Saker vi hittat i våra begagnade bilar

plankan
14 april 2010 ·

Hittade lite bestick då jag rev ut mattan i bilen:

http://www.geting.se/image.php/235762-bestick.JPG yikes

Man kan nästan undra om det har legat där sedan bilen lämnade fabriken big_smile

Dock hittade jag ingen salt/pepparkvarn lol

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
14 april 2010 · 607 Inlägg

Under passagerarstolen på min nuvarande Colt hittade jag en hel hög med inkasso och kronofogden papper från fd ägarn, två parkeringsböter på bilen och lite annan skit smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Lowpass
14 april 2010 · 1 224 Inlägg

Growe skrev:

Mazda6sex skrev:
En polare hittade en skylt där det står "Stopp Polis" på när han köpte sin Vento, en av dem polisen petar ut genom fönstret när man stoppar bilen bakom tongue
Lite udda big_smile

inte en bil med regget Gayxxx smile vi hade ett antal ventosar gick här i örebro för än väldigt massa år sen smile

HAHA!

i-vtec Do you?
Ksj
15 april 2010 · 1 217 Inlägg

Hmm, jag har faktiskt inte kollat i senaste inköpet ännu.
90:an hittade jag dock lite prylar i;

Tändsticksask(liten, brun och gammal) märkt med priset 1 öre.
Rutlim (till bilrutor).
Solbrillor a la tidigt 70tal tillverkade av bakelit.
En lös tändmodul.
X antal flaskor förgasarolja.
Gammal hjärtmedicin.
Div. skruvar, muttrar och brickor och mynt.

Saab 900 "2.1an" (1992)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 april 2010 · 5 753 Inlägg

Kondomer, pengar, öl, kort, kärleksbrev, full snusdosa, verktyg, med mera.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Spawned_ Maskinförare
15 april 2010 · 1 163 Inlägg

Har folk slutat med att städa ur bilen innan dom säljer nu mer ?
Skulle aldrig sälja nån bil som inte var städad och tvättad före.

Ingen som fick livlig fantasi av alla trosor, och började fundera hur mycket sex det har förekommit i olika bilar ? wink

Senast redigerat av _Spawned_ (15 april 2010)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
nokturnal
15 april 2010 · 3 Inlägg

hej, köpte en bil av en gubbe för många år sedan, den va "långtidsparkerad" å inga nycklar fick jag med heller. I skuffen låg ett helt arv från nån släckting till honom, plus en massa brev till kungen att tyskarna är på väg. Detta var på 90-talet. 
Jag minns att när vi skulle skriva ägarbyte i hans lägenhet noterade jag att han samlade på mkölkkartonger och att iställer för mattor var det kavajer utlaggt som han gick på......

Volvoissac
15 april 2010 · 53 Inlägg

hej, när jag rensa i min 960 när jag hade köpt den hittade jag en porrfilm under baksätet tongue

once a trucker, always a trucker!
Volvo 965 "Oceanen" (1995)
Aga_Diff Bärs!
15 april 2010 · 3 456 Inlägg

nokturnal skrev:
hej, köpte en bil av en gubbe för många år sedan, den va "långtidsparkerad" å inga nycklar fick jag med heller. I skuffen låg ett helt arv från nån släckting till honom, plus en massa brev till kungen att tyskarna är på väg. Detta var på 90-talet. 
Jag minns att när vi skulle skriva ägarbyte i hans lägenhet noterade jag att han samlade på mkölkkartonger och att iställer för mattor var det kavajer utlaggt som han gick på......

Hehe, låter som en vettig typ... wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
te_wik Forummoderator
15 april 2010 · 12 813 Inlägg

Aga_Diff skrev:

nokturnal skrev:
hej, köpte en bil av en gubbe för många år sedan, den va "långtidsparkerad" å inga nycklar fick jag med heller. I skuffen låg ett helt arv från nån släckting till honom, plus en massa brev till kungen att tyskarna är på väg. Detta var på 90-talet. 
Jag minns att när vi skulle skriva ägarbyte i hans lägenhet noterade jag att han samlade på mkölkkartonger och att iställer för mattor var det kavajer utlaggt som han gick på......

Hehe, låter som en vettig typ... wink

Hehe eller hur tongue

BTW, Firetrax bör väl snart ha avtjänat sitt straff så han borde komma tillbaka snart tongue



Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (15 april 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
joakim89
20 april 2010 · 1 265 Inlägg

inget av värde

danne460 Das vas das das
21 april 2010 · 179 Inlägg

när jag köpte 240in så hitta jag under soffan ett par stringtrosor och när jag rev ut soffan så hitta jag 10öre.
trosorna sålde jag till en polare (budgivning) för "200kr" och så fick jag hans wunderbaums då han fick något annat att hänga där smile

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
bjelke_performance
21 april 2010 · 57 Inlägg

jag har bara hittat verktyg,däck trycksmätare/pengar å al den skiten,MEN kompisen hade värdens flyt:) nämligen, köpte en saab 900 i från angered i göteborg(mycket tveksamma killar) bilen kostade 950 kr, och i den låg det....
9 st häcksaxar(troligt vis klippt koppar kabel)
2st yxor
3st kofotar
mariuana blad mellan säterna
lustgas patroner
rosa piller med en muskulös arm på
och som grädden på moset,brev i från en kille på kumla....
snacka om ångest bil eller,fy fan ville aldrig åka i den,kunde ju sticka sig på en kanyl eller dylikt smile smile

Volvo v70 D5 "d5Ran" (2003)
the_lion
22 april 2010 ·

det konstigaste jag har hittat är nog en Rambo liknande kniv i handsfacket och en spade i bagaget...men inte så konstigt att man hittar sånt i bilar där jag bor och köpte bilen...RINKEBY
bilen var en volvo 850 smile

940_44
3 maj 2010 · 850 Inlägg

bjelke_performance skrev:
jag har bara hittat verktyg,däck trycksmätare/pengar å al den skiten,MEN kompisen hade värdens flyt:) nämligen, köpte en saab 900 i från angered i göteborg(mycket tveksamma killar) bilen kostade 950 kr, och i den låg det....
9 st häcksaxar(troligt vis klippt koppar kabel)
2st yxor
3st kofotar
mariuana blad mellan säterna
lustgas patroner
rosa piller med en muskulös arm på
och som grädden på moset,brev i från en kille på kumla....
snacka om ångest bil eller,fy fan ville aldrig åka i den,kunde ju sticka sig på en kanyl eller dylikt smile smile

jag bor i angered finns mycket sånt skit här uppe!sad

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
bobafett Bounty hunter
3 maj 2010 · 671 Inlägg

pukan2 skrev:
köpte en kadett 77a från en kille i skogås för några år sedan som va garage lackerad röd till saken jag o några till åkte o köpte den bilen då den va så himla billig innan vi åkte så fan jag en tårt formad matlåda i handskfacket och fråga killen om han ville ha den då sa han släng skiten den är ändå inte min. när vi kom hem så städade vi ur bilen på allt skit och jusst den matlådan öppnade vi då vi va nyfikna på innehållet då det skramlade om lådan och fan hela lådan ful av marijuana och rullpapper.

vad gjorde du då?..va ärlig nu....typiskt skogås folk tongue

Mercedes w116 280se "Elvira" (1974)
Audi 200 20v Turbo quattro "diplomaten" (1990)
McLoving
3 maj 2010 · 112 Inlägg

Köpte en Volvo 740 som gått som taxi och hittade en lagom slant 1500kr+ i både sedlar och mynt under förarstolen och under baksätet!

Andra bonusar var 2½ paket röka några tändare!

I bagaget låg en Kamasa tools verktygslåda!

Ganska nöjd med det köpet för jag gick några tusenlappar + när jag sålde bilen!

Please be patient, monkey learning to drive!
Dubs I got Dubs!
3 maj 2010 · 2 423 Inlägg

500kr under sätet i min gamla golf
Brytbladsknivar
Skruvmejslar

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Arcangelus <3 Japs
3 maj 2010 · 680 Inlägg

De va f*n va stringtrosor alla hittar!

Är det obligatoriskt för fruntimmerna att glömma underkläderna efter en närkamp i bilen eller? tongue

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
3 maj 2010 · 1 903 Inlägg

Arcangelus skrev:
De va f*n va stringtrosor alla hittar!

Är det obligatoriskt för fruntimmerna att glömma underkläderna efter en närkamp i bilen eller? tongue

jajamen, sen hänger man dom i backspegeln som trofé big_smile
mkt fränare än att ha ett 70tal wunderbaum där tongue

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang