INSTÄLLT!! Inför: BMW-parad på avenyn, Göteborg, efter Schmiedmannträff - 1:a Maj 2010 INSTÄLLT!!

Wiechert tysk.
18 april 2010 · 592 Inlägg

Ska spela stereo i Mariestad, så dyker tyvärr inte upp. hmm

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
Darkie dARKiE
24 april 2010 · 5 031 Inlägg

dcay skrev:

Darkie skrev:
Får se om man kommer, blev påbackad i veckan som jag skrev i schmiedmann tråden inget allvarligt men jag som är perfektionist gillar inte att man kan se en bula i bagageluckan haha.. Så får se helt enkelt.. kanske kommer med E39:an istället.. Hinner inte lämna in bilen på rikt å lack innan..

Du måste komma! Jag kommer tillome med min o den finns det mkt skavanker på än sålänge..!

Nu kommer jag verkligen inte med 328:an ialf..
Klippte en hare i 100km/h igår så hela fronten är skrot..

Märkligt hmm


Kan ta bort mig helt från både träff å crusing tyvärr..
Hinner inte få hem en ny front på en vecka lackad å klar.

Sen hade jag glömt att jag lämnar E39:an på dinitrol fix i 3 dagar på torsdag..

Så missar detta roliga för andra året irad.. tredje året gillt? roll

Senast redigerat av Darkie (24 april 2010)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
D_Nilsson
25 april 2010 · 754 Inlägg

Darkie skrev:

dcay skrev:

Darkie skrev:
Får se om man kommer, blev påbackad i veckan som jag skrev i schmiedmann tråden inget allvarligt men jag som är perfektionist gillar inte att man kan se en bula i bagageluckan haha.. Så får se helt enkelt.. kanske kommer med E39:an istället.. Hinner inte lämna in bilen på rikt å lack innan..

Du måste komma! Jag kommer tillome med min o den finns det mkt skavanker på än sålänge..!

Nu kommer jag verkligen inte med 328:an ialf..
Klippte en hare i 100km/h igår så hela fronten är skrot..

Märkligt hmm


Kan ta bort mig helt från både träff å crusing tyvärr..
Hinner inte få hem en ny front på en vecka lackad å klar.

Sen hade jag glömt att jag lämnar E39:an på dinitrol fix i 3 dagar på torsdag..

Så missar detta roliga för andra året irad.. tredje året gillt? roll

Nej du skojar! sad Himla typiskt! Men till nästa år så får du ha den ståendes i garaget å ta ut den samma dag som träffen ska vara! wink ...så det inte kan ske några fler olyckor! big_smile

Senast redigerat av D_Nilsson (25 april 2010)

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
Bjork OEM <3
25 april 2010 · 6 957 Inlägg

Ska bli kul å åka ner smile Hörde mkt gott om förra årets evenemang, jag åker ju inte Golf..lär nog sitta bakis
i en BMW-cabbe tongue

OEM <3
Darkie dARKiE
27 april 2010 · 5 031 Inlägg

D_Nilsson skrev:

Darkie skrev:

dcay skrev:

Du måste komma! Jag kommer tillome med min o den finns det mkt skavanker på än sålänge..!

Nu kommer jag verkligen inte med 328:an ialf..
Klippte en hare i 100km/h igår så hela fronten är skrot..

Märkligt hmm


Kan ta bort mig helt från både träff å crusing tyvärr..
Hinner inte få hem en ny front på en vecka lackad å klar.

Sen hade jag glömt att jag lämnar E39:an på dinitrol fix i 3 dagar på torsdag..

Så missar detta roliga för andra året irad.. tredje året gillt? roll

Nej du skojar! sad Himla typiskt! Men till nästa år så får du ha den ståendes i garaget å ta ut den samma dag som träffen ska vara! wink ...så det inte kan ske några fler olyckor! big_smile

Är glad igen, mycket hoppande fram å tebaks, men dinitrol center ringde idag å sa att dem tar 328;an förre E39:an så nu har jag 525:an över helgen.. så jag kommer inom ändå.. Dock inte lika kul utan E36:an men men.. får ju titta på andras fina kärror big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
D_Nilsson
28 april 2010 · 754 Inlägg

Darkie skrev:

D_Nilsson skrev:

Darkie skrev:

Nu kommer jag verkligen inte med 328:an ialf..
Klippte en hare i 100km/h igår så hela fronten är skrot..

Märkligt hmm


Kan ta bort mig helt från både träff å crusing tyvärr..
Hinner inte få hem en ny front på en vecka lackad å klar.

Sen hade jag glömt att jag lämnar E39:an på dinitrol fix i 3 dagar på torsdag..

Så missar detta roliga för andra året irad.. tredje året gillt? roll

Nej du skojar! sad Himla typiskt! Men till nästa år så får du ha den ståendes i garaget å ta ut den samma dag som träffen ska vara! wink ...så det inte kan ske några fler olyckor! big_smile

Är glad igen, mycket hoppande fram å tebaks, men dinitrol center ringde idag å sa att dem tar 328;an förre E39:an så nu har jag 525:an över helgen.. så jag kommer inom ändå.. Dock inte lika kul utan E36:an men men.. får ju titta på andras fina kärror big_smile

Härligt Darkie! big_smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
Svensson86
28 april 2010 · 11 Inlägg

Jag vill också vara med och köra lite om det går bra. M3 E46 (silvergrå) smile

D_Nilsson
28 april 2010 · 754 Inlägg

Lite tråkiga nyheter! Det verkar som att det kommer bli kasst väder! Är det intressant att köra även fast det regnar? Eller vad tycks? Känns ju så där roligt hmm

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
Eddiie Bmw Fanatiker
29 april 2010 · 292 Inlägg

på smhi kommer en fin sol upp när man är på kväll ! Vilket GILLAS  !!!!

Kom igen nu, hoppas vi på fint väder så blir de fint väder wink

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
sigge_
30 april 2010 · 170 Inlägg

Glömm inte att det är Första maj imorgon= demonsration

Gbg
jimpa00
30 april 2010 · 309 Inlägg

Kommer tyvärr inte kunna köra med i paraden, då min bil inte hinner bli klar!
Men vi ses på träffen ändå!

BMW följer inte utvecklingen dom leder den !
Projekttråd BMW E30
BMW M3 E36 "Old School" (1995)
D_Nilsson
30 april 2010 · 754 Inlägg

siggi skrev:
Glömm inte att det är Första maj imorgon= demonsration

Japp, märkte detta tyvärr! sad Stora delar av stan kommer vara avstängd, t.ex Avenyn, och trafiken kommer "tillåtas" igen efter kl 17.00. Hoppas bara att det kommer flyta på fint vid Avenyn! hmm

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
D_Nilsson
1 maj 2010 · 754 Inlägg

Paraden blev tyvärr inställd! Helt plötsligt var det ingen kvar på träffen, så vi får väl göra ett nytt försök nästa år! smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
dcay Licenssvetsare
2 maj 2010 · 927 Inlägg

Nilsson! Jag och farsan va sena till träffen så jag hann tyvärr inte träffa dig, dock tror jag att jag såg din bil stå vid , om jag inte minns fel, ST1 macken, vid en pizzeria tillsammans med ett antal till BMW's? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang