2842
Sök

Vart kan man köpa en skåne flagga.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
#1
Seriöst jag har letat som fan den senaste halvtimmen, vart man kan köpa en stor skåneflagga? Jag bor praktiskt taget bredvid en flaggfabrik, som jag inte kan ringa pga öppetider (Flaggfabriken Kronan, med huvudkontor i Helsingborg)vågade inte länka då blir väl tråden låst...

Men helst seriöst jag har kollat diverse sidor, men hittar ingen, kollat blocket opch tradera, är det någon som har någon skåneflagga som vill sälja sin? Eller vet en hemsida , detta är extremt viktigt att det ligger någonstans i skåne så man kan köra o hämta en, helst i Helsingborg eller dess omnejd, vi skall upp till göteborg under metaltown, så jag måste ha den innan torsdag, vi måste visa upp en skåneflagga när Sabaton spelar, det är extremt viktigt wink

tack

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
14 juni 2010
#2
Skaune flagga finns väl att köpa på någon turistbyrå? Annars köp en dansk och färga gul big_smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

945 Inlägg
14 juni 2010
#3
Kör av motorvägen till Båstad på vägen till Gbg och hämta min flagga. Ge mig en snusdosa.


Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
#4
Bjare skrev:
Kör av motorvägen till Båstad på vägen till Gbg och hämta min flagga. Ge mig en snusdosa.
låter lite komiskt men om det är seriöst det skulle jag faktiskt kunna göra, det är inte som jag hittar på, är den stor skåneflagga?

ger dig lätt en snusdosa av valfri sort o 100 spänn, plus tar omvägen inom båstad innan jag sticker upp till götet på torsdag.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

945 Inlägg
14 juni 2010
#5
SatansWrath skrev:
Bjare skrev:
Kör av motorvägen till Båstad på vägen till Gbg och hämta min flagga. Ge mig en snusdosa.
låter lite komiskt men om  det är seriöst det skulle jag faktiskt kunna göra, det är inte som jag hittar på, är den stor skåneflagga?

ger dig lätt en snusdosa av valfri sort o 100 spänn, plus tar omvägen inom båstad innan jag sticker upp till götet på torsdag.
Hej.

Ja, jag var självklart seriös. Storleken är vad jag kallar "vanlig".
Alltså en sådan man hänger på en pinne utanför dörren tex. i sommarstugan.

Kan det vara 1m x 50cm? Något sådant iaf.
Jag kan vända på frågan, är du seriös? big_smile Desperat efter en flagga menar ja haha. lol

Innan jag säger för mycket så kan jag ge dig ett fast besked senast imorgon antingen Ja eller Nej.
Ska ut i sommarstugan och är 99% på att den ligger där ute.

Självklart vill ja inte ha något men ger du mig en snusdosa så får du trevligt bemötande tillbaka. smile
(Hör av mig i tråden senast imorgon mot kvällen)


huh?
10 427 Inlägg
14 juni 2010
#6
Kronan har ju skåneflaggor i sin webbshop, så är det inte bara att åka dit och kirra en asap när de öppnar? tongue

http://shop.flagga.com/

Edit:

Annars fixar du en sån här så blir Sabaton nog glada wink (eller vad syftet nu må vara)
http://img145.imageshack.us/img145/3008/dalvm5.jpg
cool
Senast redigerat av steifan (14 juni 2010)


945 Inlägg
15 juni 2010
#7
Den sidan finns stationerad i Hbg också ser jag. Precis som trådskaparen.
Aja jag ska ändå ut och kan berätta om den finns kvar imorgon, roligare att köpa en ny kanske. smile

Om jag behövt en så hade ja nog satsat på stort. Köpt en enorm.


Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
#8
Problemet är att hitta en stor skåneflagga är fan lika med döden i mordor, svinsvårt, men jag skall höra med kronan, jobbar i Danmark så de öppnar när jag är på båten, men enligt deras webshop så har de bara Sverige fanor, flaggor o vimplar=/.

Hör av mig ikväll ang flaggan Bjare, det hade varit riktigt bra om du hade kunnat kolla måtten, tack

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 Inlägg
30 juni 2011
#9
Sjöbergs flagg & specialsömnad AB i Malmö säljer Skåneflaggor både i butik och på beställning (dock har dem ingen webshop men ringer man skickar dem gärna en flagga mot faktura).

KHRacing
30 juni 2011
#10
Citygross i Hyllinge, på deras utomhusavdelning nera vid frukten

52 Inlägg
1 juli 2011
#11
En skåne flagga köper du ju i skåne såklart! big_smile



Sök