpte den ny våren -05
den gick som en klocka hela tiden jag hade den (ca 150 mil),den startade hur lätt som hällst när de va -15 ute. MEN! jag har hört en massa folk som inte haft samma tur med maskiner i samma prisklass dom har rostat å bromsok har lossnat i farten å ja allt förbannat så om du vill kunna lite fullt ut på din maskin köp en maskin av ett kännt märke. tex yamaha ,suzuki, kawasaki,polaris,gasgas,honda.
men då är grejjen med dom kändare märkena att dom har inga vägreggade det finns bara grå import av dom förutom yamaha raptor 350.
hoppas jag har hjälpt dig lite iaf . ställ gärna fler frågor om de ä nått du undrar över.
Mvh /Henke
Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!