Vilka ska till Sensation White 2010 i Köpenhamn?

panoss
21 april 2010 · 5 Inlägg

Sensation White 2010 Köpenhamn! Ska någon dit?

WolFMaN_16
25 maj 2010 · 177 Inlägg

ja o en polare funderar på att dra dit smile de eller så blire ibitza smile

Volvo 850 "Schteken" (1993)
Norde fotointresserad
25 maj 2010 · 2 307 Inlägg

Funderar på att dra dit ett gäng vi också.. Drog iväg en förfrågan om pris för vad det skulle kosta att ha ett "Table on Exclusive deck". Får se vad de svarar, lär dock kosta en hel del misstänker jag tongue

Norde fotointresserad
21 oktober 2010 · 2 307 Inlägg

Väcker lite liv i tråden igen då Sensation nu har tagit sig in på svensk mark som uppvärmning inför den riktiga finalen i Köpenhamn!

Sensation – Celebrate life with house kommer att genomföra en klubbturné med fyra stopp under de kommande veckorna. Det hela drog igång i lördags i Malmö (någon som var där?!)
Nu väntar Helsingborg den 23 oktober, Stockholm 29 oktober och Sundsvall den 6 november.

Kan inte säga annat att jag ser fram emot att få se Sensation på svensk mark i november nu och sen kanske det blir en liten tripp söderut till Danmark efter det också!

Någon som var i Malmö eller ska till Sthlm i helgen och kan berätta någonting om hur det var och vad det kostade och så? smile

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
21 oktober 2010 · 661 Inlägg

vilka kommer, Slayer? Motorhead?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Muttley
21 oktober 2010 ·

SatansWrath skrev:
vilka kommer, Slayer? Motorhead?

HAHA nu skojja du väl ändå.

cheffer
21 oktober 2010 · 1 422 Inlägg

SatansWrath skrev:
vilka kommer, Slayer? Motorhead?

Är du full eller?

Tar gärna lite mer info om deras tågande genom Sverige smile Speciellt Sundsvall!

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Norde fotointresserad
21 oktober 2010 · 2 307 Inlägg

cheffer skrev:

SatansWrath skrev:
vilka kommer, Slayer? Motorhead?

Är du full eller?

Tar gärna lite mer info om deras tågande genom Sverige smile Speciellt Sundsvall!

Har inte så mycket koll än men 6 november på Aveny är det som gäller. Tänkte försöka fixa tag i lite mer info och priser på måndag.


Hittade någon form av mer info:
Precis som i Köpenhamn är det vit klädsel som gäller och ger er självklart företräde i kön hela natten.
(2 x Sensation 2010 biljetter till de mest “Sensationel” vita outfit under kvällen.)
Denna kväll till ära kommer även att gästas av Dj White som även uppträder i köpenhamn.
Rekommenderad ålder 25år



EDIT:
Hittade en Facebooksida för evenemanget i Stockholm.
Där ligger entrén iaf på 150:-
http://www.facebook.com/event.php?eid=163472443677813

Senast redigerat av Norde (21 oktober 2010)

cheffer
22 oktober 2010 · 1 422 Inlägg

Norde skrev:
Har inte så mycket koll än men 6 november på Aveny är det som gäller. Tänkte försöka fixa tag i lite mer info och priser på måndag.


Hittade någon form av mer info:
Precis som i Köpenhamn är det vit klädsel som gäller och ger er självklart företräde i kön hela natten.
(2 x Sensation 2010 biljetter till de mest “Sensationel” vita outfit under kvällen.)
Denna kväll till ära kommer även att gästas av Dj White som även uppträder i köpenhamn.
Rekommenderad ålder 25år



EDIT:
Hittade en Facebooksida för evenemanget i Stockholm.
Där ligger entrén iaf på 150:-
http://www.facebook.com/event.php?eid=163472443677813

Okej, härligt! smile Det är ju något som man måste iväg på. Sensation white jr. Ta gärna reda på vilka DJ's det är som kommer. Tycker det är lite konstigt ändå att man inte hört något om det, sensation är ju rätt stort ändå.

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Stefan Varberg Supraman
22 oktober 2010 · 2 300 Inlägg

Finns hemsida till de.
Dom kör reklam i radio i danmark på de så lär va bra drag, de annonseras dock som ett house event.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Skaune
22 oktober 2010 ·

Jag trodde de var en lansering av en ny tandkräm eller nått...

Norde fotointresserad
25 oktober 2010 · 2 307 Inlägg

Okej, nu har både Malmö och Helsingborg varit. Någon måste ju ha varit där eller haft någon polare som har varit och röjt? Vill få lite kul info om hur det varit..

Iaf när det gäller Sundsvall så var jag och kollade lite idag på stan om det var bokning av biljetter som gällde men som det verkar så är det i dörren man löser dem.

Aveny i Sundsvall har även uppdaterat sin hemsida nu med lite info:
"Club Sensation
Megapartyt startade i Amsterdam 2000. Sedan 2005 hålls fester i resten av världen, Spanien, Ryssland, Portugal, Brasilien, Australien... Inför den stora festen i Köpenhamn den 13 novmeber turnerar Sensation Club Tour runt på fem orter i Sverige.
Under kvällen har du chansen att vinna biljetter till den stora festen i Köpenhamn/Parken. Där är alla klädda i vitt. Under kvällen spelar de bästa dj's. Kom klädd i vitt.

Entré 100:-
Denna kväll från 18 år!
"

Senast redigerat av Norde (25 oktober 2010)

cheffer
25 oktober 2010 · 1 422 Inlägg

Underbart! smile Från 18 år också

Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
edr2odraude
10 oktober 2011 · 1 Inlägg

jag och min kompis ska till sensation ,vi åker bill,2 plats kvar ,400 t,r. Vi tänker åka lördags  och tillbacka på söndag,vi ska sova på fprmula 1 i malmö,,,edr2venegas@hotmail.com.

careau
11 oktober 2011 · 1 624 Inlägg

edr2odraude skrev:
jag och min kompis ska till sensation ,vi åker bill,2 plats kvar ,400 t,r. Vi tänker åka lördags  och tillbacka på söndag,vi ska sova på fprmula 1 i malmö,,,edr2venegas@hotmail.com.

Jag lovar att ge dig 1.000.000 svenska riksdaler om ni lyckas åka till Sensation White 2010.

Muttley
11 oktober 2011 ·

Om man åker till sensation i köpenhamn, varför sover man i malmö då?  Känns de inte lite lättare att ta en hotellplats i köpenhamn? Istället för att åka tåg eller åka över bron när man har varit och festat så många timmar ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang