KvarNbergsplan

octavia Power of changes
9 december 2009 · 270 Inlägg

Slave_joe skrev:
vart fan ligger kvarnbergsplan?

Huddinge

Power 0f You
octavia Power of changes
9 december 2009 · 270 Inlägg

turbonova skrev:
Men om han är ute varje natt vid samma tid,plats så ring snuten så dom står och väntar på han då.

Nää, ja vill inte vara han som ringer snuten. Ja kommer fixa det idag. Ja kunde inte sova för det låter som satans. Kom försent till jobbet. Det är dom där jävla avgas smällarns som är värst

Power 0f You
ironhead volvoraggare
9 december 2009 · 4 776 Inlägg

hmmmmmmm du får väll vackert kuta ut me hagelbössan och jaga epa grabben då hehe så han håller sig borta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
octavia Power of changes
9 december 2009 · 270 Inlägg

SoNic- skrev:
Har ett par lådor minor från lumpen ja kan låna ut hahaha

Haha a det hadde varit för roligt haha BOOM

Power 0f You
Svedan CSR
9 december 2009 · 167 Inlägg

Ställ ut en rondellhund gjuten i cement som "råkat hamna ute i rondellen? roll

~ Kör hårt, men lugnt! ~
Volvo V70 T5 "Vintersaga" (2004)
nordstromj
9 december 2009 · 1 772 Inlägg

Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Just det den där snälla första tillsägningen har jag alltid saknat...

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
loow Jävel
9 december 2009 · 2 018 Inlägg

NordstromJ skrev:
Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Just det den där snälla första tillsägningen har jag alltid saknat...

Word! samma här, låter alltid som ett jävla världskrig när man får skäll för något.. Fast dom egentligen bara hade kunnat säga till snällt.

You got to risk it, to get the biscuit :)
Matspetter
9 december 2009 · 139 Inlägg

NordstromJ skrev:
Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Just det den där snälla första tillsägningen har jag alltid saknat...

Precis, det skulle va fint om man fick den varje (första)gång man ställde till med något sattyg.

smile

octavia Power of changes
9 december 2009 · 270 Inlägg

ironhead skrev:
hmmmmmmm du får väll vackert kuta ut me hagelbössan och jaga epa grabben då hehe så han håller sig borta

Haha :p
a bössan i ena och yxan i andra, med tänk dig själv. det är en rondell och rondellen är 50 m ifrån dig. Du lägger dig vid 10 typ för man börjar 07:00 sen kl 01:00 typ så hör du det där ljuden när någon trycker ner koplingen och varvar upp, sen så börjar det låta. Och han som saddar byter inte växel så det blir varv stopp. Sen växlar han till 2an då hör man den där smällen BOOM från avgasröret. Det känns som jag ligger i lumpen igen och att vi har blivit beskjutna haha

Power 0f You
camaro67 Meister
9 december 2009 · 6 763 Inlägg

Svedan skrev:
Ställ ut en rondellhund gjuten i cement som "råkat hamna ute i rondellen? roll

Haha påminner mig om "Sunes sommar".. När de gjuter "sandslottet" i beting och killen ska sparka sönder det big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Aga_Diff Bärs!
9 december 2009 · 3 456 Inlägg

NordstromJ skrev:
Gå ut och stoppa honom och be han snällt att sluta köra där vid den tiden, bryr han sig inte om det. Det är då du tar till de lite mer allvarliga metoderna.

Just det den där snälla första tillsägningen har jag alltid saknat...

+1 smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Funkiee Saab älskare!
9 december 2009 · 4 597 Inlägg

är man så dum att man inte kan inse att man kanske ha chilla lite? måste man få en snäll tillsäglese först? o sen är det ju inte alla som lyssar även fast man säger till neutral Hoppas du får bukt på raggar fan!

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
turbonova gillar en riktig burnout
9 december 2009 · 1 174 Inlägg

sladdar han på helgerna med???isåfall stå där vid tolv med ett baseballträ och vänta på han wink menar nu inte att du ska använda trät. men han lyssnar nog mer på dig än om du kommer utan wink

volvoentusiasten
9 december 2009 · 4 005 Inlägg

Om du inte orkar, så kan du väl sätta upp en skylt? Drifta inte här efter klockan 22:00 tack!

smile

sk8ville
9 december 2009 · 653 Inlägg

gör som dom andra har sagt, gå ut o snacka snällt me han o om han fortsätter endå så gör lite grövre saker smile

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
loudness
9 december 2009 · 4 554 Inlägg

töm en låda spik innan han kommer så kan du skratta gott åt han när han får putta hem bilen
edit: glöm inte sopa upp spiken om inte han gör de så inte andra råkar ut för samma öde..

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
9 december 2009 · 946 Inlägg

camaro67 skrev:

Svedan skrev:
Ställ ut en rondellhund gjuten i cement som "råkat hamna ute i rondellen? roll

Haha påminner mig om "Sunes sommar".. När de gjuter "sandslottet" i beting och killen ska sparka sönder det big_smile

Ja, eller när de bygger guppet där som Leffe åker rakt på och flyger iväg me Cutlassen och landar i minigolfbanan. big_smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
dahboy
9 december 2009 · 1 002 Inlägg

loudness skrev:
töm en låda spik innan han kommer så kan du skratta gott åt han när han får putta hem bilen
edit: glöm inte sopa upp spiken om inte han gör de så inte andra råkar ut för samma öde..

Haha.. glöm inte att sopa uppp efter dig bara..

...
TLO
9 december 2009 · 1 062 Inlägg

"Vem vare som sladda va!!"

"You Go, we go!"
master_-
9 december 2009 · 730 Inlägg

dahboy skrev:

loudness skrev:
töm en låda spik innan han kommer så kan du skratta gott åt han när han får putta hem bilen
edit: glöm inte sopa upp spiken om inte han gör de så inte andra råkar ut för samma öde..

Haha.. glöm inte att sopa uppp efter dig bara..

haha det påminner mig om när jag var 6-7år och skulle jävlas med att hälla ut spik på vägen..
Slutade med att jag fick sopa bort dom, för pappa med 4 punkterade däck var inte glad:lol:

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang