Styla saab 9-5 orginallyktor?

flamestone
11 mars 2010 · 233 Inlägg

hej!!
jag tänkte höra om någon här på garaget vet om de finns utbytesglas till strålkastarna 1999ans modell fast i klarglas och då menar jag bara själva glaset till lyktan de skulle vara snyggt med sånna så tänkte höra om det finns att köpa nånstans?

Porsche 928 s "strosek" (1983)
flamestone
11 mars 2010 · 233 Inlägg

ingen som vet om detta finns?

Porsche 928 s "strosek" (1983)
RaX- Vem uppfann biltema? :@
11 mars 2010 · 61 Inlägg

Borde funnits på speedparts isåfall.

Har för mig att facelift strålkastarna inte passar rakt på, annars kan du smälla dit facelift fronten, tror den kom 01.
Den får ett mycket modernare utseende av det.
Då får du byta stötfångaren, strålkastare och blinkers, grillen är inbyggd i stötfångaren.

Jag reserverar mig för ev fel cool

Saab 9000 CSE 2,3T "A50" (1997)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
11 mars 2010 · 6 170 Inlägg

RaX- skrev:
Borde funnits på speedparts isåfall.

Har för mig att facelift strålkastarna inte passar rakt på, annars kan du smälla dit facelift fronten, tror den kom 01.
Den får ett mycket modernare utseende av det.
Då får du byta stötfångaren, strålkastare och blinkers, grillen är inbyggd i stötfångaren.

Jag reserverar mig för ev fel cool

-02 kom den första faceliften.


Det funkar inte särskilt bra med klarglas på ett par lyktor där spridningen sitter i glaset, klarglas = ingen styrning på ljusbilden = inte bra. Därför finns det inget klarglas.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
flamestone
12 mars 2010 · 233 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

RaX- skrev:
Borde funnits på speedparts isåfall.

Har för mig att facelift strålkastarna inte passar rakt på, annars kan du smälla dit facelift fronten, tror den kom 01.
Den får ett mycket modernare utseende av det.
Då får du byta stötfångaren, strålkastare och blinkers, grillen är inbyggd i stötfångaren.

Jag reserverar mig för ev fel cool

-02 kom den första faceliften.


Det funkar inte särskilt bra med klarglas på ett par lyktor där spridningen sitter i glaset, klarglas = ingen styrning på ljusbilden = inte bra. Därför finns det inget klarglas.

okej tack för svaret då byter man bars till usa blinkers fram istället:)

Porsche 928 s "strosek" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang