Inför: STRIPPEN.nu Säve Flygplats, 24/7-10 Göteborg

Ghost_rider1 Streetrace is not a crime
24 juli 2010 · 112 Inlägg

Nä iår var det kasst! sad

Var la kul att hojar samt moppar låg på samma dag..men det var lite folk samt lite bilar !?!?? sad

Madick1
24 juli 2010 · 125 Inlägg

Helt ok alldeles för halt dock för min bil, och mopedarna går fett bort

Bilder/film någon?

Glansen
24 juli 2010 · 1 310 Inlägg

Madick1 skrev:
Helt ok alldeles för halt dock för min bil, och mopedarna går fett bort

Bilder/film någon?

Jag har lite bilder, runt 15 stycken men inte många... kommer upp om någon timma..

FLindgren
24 juli 2010 · 5 089 Inlägg

Gör en eftersnackstråd istället;P

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Glansen
24 juli 2010 · 1 310 Inlägg

Nu finns det 10 bilder från idag smile Inte så många men big_smile

hedley Saaboholic
24 juli 2010 · 3 129 Inlägg

Haha själv skjutsa man en liftande 15-åring in till området som hade hört att det var moppe race där, lite kul haha xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Karl_Kravall Golfare
24 juli 2010 · 164 Inlägg

FLindgren skrev:
Gör en eftersnackstråd istället;P

Fixat! smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=185553

Mazdaputte
24 juli 2010 · 30 Inlägg

Måste bara få skriva av mig lite med tanke på att ni klagar lite på oss mopedister.

Anledningen varför vi körde genom depån va för att komma till våra platser och pilla med hojjarna för att dom ska gå bättre. Visst vi hade kunnat ställa dom som era bilar på den rakan, men behöver man pilla med hojjen för att få den att gå bättre så så måste man ha verktyg. sen e de skönt att ha hojen under uppsikt. för vi fick vänta 30 minuter efter varje race för att 100/200 bilar skulle köra.

Vet att de va flera som körde rätt fort genom depån, men tror knappast att de va någon som var illa tvungen att hoppa undan.

Upplägget var faktiskt kasst om jag får säga det själv, alla hade fått köra så mycket mer och hur mycket dom hade velat om  man hade gjort så att mopederna kör 1 timma, bilarna kör 2 timmar, mopederna 1 timma osv osv för att få ett bra flyt på det hela. Nu var det bara rörigt.

Sen hade de varit roligt ifall vi mopeder hade fått köra mot bilarna också. tror folket skulle gilla det som bättre underhållning. För vem gillar inte att bilförare får pisk av en moped?wink

MVH Killen på moppe

hedley Saaboholic
24 juli 2010 · 3 129 Inlägg

Jag är då bra tveksam till att någon skulle tycka det vore seriöst kul att kolla på ett gäng halvkassa moppar med kasst inställda föggar köra som en potta skit i 1timma.

Visst det fanns ett par stycken som faktiskt var underhållande att se men inte ens dom hade enligt min åsikt vart roligt att se en hel timma..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
skruttan Klassvärd/fram matare
24 juli 2010 · 215 Inlägg

som jag skrivit någonstans i början så är koncentrationen på strippen inte på utställningen..
Men ni får gärna hänga på nästa år o styra upp utställningen..

Det har till o med varit på tal att ta bort den helt, då vi alla eller oss flesta faktiskt är insnöade på dragracing..

Så tycker just DU det är kul med utställning o kan tänka dig ta tag i detta så lägg ett PM till mig, så ser jag till att det kommer vidare.. glöm inte namn o nummer..

Sen vad som hänt o inte hänt där ute på Säve iår kan jag inte svara på.. då jag själv jobbade idag på mitt ordinarie jobb..

Vet att vi varit kort om folk, mindre än vanligt..

Många e iväg på andra tävlingar o jobbar som är uppbokat sen innan, jag jobbar var annan helg..

Så igen.. känner du dig manad att hjälpa till för vi e ett gäng gott folk som verkligen älskar det vi håller på med.. smile Så häng på till nästa år o hjälp till!

skruttan Klassvärd/fram matare
25 juli 2010 · 215 Inlägg

DiZturbed skrev:
Jag blev rejält besviken.. 300kr för mig och pappa att gå in för att se några bilar köra rakt fram..sen var det ingen utställning alls? 
Jag tycker det är skönt och roligt när man kan titta på fina bilar och kolla strippen samtidigt och inte bara stå helt still..


Jag kommer inte nästa år..

Du får gärna hjälpa till o fixa utställningen till nästa år..

Vi ett gäng insnöade racers eller som jobbar på andra tävlingar.. samt Kenneth Felthusen som kör själv på olika tävlingar runt om i Sverige..

hedley Saaboholic
25 juli 2010 · 3 129 Inlägg

Att organisera allt från början är möjligtvis inte min grej, men jag skulle dock kunna tänka mig att hjälpa till vid en potentiell utställning nästa år smile


skruttan skrev:
som jag skrivit någonstans i början så är koncentrationen på strippen inte på utställningen..
Men ni får gärna hänga på nästa år o styra upp utställningen..

Det har till o med varit på tal att ta bort den helt, då vi alla eller oss flesta faktiskt är insnöade på dragracing..

Så tycker just DU det är kul med utställning o kan tänka dig ta tag i detta så lägg ett PM till mig, så ser jag till att det kommer vidare.. glöm inte namn o nummer..

Sen vad som hänt o inte hänt där ute på Säve iår kan jag inte svara på.. då jag själv jobbade idag på mitt ordinarie jobb..

Vet att vi varit kort om folk, mindre än vanligt..

Många e iväg på andra tävlingar o jobbar som är uppbokat sen innan, jag jobbar var annan helg..

Så igen.. känner du dig manad att hjälpa till för vi e ett gäng gott folk som verkligen älskar det vi håller på med.. smile Så häng på till nästa år o hjälp till!

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang