Jo du det är en jädrans massa bollar i luften just nu svårt att hålla koll på allt

Jag skulle ha hafft arbete typ en vecka till me jobbet tog plötsligt slut så det blev bara 5 dagar jag fick jobba

Nå nå, då kan jag ju fortsätta med mina projekt.
De närmaste projekten jag har...
- Så baksätet klart
- Svarva de nya fälgarna så de kommer längre in under skärmhusen (var lite för breda och jag är inte riktigt säker på om jag klarar av de hära)
- Svarva aluringar som man sätter åvanför fjädrarna så bilen blir lite högre, siktar in mig på 2-3cm högre
- Fixa resten av bilens inredning.
Ah jo just ja en lten sak jag blev lite upprörd över idag var när jag skulle gå och köpa mer sytråd... Första gången jag gick dit och fick tråden som skulle pass så fick jag en grövre sytråd åvanpå och en "vanlig" undertråd (wtf ?!?!?), tyckte de var skumt men tanten på syaffären sa att det skulle vara så. Nu när jag gick och vela ha ny tråd så blev den den "nya" tanten i butiken förvånad över att jag kört med en annan undertråd än övertråded, VA FAN har jag andvänt för tun jävla tråd på 2 säten nu !!!!! Det får fan inte vara sant!

Men då sa hon att en tjockare undertråd KAN trassla mer än en smalare så det kan ha varit därför den första tanten rekomendera en smalare... tyckte fan hon kunde ha sagt åt mig att testa en tjockare undertråd först för nu kan ryggstödens sömmar vara sämre än dom behövde vara

... kan som inte hitta det officiella "sy forumet" och fråga i precis och jag tvivlar att man får nå vettigt bra svar här på detta forum angående symaskinsfrågor

Det som är "tur" är att ryggstöden tar inte lika mycket stryk som sittdynorna och därför inte heller lider så mycket av detta "misstag".
Kul läsning om en jävla sytråd va ?