Inför: BMW träff Lördag 3 April i Jönköping på A6 Center

Xtravagant 1337
8 mars 2010 · 1 343 Inlägg

WHITE--RR skrev:
min står med har med stått i garaget ett tag nu och har även slängt på sommarfälgarna för vill ej köra den i detta vädret.. om det blir är snöigt under elmia så kommer ja ej köra upp med bmwen iaf

Du har väl antispin på han wink

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
AKKI-MRFUN
8 mars 2010 · 686 Inlägg

joo sant men inte kul ifall man blir stoppad och får böter.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Bymmer_jonas
9 mars 2010 · 15 Inlägg

Lär inte hinna klart med e30in tills dess, men kommer säkert förbi med e39an wink

Najforti E30-Förare
11 mars 2010 · 57 Inlägg

Jag kommer upp med Ratbimmern och stjäl showen från alla som vanligt.. Haha..! Akki du vet hur det brukar bli!wink

Full gas spar tid!
Volkswagen Jetta Coupé "Lowtech" (1990)
AKKI-MRFUN
12 mars 2010 · 686 Inlägg

Najforti skrev:
Jag kommer upp med Ratbimmern och stjäl showen från alla som vanligt.. Haha..! Akki du vet hur det brukar bli!wink

hahah kom du bara roligt när det finns folk som gillar att leka med bilarna:P

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Xtravagant 1337
12 mars 2010 · 1 343 Inlägg

Behövs det verkligen 3 trådar om detta?

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
AKKI-MRFUN
12 mars 2010 · 686 Inlägg

e ju inte alla som går in på östra götaland o jkpg???  kanske finns även andra sthlmare osv som vill komma men ej går in på just jkpg utan runt om där dem bor

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Xtravagant 1337
12 mars 2010 · 1 343 Inlägg

WHITE--RR skrev:
e ju inte alla som går in på östra götaland o jkpg???  kanske finns även andra sthlmare osv som vill komma men ej går in på just jkpg utan runt om där dem bor

Tyckte du att det lät logiskt att om en stockholmare vill komma på en träff i jkpg kollar forumdelen i stockholm?? enligt min mening skapar det bara irritation med massor av trådar om samma sak..
tror inte jag är ensam..

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
AKKI-MRFUN
12 mars 2010 · 686 Inlägg

okej men jag vet inte hur ny du är på garaget eller om du är en gammal användare men jag har varit reggat nått år nu och de e inte första gången någon skriver samma tråd i andra forums delar dvs har sett det flera ggr.
Har sj fått pm av folk som vill jag ska slänga upp om denna träffen i flera trådar för att locka fram fler folk.
ja menar om du inte har annat att skriva än att bara klaga på hur mkt trådar de finns så behöver du inte skriva i tråden håll den gärna ren från offtopic frågor.
Tråden går ut på att se på ett ungeför hur mkt folk som vill komma inte massa andra diskutioner så dem får du ta med nån annan.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
xploood
17 mars 2010 · 44 Inlägg

kommer. men e de fö lite folk så drar man ju tongue

Xtravagant 1337
17 mars 2010 · 1 343 Inlägg

WHITE--RR skrev:
okej men jag vet inte hur ny du är på garaget eller om du är en gammal användare men jag har varit reggat nått år nu och de e inte första gången någon skriver samma tråd i andra forums delar dvs har sett det flera ggr.
Har sj fått pm av folk som vill jag ska slänga upp om denna träffen i flera trådar för att locka fram fler folk.
ja menar om du inte har annat att skriva än att bara klaga på hur mkt trådar de finns så behöver du inte skriva i tråden håll den gärna ren från offtopic frågor.
Tråden går ut på att se på ett ungeför hur mkt folk som vill komma inte massa andra diskutioner så dem får du ta med nån annan.

Det står när man är reggade sig här inne..
Strunt samma.
Med tanke på att trådarna är mer eller mindre tomma så kan det ju inte direkt vara ett jättetryck du fått på PM. Oavsett tror jag inte att någon åker til jönköping elmia helgen för att gå på en BMW träff på en parkering som kommer vara fylld med massa annat.

Men givetvis ska jag hålla mig ifrån tråden som du önskade wink
Lycka till

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
AKKI-MRFUN
18 mars 2010 · 686 Inlägg

Spelar ingen roll om ja fått ett jätte tryck eller inte på pm men eftersom det var några som ville ja skulle lägga upp de så gjorde ja de.
jag åker inte heller bara pga av en bmw träff ska in på elmia o sånt men eftersom det är folk från hela sverige som skall komma så kan man lika gärna ha en liten bmw tträff på kvällen. träffen är inte tänkt att hålla på i evigheter utan snacka lite, ta kort på bilarna osv. Ja sj kommer även dra och åka runt för att se både på race, burnouter o massa annat.
Men som Sagt för dem som vill varmt välkommna kan va kul och ha lite bmw bilar samlade och kommer även finnas massa annat att kolla på under kvällen.

Xtravagant ja önskade inte att du skall hålla dig borta från tråden utan håll bara sånt snack utanför tråden.


mvh

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
AKKI-MRFUN
30 mars 2010 · 686 Inlägg

hoppas på ett fint väder till helgen kommer bli kul.. sprid gärna ryktet till fler bmw ägare så ses vi där

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Error_
31 mars 2010 · 19 Inlägg

kommer nog inom en sväng=)

Live your life sideways
Volvo xc90 D5 "Pappas bil" (2008)
Volvo V70 (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang