Bilder på mig från Elmia 2010

Arcangelus <3 Japs
13 april 2010 · 680 Inlägg

Varför är man alltid (oavsett topic) gnällig eller avundsjuk så fort man har andra åsikter?

Står man och visar 2/3 av lökarna och går runt i hotpants bland 80.000 påklädda människor, då får man f*n räkna med att få höra ett och annat.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Xtravagant 1337
13 april 2010 · 1 343 Inlägg

Sluta med OT.

hahaha

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
peter_1976 JDM
13 april 2010 · 2 201 Inlägg

Vad klagar ni över.
Hon har ett jobb, som modell. Företaget anlitar henne för att stå i deras monter. Företaget bestämmer klädsel.
Jag tror inte hon har alla kläder med de olika företagens namn o logos hemma.

Svenss0n
13 april 2010 · 643 Inlägg

har charlie dragit? kanske var det inge kul längre.

Volvo 850R (1997)
LillaHjartat Linuz<3
13 april 2010 · 42 Inlägg

Arcangelus skrev:
Varför är man alltid (oavsett topic) gnällig eller avundsjuk så fort man har andra åsikter?

Står man och visar 2/3 av lökarna och går runt i hotpants bland 80.000 påklädda människor, då får man f*n räkna med att få höra ett och annat.

Så jävla sant gabbe..

Kärlek växer inte på träd, de byggs i japan ;) | Linuz<3
Bilgalningen Bildelsskruvare
13 april 2010 · 255 Inlägg

Jag undrar när det ska komma nåt för oss tjejjer att kolla på på bilmässorna... Förutom bilarna då förståss;)

My life, My mess
Woolf
13 april 2010 · 41 Inlägg

Bilgalningen skrev:
Jag undrar när det ska komma nåt för oss tjejjer att kolla på på bilmässorna... Förutom bilarna då förståss;)

Haha, ja det kan man ju undra. Lättklädda killar med svällande och väl inoljade muskler.... Magrutor som lika gärna kan användas som tvättbräda, rumpan hård som stål och sådär lite lagom farligt utseende?

Skämt åtsido, jag åker till bilträffar, bilmässor och liknande event för bilarnas skull, inte för att kolla på och låta mig upphetsas av motsatta könet. Men var och en gör vad den vill och tittar på det han eller hon är intresserade av.

Frida, jag ska kolla igenom pojkvännens bilder från mässan. Tror inte du är med på någon bild, dock inte posande i så fall men det kanske kvittar?

Chaarlie Scandalicious
13 april 2010 · 29 Inlägg

Woolf skrev:

Bilgalningen skrev:
Jag undrar när det ska komma nåt för oss tjejjer att kolla på på bilmässorna... Förutom bilarna då förståss;)

Haha, ja det kan man ju undra. Lättklädda killar med svällande och väl inoljade muskler.... Magrutor som lika gärna kan användas som tvättbräda, rumpan hård som stål och sådär lite lagom farligt utseende?

Skämt åtsido, jag åker till bilträffar, bilmässor och liknande event för bilarnas skull, inte för att kolla på och låta mig upphetsas av motsatta könet. Men var och en gör vad den vill och tittar på det han eller hon är intresserade av.

Frida, jag ska kolla igenom pojkvännens bilder från mässan. Tror inte du är med på någon bild, dock inte posande i så fall men det kanske kvittar?

Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

JDMy00 ClubJDM.se
13 april 2010 · 1 608 Inlägg

Chaarlie skrev:

Woolf skrev:

Bilgalningen skrev:
Jag undrar när det ska komma nåt för oss tjejjer att kolla på på bilmässorna... Förutom bilarna då förståss;)

Haha, ja det kan man ju undra. Lättklädda killar med svällande och väl inoljade muskler.... Magrutor som lika gärna kan användas som tvättbräda, rumpan hård som stål och sådär lite lagom farligt utseende?

Skämt åtsido, jag åker till bilträffar, bilmässor och liknande event för bilarnas skull, inte för att kolla på och låta mig upphetsas av motsatta könet. Men var och en gör vad den vill och tittar på det han eller hon är intresserade av.

Frida, jag ska kolla igenom pojkvännens bilder från mässan. Tror inte du är med på någon bild, dock inte posande i så fall men det kanske kvittar?

Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

Mazda Mx-5 (1999)
jakob_enkvist
13 april 2010 · 144 Inlägg

JDMy00 skrev:

Chaarlie skrev:

Woolf skrev:

Haha, ja det kan man ju undra. Lättklädda killar med svällande och väl inoljade muskler.... Magrutor som lika gärna kan användas som tvättbräda, rumpan hård som stål och sådär lite lagom farligt utseende?

Skämt åtsido, jag åker till bilträffar, bilmässor och liknande event för bilarnas skull, inte för att kolla på och låta mig upphetsas av motsatta könet. Men var och en gör vad den vill och tittar på det han eller hon är intresserade av.

Frida, jag ska kolla igenom pojkvännens bilder från mässan. Tror inte du är med på någon bild, dock inte posande i så fall men det kanske kvittar?

Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

JDMy00 Kamma dig för fan! Låt nu tjejen va!

JDMy00 ClubJDM.se
13 april 2010 · 1 608 Inlägg

jakob_enkvist skrev:

JDMy00 skrev:

Chaarlie skrev:
Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

JDMy00 Kamma dig för fan! Låt nu tjejen va!

Men buhu. Jag varnade henne bara om sånt som faktiskt förekommer. Var ju inte direkt menat att någon random snubbe från Varberg skulle ta åt sig..

Senast redigerat av JDMy00 (13 april 2010)

Mazda Mx-5 (1999)
groze
13 april 2010 · 564 Inlägg

Arcangelus skrev:
Varför är man alltid (oavsett topic) gnällig eller avundsjuk så fort man har andra åsikter?

Står man och visar 2/3 av lökarna och går runt i hotpants bland 80.000 påklädda människor, då får man f*n räkna med att få höra ett och annat.

Man får väl gå klädd hur man vill? Eller?

Om du klagar på att någon vill ha bilder på sig själv för att kunna använda dom i sitt portfolio, får du räkna med att folk kallar dig gnällig!

Låt henne samla ihop bilder om hon vill det!

Helt sjukt hur folk (inte bara du) kan störa sig på något så obetydligt som att någon går klädd på ett visst sätt.

Är det fel att någon vill ha uppmärksamhet? Det är ju helt upp till den personen om han/hon vill det!  Vill ni inte ge henne uppmärksamhet så gör inte det. Enkelt.

Arcangelus <3 Japs
13 april 2010 · 680 Inlägg

Groze:

Ja, för bilder på en själv med 10st moppe-fjortisar, som knappt vet om de är k*ta eller pinknödiga, i bakgrunden är helt kanon till sin portfolio.

Lämnar denna diskussionen nu, för tycker det är så sjukt löjligt detta.

Lycka till Chaarlie iaf! Håller tutt...jag menar...tummarna! big_smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
groze
13 april 2010 · 564 Inlägg

Arcangelus skrev:
Groze:

Ja, för bilder på en själv med 10st moppe-fjortisar, som knappt vet om de är k*ta eller pinknödiga, i bakgrunden är helt kanon till sin portfolio.

Lämnar denna diskussionen nu, för tycker det är så sjukt löjligt detta.

Lycka till Chaarlie iaf! Håller tutt...jag menar...tummarna! big_smile

Haha, vem vet, vissa kanske tycker det kan va bra? smile

No hard feelings mot dig. Jag tycker det är löjligt att det ens är en diskusion. smile

//J

Senast redigerat av groze (13 april 2010)

Rock-Star
13 april 2010 · 2 982 Inlägg

LillaHjartat skrev:

Arcangelus skrev:
Varför är man alltid (oavsett topic) gnällig eller avundsjuk så fort man har andra åsikter?

Står man och visar 2/3 av lökarna och går runt i hotpants bland 80.000 påklädda människor, då får man f*n räkna med att få höra ett och annat.

Så jävla sant gabbe..

är det inte fel att baktala ngn?
om din brud går runt med hotpants och ser väldigt vass ut, ska hon räkna med att folk ska snacka skit om henne? - verkade ju inte vara någon som VÅGADE säga ngt på mässan!

-aja, slöja till alla brudar på mässorna runtom världen så blir ni glada som fan eller hur?

jag går hellre på en bilmässa med enassa brudar som spexar än en bilmässa utan brudar som spexar!

bilar och brudar är en bra kombination!

känns alltid som att man ska klaga på ngt. om det hade funnits sprit på mässan så hade ni knappast klagat på brudarna.
nu när det inte fanns ngt att klaga på så skapar man ngt att klaga på.

skicka hennes bilder till henne som hon ha och var nöjd med det. - varför halka in på annat?
skapa en ny tråd med klagomål istället.

och sen var det ETT JOBB för tjejerna. tror ni brudarna hade ställt upp gratis?
BAH!

Tobbe A Bilbyggare och medmänniska
13 april 2010 · 100 Inlägg

Chaarlie skrev:

BmW_Tokig skrev:
Förlåt för dubbelpost, men hade visst en bild smile

Där det dock ser ut som om du får skäll :p
http://img233.imageshack.us/img233/8869/img3073e.jpg

HAHAHAHAH, ja fyfan tongue . Har ingen aning om vem snubben är men han var där ganska ofta & snackade . men någon skäll fick jag faktiskt inte tongue

Här har ni snubben som har på sig "BAKISBRILLORNA". D behövdes efter den blöta utekväll som en viss BMW-kille fixa.(Thanx)..Damn it was hard!!cool Och i kombo med nya linsor...då behövdes dom kan jag lova! Man hade ju skrämt livet ur alla barn annars...ASG big_smile
Nä skäll fick hon inte. Charlie gjorde ju ett bra och representativt jobb. Och höll den högsta klassen på som "montertjej". Sen att hon är en trevlig tjej oxå gjorde inte saken sämre.
Nåt måste man hitta på dessa mässadagar.

Ha en go bilsäsong allihopa!!

Joont3__
13 april 2010 · 50 Inlägg

Fann en som hade dig på bilder breve sin golf(:  http://www.garaget.org/?car=120489&image=1835985

Mercedes w126 380se "V8an" (1981)
Chaarlie Scandalicious
14 april 2010 · 29 Inlägg

JDMy00 skrev:

Chaarlie skrev:

Woolf skrev:

Haha, ja det kan man ju undra. Lättklädda killar med svällande och väl inoljade muskler.... Magrutor som lika gärna kan användas som tvättbräda, rumpan hård som stål och sådär lite lagom farligt utseende?

Skämt åtsido, jag åker till bilträffar, bilmässor och liknande event för bilarnas skull, inte för att kolla på och låta mig upphetsas av motsatta könet. Men var och en gör vad den vill och tittar på det han eller hon är intresserade av.

Frida, jag ska kolla igenom pojkvännens bilder från mässan. Tror inte du är med på någon bild, dock inte posande i så fall men det kanske kvittar?

Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

haha jag ska väl inte sälja bilderna heller ? Jag visar upp dem bara, .. Ge dig inte in i något du inte vet om tack .

jakob_enkvist
14 april 2010 · 144 Inlägg

JDMy00 skrev:

jakob_enkvist skrev:

JDMy00 skrev:
Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

JDMy00 Kamma dig för fan! Låt nu tjejen va!

Men buhu. Jag varnade henne bara om sånt som faktiskt förekommer. Var ju inte direkt menat att någon random snubbe från Varberg skulle ta åt sig..

Tar inte åt mig det minsta, men snacka om att dra upp skit...! Frågan är vem det är som är random kille här på garaget?? Vart är dina bilar??

Senast redigerat av jakob_enkvist (14 april 2010)

Sheba Certifierad besserwisser
14 april 2010 · 308 Inlägg

Chaarlie skrev:

JDMy00 skrev:

Chaarlie skrev:
Nej det spelar absolut ingen roll, jag använder bilderna till företag som är intresserade utav samarbete men folk verkar inte förstå det här inne . . Det var därför jag skapade tråden , för att se om jag hittade några bra bilder man kunde ha användning för då jag inte själv kan ta kort direkt . Ser ju lagom dumt ut smile

Mvh Frida

Jag hoppas du har tillåtelse från alla fotografer på de bilder du "hittat". Eftersom du skulle använda bilderna för egen vinning så kanske de kommer en fet faktura på några tusen sen och de är ju inte så skoj direkt..

haha jag ska väl inte sälja bilderna heller ? Jag visar upp dem bara, .. Ge dig inte in i något du inte vet om tack .

Du får inte visa upp dem heller. Du kan länka till fotografens sida eller få fotografens tillåtelse att lägga upp dem på din hemsida, t.ex, men du får inte visa upp dem fritt utan fotografens tillåtelse bara för att du är med på dem. Jag säger inte att du gör det, men bara så du vet. Det kan bli en kostsam historia annars.

Senast redigerat av Sheba (14 april 2010)

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang