Eftersnack: Uddewalla Car Show

alexxe En gång till nu
14 augusti 2010 · 760 Inlägg

Dåså! då läggs det upp en eftersnackstråd smile.

Jag får tacka för en bra arrangerad träff, verka inte vart några bekymmer som ja märkte och vilken s*atans tur med vädret vi hadde ock! gött me lite färg såhär på sista timmarna innan man börjar knega efter semestern oxå haha lol


Tackar Linda "Alexiz" alexanderson med crew för denna dag och tänker helt klart komma tbx nästa år cool.



P.S
Alla som tog kort/film under dagen kan väl i sin vanliga ordning gärna ladda upp bilder eller länka till sida vid uppladdade bilder smile.
så kan vi alla komma ihåg detta event bildligt även i vinterns kalla månader.

Mvh/Alex

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
14 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

Tycker pesonligen att de va en mycket lyckad dag. Roligt för Alexis elelr va hon heter som verkade lagt ner bra mycket jobb för denna träff/utställning. Väderleken sa att de skulle va mulet och ev regnbyar medans de i själva verket va gassande sol.
Tycker de va ett roligt uppslut med bilar och de va iaf en 3-4 st jamanska bilar som jag personligen gillade. Tycker faktiskt även dommarna gjorde väldigt bra beslut. När man stog där och gissade lite hur priserna skulle delasa ut så hade jag typ rätt på alla utom någon volvo jag inte hade kollat närmare på.
  Jag tog en hel del bilder osm jag kommer lägga ut under kvällen. Va din bil med idag så kan du maila elelr skicka ett PM så mailar jag över bilderna på just din bil om så önskas.

Tack för en mycket trevlig dag alla som va där..!

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
_Lady_
14 augusti 2010 · 276 Inlägg

Tack så hemskt mycket! Jag tyckte va jättekul att så många dykte upp å som sagt satans tur med vädret hade vi oxå!
Ser verkligen fram emot nästa år då det blir fler klasser och fler priser om uppslutningen blir minst lika bra nästa år som i år. Kommer bland annat ha en volvo klass det är redan bestämt wink

Ett stort tack till Suntech Väst för deras generösa pris till Jurys val. Även tack till Mekonomen och OKQ8 för deras bidrag.
Tack även till ER som ställde ut era bilar.. smile Enormt mycket fina bilar!

Mvh
Linda Alexiz Alexandersson

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
mARTO
15 augusti 2010 · 17 Inlägg

Verkligen trist att man missade detta. Var på sjukhuset istället sad
Vilka var det som plockade hem pokalerna då? Bilder vore också trevligt att se smile

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
15 augusti 2010 · 1 312 Inlägg

Här kommer länk http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p2382003

Om ni vill ha bilder så är de bara skicka ett PM eller maila mig. Använd inga bilder utan mitt godkänande.

MVH Sebban

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
P-O Putsnisse
15 augusti 2010 · 265 Inlägg

Även jag måste tacka för en riktig kanonträff...finns ingenting att klaga på...så vi syns nästa år igen..smile

Haniball_s
15 augusti 2010 · 455 Inlägg

mycket bra träff! kommer säkert nästa år med!

>syns man inte finns man inte<
H-Karlsson KARLSSON
15 augusti 2010 · 111 Inlägg

tack Linda för en jättetrevlig dag!!!!!

Volvo V70 "Brukisen" (2006)
Volvo 244 DL "Finbilen" (1987)
mickefixare when ever - were ever
15 augusti 2010 · 513 Inlägg

Stort tack till Linda som lagt ner all energi i det här!!

Helt klart godkänd tillställning. Bra idé o använda torget inne i stan så "vanligt" folk kan se vad vi e för ena o att vi inte e så farliga big_smile Många i blandade åldrar som kom fram o frågade o pratade o det e alltid kul.

Bra ordning, bra jurybeslut o ett kanonväder!

_Lady_
15 augusti 2010 · 276 Inlägg

Blir ju riktigt röd av allt ni säger men ni ska själva oxå ge er beröm för att ni kom. Utan er hade ju inte blivit nått wink

Tack än en gång och jag gör gärna om detta event många år framåt smile

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
R_fused There is no replacement for displacement
15 augusti 2010 · 630 Inlägg

Som sagt tack för en trevlig dag!

alexxe En gång till nu
15 augusti 2010 · 760 Inlägg

mickefixare skrev:
Stort tack till Linda som lagt ner all energi i det här!!

Helt klart godkänd tillställning. Bra idé o använda torget inne i stan så "vanligt" folk kan se vad vi e för ena o att vi inte e så farliga big_smile Många i blandade åldrar som kom fram o frågade o pratade o det e alltid kul.

Bra ordning, bra jurybeslut o ett kanonväder!

Bra plats faktiskt, var t.om 2 gubbar från jobbet hitta dit och tjöta, ren slump att dom gick förbi så fick man ju visat kärran sin för dom med haha smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang