Eftersnack: Streetblock Meet 19/6

volvoentusiasten
21 juni 2010 · 4 005 Inlägg

FreddeK skrev:
en grej till som jag måste nämna bland alla roliga inlägg här! Hur FAN kan man skräpa ner så offantligt mycket som en del gör, en riktigt jävla sopberg runt en del bilar, fan ska man åka caravan med folk så behöver ni ju inte lämna era 20 jävla mcdonaldspåsar på parkeringen när vi åker och ni behöver definitivt inte skräpa ner på träffplatsen! ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HÅLLA ORDNING PÅ SITT EGNA JÄVLA SKIT??? EN DEL ÄR FÖRFAN PINSAMMA OCH JAG SKÄMMS ATT ÅKA MED ER ERA JÄVLA GRISAR!

FATTAR INTE FOLK ATT OM MAN SKRÄPAR NER SÅ KOMMER DET UPP STAKET ELLER BOMMAR, FÖRSTÖR FAN INTE DETTA NU!

Och till street block teamet, sätt upp sopsäckar lite varstanns men ni kanske var kvar och städade?

Reagerade faktiskt också på detta, såg helt sjukt ut. Det fanns t.o.m soptunnor på plats. För jag använde en iaf. Och max-papprena slängde jag hemma. smile

FreddeK
21 juni 2010 ·

japp men ska man ha ett "team" som ansvarar för träffen så gäller det även skräpaspekten...så Street block ta tag i detta också så inte parkeringen blir avstängd efter stängning! vi vill ju inte ha det som i Nörrköping!? Bara att ni tar ett par soppåsar och plockar lite och påpekar till folk som kastar på backen att dom gör fel, man kan ju inte bara tänka på fika hela kvällen.

Hoppas jag inte låter bitter men vill ju att det ska fortsätta och bli lika bra som det var i lördags=) mvh Fredde

ekma-n wescrape
21 juni 2010 · 236 Inlägg

FreddeK skrev:
en grej till som jag måste nämna bland alla roliga inlägg här! Hur FAN kan man skräpa ner så offantligt mycket som en del gör, en riktigt jävla sopberg runt en del bilar, fan ska man åka caravan med folk så behöver ni ju inte lämna era 20 jävla mcdonaldspåsar på parkeringen när vi åker och ni behöver definitivt inte skräpa ner på träffplatsen! ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HÅLLA ORDNING PÅ SITT EGNA JÄVLA SKIT??? EN DEL ÄR FÖRFAN PINSAMMA OCH JAG SKÄMMS ATT ÅKA MED ER ERA JÄVLA GRISAR!

FATTAR INTE FOLK ATT OM MAN SKRÄPAR NER SÅ KOMMER DET UPP STAKET ELLER BOMMAR, FÖRSTÖR FAN INTE DETTA NU!

Och till street block teamet, sätt upp sopsäckar lite varstanns men ni kanske var kvar och städade?

+1 smile sopsäckar vore kanon:)

FilipEkman
Mercedes E43 AMG "Diamond" (2017)
FreddeK
21 juni 2010 ·

TTScarface skrev:
Som alltid så finns det även en dålig sida av det som e bra. Bra att någon finner den. Det kommer finnas sopsäckar nästa gång om det nu blir en nästa gång...

Skäms alla som inte kunde ta sig en promenad och slänga det i en soptunna som fanns där.

Men klart det blir en nästa gång! inge snack om saken=) Sen är det ju inte erat fel att folk skräpar ner, ni kan ju inte rå för att det kommer ouppfostrat folk dit ju.

TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

FreddeK skrev:
japp men ska man ha ett "team" som ansvarar för träffen så gäller det även skräpaspekten...så Street block ta tag i detta också så inte parkeringen blir avstängd efter stängning! vi vill ju inte ha det som i Nörrköping!? Bara att ni tar ett par soppåsar och plockar lite och påpekar till folk som kastar på backen att dom gör fel, man kan ju inte bara tänka på fika hela kvällen.

Hoppas jag inte låter bitter men vill ju att det ska fortsätta och bli lika bra som det var i lördags=) mvh Fredde

Det e redan skrivet i forumet, du behöver inte dra ut på det. Det kommer fortsätta och det kommer fortsätta på ett ännu bättre sätt. Uppskattar att ni säger det och tro mig jag tänkte på det jag med.

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

FreddeK skrev:

TTScarface skrev:
Som alltid så finns det även en dålig sida av det som e bra. Bra att någon finner den. Det kommer finnas sopsäckar nästa gång om det nu blir en nästa gång...

Skäms alla som inte kunde ta sig en promenad och slänga det i en soptunna som fanns där.

Men klart det blir en nästa gång! inge snack om saken=) Sen är det ju inte erat fel att folk skräpar ner, ni kan ju inte rå för att det kommer ouppfostrat folk dit ju.

Där kom det som jag ville höra... wink

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

TTScarface skrev:

FreddeK skrev:

TTScarface skrev:
Som alltid så finns det även en dålig sida av det som e bra. Bra att någon finner den. Det kommer finnas sopsäckar nästa gång om det nu blir en nästa gång...

Skäms alla som inte kunde ta sig en promenad och slänga det i en soptunna som fanns där.

Men klart det blir en nästa gång! inge snack om saken=) Sen är det ju inte erat fel att folk skräpar ner, ni kan ju inte rå för att det kommer ouppfostrat folk dit ju.

Där kom det som jag ville höra... wink

Det kommer finnas sopsäckar till nästa gång. GARANTERAT! Men jävlar om jag ser någon slänga skiten på backen asså...

JDM
Ya hurr'd!!
Parsan
21 juni 2010 · 166 Inlägg

TTScarface skrev:

TTScarface skrev:

FreddeK skrev:

Men klart det blir en nästa gång! inge snack om saken=) Sen är det ju inte erat fel att folk skräpar ner, ni kan ju inte rå för att det kommer ouppfostrat folk dit ju.

Där kom det som jag ville höra... wink

Det kommer finnas sopsäckar till nästa gång. GARANTERAT! Men jävlar om jag ser någon slänga skiten på backen asså...

Det är bra att du konverterar om till sopgubbe wink Nej skämt osido självklart ska vi hålla rent,det är ju sunt förnufft.

Audi S4 "Vinterpulkan." (1999)
FreddeK
21 juni 2010 ·

Så nu släpper vi detta  och ser framåtsmile

Parsan: fet Sci Rocco du har=) riktigt fina!!

Parsan
21 juni 2010 · 166 Inlägg

FreddeK skrev:
Så nu släpper vi detta  och ser framåtsmile

Parsan: fet Sci Rocco du har=) riktigt fina!!

Tackar big_smile  Din M6:a är inte så dålig den heller smile

Audi S4 "Vinterpulkan." (1999)
volvoentusiasten
21 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Tog också lite "snapshots" om någon vill se, jag la inte upp någon tråd då jag inte anser att de är direkt proffsiga. smile
Min display är spräckt och det ryker om kameran när blixten går på, så ha det i åtanke. smile

Här är länken

http://www.flickr.com/photos/ballongen/ … 320068780/

Det går bra att "sno" bilder rakt av utan vinning, ladda ner original från sidan. Men skicka gärna ett PM.

Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
21 juni 2010 · 781 Inlägg

Nu har även mina bilder kommit upp, så kika gärna igenom!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105044

Crusty69
21 juni 2010 ·

Råkade få lite släpp på bilen ifrån stora vägen när jag skulle ner vid statoil, och hade inte räknat med att polisen skulle stå precis där, men han kollade bara på mig och höjde fingret smile

Men riktigt bra träff, mycket folk och mycket roliga bilar att titta på!

TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

Fotografen_Micke skrev:
Nu har även mina bilder kommit upp, så kika gärna igenom!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105044

Heta bilder man! Riktigt feta!!

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

eLf0nzie skrev:
Råkade få lite släpp på bilen ifrån stora vägen när jag skulle ner vid statoil, och hade inte räknat med att polisen skulle stå precis där, men han kollade bara på mig och höjde fingret smile

Men riktigt bra träff, mycket folk och mycket roliga bilar att titta på!

Kul och höra att du hade det trevligt. Bilen din var riktigt het såg den wink

JDM
Ya hurr'd!!
Drift-is-the-shit
21 juni 2010 · 548 Inlägg

Instämmer, åkte förbi parkeringen runt 02.45 innan man åkte hemåt. Såg förjävligt ut, SOM ALLTID! Men nu var det verkligen ännu värre.

Annars brukar stans alla fjortisar slänga skiten runt själva parkeringen, men nu var det tamefan överallt.

Skulle vara tråkigt om en sån sak förstörde träffen, eftersom öb-parkeringen är stor och ligger rätt ostört till smile

Hoppas på en träff igen snart framöver med en roligare bil ute som får testa på fikabrödet big_smile

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Mysko_86
21 juni 2010 · 62 Inlägg

Grym träff smile och jävligt dyrt för min del sad
men får skylla mig själv.

Mazda RX-7 "TimeAttack" (1994)
Mazda RX-7 Type-RS "Gatbilen" (1999)
Crusty69
21 juni 2010 ·

Mysko_86 skrev:
Grym träff smile och jävligt dyrt för min del sad
men får skylla mig själv.

drog du på dig en böter eller vad? smile

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
21 juni 2010 · 1 898 Inlägg

CarpeDiem skrev:

ExXtr3me skrev:
Skit kul på träffen! big_smile


Upp med nytt datum! big_smile

Redan intresse för ny träff? Fan vad kul att höra big_smile 

Mvh

Vadå redan? Längtar redan till nästa när man är där! smile
Tkr den här träffen är skit bra! Ja åker lätt 10-12 mil ToR för det här!

(Jag slängde mitt skräp! Jag är stolt över mig själv!)

Senast redigerat av ExXtr3me (21 juni 2010)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
jass3s
21 juni 2010 · 52 Inlägg

sengstr skrev:

jass3s skrev:

Adde-Karlsson skrev:

Jo jag blev också lite skitnödig när jag fick en hoj efter mig.. så tänkte, avd fan det får gå lagligt mot stan=)

Jo o nog fan vart jag skitnödig när ja såg blåljusen och så hittar ja inte plånboken när han kom fram o frågade om den (: Men man lär sig av sina misstag, nästa gång kör ja oxå lagligt smile

Kul att köra fort till farbror blå visar sig wink

Det värsta va ju att ja höll 90 hela vägen förutom när ja körde om bussen ^^

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang