jo du ToXtreme, dig minns jag ^_^ var ett tag sen

Nepp, ingen kontakt med min far nå mer, lite trist men det är bäst så. En possitiv sak med det är att jagnu har i prinsip allt innom verktyg och maskiner, allt utom en fin svets

men hitils har jag inte behövt de ^_^
Det är fortfarande svinkallt här (fick 10cm snö idag) och jag vill hellst slipa glasfiber konstruktioner utomhus, eftersom jag måste bygga mina hållare för stegen i glasfiber så måste det dröjja ett tag till, sorry

Instrumentpanelen känns just nu lite avlägsen, det är MYCKET att tänka på och jag har helt enkelt inte tid för den, har för många bollar i luften och pallar inte av dubbelt så många bollar ^_^
Idag har jag måttat upp hur mycket konstmocka och konstläder jag behöver för bakre delen av bilen. Säten, sidopaneler och hatthyllan. Eftersom jag har NOLL, absolut INGEN erfaranhet av symaskiner eller arbete med tyger så tänker jag försöka börja med de lättaste delarna först och sen typ arbeta upp mig i svårighetsgraden.
Blir tvungen att inhandla..
Konstläder 325cm
Konstmocka 280cm
Backing 300cm
Lim
Sytråd
Total kostnad... svindyrt
Ja det är väll det jag har gjort idag, mätt och räknat.
Tack för de fina kommentarerna, som jag tidigare sagt, det är mitt bränsle för detta projekt ^_^