j*vla idioter som inte kan köra

Forss
20 juni 2006 · 12 Inlägg

Tråkigt när sånt händer :-(
Såg ju bra ut med kjolpaketet när du lackat det.

En annan Katrineholmare fick sina fälgar förstörda.
Eftersom att det inte gick att köpa nya sådana fick han ersättningen för EN sådan fälg.
Låter ju inte så schysst direkt, får hoppas att du får ersättning för mer än en fälg.

Jag har för mig att du inte hade helförsäkrat den?
Hade du helförsäkring så fixar ju ditt försäkringsbolag bilen först
och sen kräver de vållande bilens försäkringsbolag på pengarna.
Brukar ju gå fortare då...

LazerHawke
20 juni 2006 · 1 268 Inlägg

Gloremir skrev:
jaha då vart man på körd idag då... en stor fet äcklig dodge pickis på 3.5 ton tröck mig vid branstationen... 3 fälgar åt helvete + hjulinställning... blir så kävla less när bilen bara varit klar 1 dag... tack vare mina venom fälgar så rädades bilen förutom 1 liten buckla....

aja får väll se när bilen kommer ut någe mera sad

går inte även fälgarna på försäkringen???

ironhead volvoraggare
20 juni 2006 · 4 776 Inlägg

synd om bilen och fälgarna fan är folk blinda i trafiken eller jag hadde blitt förbanad och spöat snorvalparna

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Gloremir hmmmm
21 juni 2006 · 1 094 Inlägg

Forss skrev:
Tråkigt när sånt händer :-(
Såg ju bra ut med kjolpaketet när du lackat det.

En annan Katrineholmare fick sina fälgar förstörda.
Eftersom att det inte gick att köpa nya sådana fick han ersättningen för EN sådan fälg.
Låter ju inte så schysst direkt, får hoppas att du får ersättning för mer än en fälg.

Jag har för mig att du inte hade helförsäkrat den?
Hade du helförsäkring så fixar ju ditt försäkringsbolag bilen först
och sen kräver de vållande bilens försäkringsbolag på pengarna.
Brukar ju gå fortare då...

mjo som tur är så har vi samma försäkringsbolag smile
så det kommer väll gå skapligt fort ändå får man hoppas

lazerhawke: mjo men venom fälgar finns ju inte o köpa längre vad jag vet

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
ironhead volvoraggare
21 juni 2006 · 4 776 Inlägg

har en kompis vars bil vart påkörd av bussdjäveln jag var ju vittne vu har skickat in papper och allt och det finns tydluga spår på saaben också men likväl förbannat så händer ingenting

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Forss
22 juni 2006 · 12 Inlägg

Såg att du körde med bilen idag i alla fall.
Har det löst sig med försäkringsbolaget än?

Gloremir hmmmm
23 juni 2006 · 1 094 Inlägg

Forss skrev:
Såg att du körde med bilen idag i alla fall.
Har det löst sig med försäkringsbolaget än?

ne men det går o köra med bilen bara jag inte åker över 50-60.... bolaget har varit o tittat på bilen så den ska väll in snart

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Forss
25 juni 2006 · 12 Inlägg

Gloremir skrev:

Forss skrev:
Såg att du körde med bilen idag i alla fall.
Har det löst sig med försäkringsbolaget än?

ne men det går o köra med bilen bara jag inte åker över 50-60.... bolaget har varit o tittat på bilen så den ska väll in snart

Ok, men de fixar fälgen också?

Gloremir hmmmm
28 juni 2006 · 1 094 Inlägg

vet ej ännu om det blir o laga fälgen eller om dom skaffar likadana eller en helt ny uppsättning... dom ska höra av sig denna vecka om hur det blir

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
julle_j
24 december 2006 · 66 Inlägg

Hoppas för dig att det löser sig..
har själv skevat 2 fälgar. Ett stort outmärkt hål mitt i vägen. dock 50väg. men ja har krävt ersättning av VV . får se hur de går..
Hoppas de går att laga utan större synbara fel efter...


Gloremir skrev:
vet ej ännu om det blir o laga fälgen eller om dom skaffar likadana eller en helt ny uppsättning... dom ska höra av sig denna vecka om hur det blir

lundwall
25 december 2006 ·

Jag förstår inte vad allt fuzz är om. Om nån skulle köra på mig skulle jag ta försäkringsuppgifter, sen skulle jag lämnat in bilen på "min" märkesverkstad, påpeka alla synliga fel, samt be dem kolla så inte bilen blivit skev, något stag eller så blivit påverkat. Så sköter dom kontakten med försäkringsbolaget. Sen kan man alltid be dom peta in en service under "övriga utgifter" när bilen ändå är där. Sen går det ett par dagar, så får man en faktura hem på självrisken (om man själv är vållande) och bilen är klar att hämtas. Jag skulle aldrig låta någon fomme och hans pappa titta på bilen och avgöra om dom ska betala själva eller inte.

rogsod22
15 februari 2007 · 49 Inlägg

Gloremir skrev:
mm lyckades iaf räta bilen så den inte tog i muren som var precis brevid... dock så gick bilen upp på den lilla kanten innan så fälgen fram gick åt helvete.... så man lär väll se fall det går o laga fälgarna.... 1 fälg är defenetiv skev nu... går dom inte o laga får fan idioten special beställa venom fälgar för dom görs ju inte längre

vad jag hörde av dig så var det kopior??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang