hur firade ni midsommar?

rancho
27 juni 2006 · 33 Inlägg

Själv var man ute och åt med familjen och liten del av släkten och tillsammans med killen. Brukar göra det varje år, liten tradition, då mina föräldrar har bröllopsdag, samt moster &morbror på midsommar.

Sen var vi på kvällen hemma hos en ur killens släkt.

BoraV6
27 juni 2006 · 677 Inlägg

Var på Fröjdholmen och ölade och kollade på snöskoteråkning på vattnet. Mycket trevligt!

Det är lite av en tradition, ja jag tror att det var i min familj vi kom på det faktiskt smile

Simppi too fast to live, too young to die
27 juni 2006 · 357 Inlägg

calibra_nox skrev:

Simppi skrev:
samma sak tongue wink med den skillnaden att man körde så alkoholen uteblev...

Storsand antar jag? wink

jepp! wink

fr3drik
27 juni 2006 · 342 Inlägg

BoraV6 skrev:
Var på Fröjdholmen och ölade och kollade på snöskoteråkning på vattnet. Mycket trevligt!

Det är lite av en tradition, ja jag tror att det var i min familj vi kom på det faktiskt smile

haha du med? såg inte till din bil dock.. men fan va surt det va för han med skidoon som sänkte typ 2 meter från land.. hehe.. lagom pigg man var då.. bakis som ett troll..

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
enberg_187 Snabb =)
27 juni 2006 · 247 Inlägg

På fredagen chaffade jag en polares suburban och så drog vi iväg till en by typ 7mil hemifrån och där är vi till typ 03:00 och sen när vi ska tillbaks till stan så ska allt folk med därifrån så vi lastar in oss 21st med mig smile så när vi har rullat typ 2mil från byn så säger det kabomm så var det adjöss åt främmre mellanaxeln och ett stort hål i tråget så vem fan vill hämta 21 pers från skogen halv fyra på natten men det räckte med en taxi och en 245a smile fick iafl åka 7st i taxin tongue sen på lördan körde man till bränna berg i överkalix var tillbaks vid 6 på morgonen då sen på söndan sov man ut smile

Just real power no turbo shit =)
BoraV6
28 juni 2006 · 677 Inlägg

fr3drik skrev:

BoraV6 skrev:
Var på Fröjdholmen och ölade och kollade på snöskoteråkning på vattnet. Mycket trevligt!

Det är lite av en tradition, ja jag tror att det var i min familj vi kom på det faktiskt smile

haha du med? såg inte till din bil dock.. men fan va surt det va för han med skidoon som sänkte typ 2 meter från land.. hehe.. lagom pigg man var då.. bakis som ett troll..

Öst menar du, polare till mig. Jag stog där och hjälpte han dra upp den och tömma på vatten smile

Jo bilen stog parkerad där i mittsträngen ganska nära utfarten.

Hur som helst så var han med Renegaden och han med röd svarta RMK:n mina polare och enligt mig så ägde dom det där. Fast grabbarna från Ytterocke kunde ju sin sak dom med.

Arcticen som drog ett hopp rätt ut i skogen var ju ändå dagens höjdpunkt! Haha

_Granlund_
28 juni 2006 · 61 Inlägg

grillade utanför garaget med en pilsner=)

AdamOpel DraMinBil.nu
28 juni 2006 · 1 016 Inlägg

Dude..where's my car? tongue

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
lewander
29 juni 2006 · 7 Inlägg

var i stryn (norge) och åkte skidor och söp...helt klart den mest annorlunda midsommar jag har varit med om.

C-line
29 juni 2006 · 76 Inlägg

Strandie skrev:
Japp, va också i köpingsvik precis som Ralle

Jag me... smile

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
Aga_Diff Bärs!
29 juni 2006 · 3 456 Inlägg

Var det ingen som var i Rättvik? Tyckte jag såg några tält...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
linn
29 juni 2006 · 158 Inlägg

bad sång dans massa prat och öl och snaps och sill - som det brukar vara - lite av en tradition hos oss men det var inte vi som kom på det faktiskt

xy
GurraG INGET ANNAT!!
29 juni 2006 · 1 725 Inlägg

jag bodde på lundegårds camping på öland.. fast hamnade väldigt mycke nere i köpingsvik också.. mer ös och flickor där.. wink

hansson_rattar_opel
14 juli 2006 · 45 Inlägg

grisfull.

~ Opel Rekord Coupé -67 ~
Katten
14 juli 2006 · 72 Inlägg

Världens värsta midsommar...
Jobbade livet ur mig under veckan o så sjuk på råga av allt, så jag mådde pyton hela helgen, men lyckades hamna på en fest o de blev bråk o då var bara att åka hem o sova kl 11.. Dagen efter lika illa, men bara att hänga med på krogen en sväng o sen hem...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
EmmaC2
18 juli 2006 · 5 Inlägg

Iaf lyckades jag höra "Boten Anna" och "Zlatan" otaligt många gånger. Så för mig är inte längre midsommar sill, snapps och krans utan någon form av svårförklarlig dataterm. (Iövrigt var jag i Smögen med alla andra partysugna svenskar) Remember, Sommaren är kort!

Citroën C2 (2004)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
20 juli 2006 · 1 781 Inlägg

svenska midsommarfesten på Ios(grekland big_smile)

Team Insane Racing
Gyllenger
26 juni 2008 · 1 Inlägg

Karltorps camping wink va ett jävla drag :p

Marlboroman
26 juni 2008 · 8 233 Inlägg

Det högg till i snåltarmen, så man passade på att jobba över istället för att ut å festa.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang