2311
Sök

Då fortsätts det... Honda Civic 97 [Bagage ljud bygge]

Bilen ska få ett fint ljudsystem i bagaget, ny inredning, nya stolar och mycket mycket mera.

Företagare & YouTuber
628 451 Visningar
Projektet avslutat 14 augusti 2017
304 Inlägg
19 augusti 2007
Semester?

I have my own race...

LillNaisarn
20 augusti 2007
Hoppas att man snart får se ngn update, är utan tvekan garaget's intressantaste tråd smile

10 Inlägg
20 augusti 2007
LillNaisarn skrev:
Hoppas att man snart får se ngn update, är utan tvekan garaget's intressantaste tråd smile

Instämmer helt och hållet med dig LillNaisarn smile

3 627 Inlägg
20 augusti 2007
Ifall ni inte minns så har det varit sånna här avbrott i tråden innan roll .. då va anledningen inget internet.. kan det va samma orsak igen tro? tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

132 Inlägg
22 augusti 2007
Keep up the good work! wink

30 Inlägg
22 augusti 2007
Skummat igenom allt och kommit fram till en sak! : DU ÄR SJUK I HUVUDET !!! På ett förjävla bra sätt vill säga. Fattar inte hur man kan ha så omfattande kunnskaper om saker och ting. Detta hade jag aldrig klarat av. Fortsätt bygget och kör updates, för guds skull! Det blir fräckt som --- big_smile

172 Inlägg
26 augusti 2007
hur har du gjort med dremmeln?vad har du haft för sak(bits lr va de nu e)smile.
e de så man kan ställa in hur ljupt man ska fräsa ur också eller hur e de?vill gärna ha en bra förklaring:)

snyggt projekt!

Snickare
69 Inlägg
7 september 2007
Har du åkt på långsemester eller gått och dött på senaste tiden?

Hellre bortkommen och omkörd än omkommen och bortkörd.

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
9 september 2007
haha, denna killen måste ju vara världens styling extremist:D Snyggt jobb? Omd et var så ansträngande att läsa igenom alla 38 sidor så kan jag knappast föreställa mig hur krävande ditt arbete har vart hittils yikes bra jobbat

Ableton Live

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
Hej smile

NÄÄÄÄÄ jag är inte död ^_^, det var bara det att det blev så jävla mycket saker att göra på senaste tiden, det är inte så att jag inte vill fortsätta det är bara det att jag inte kunnat lägga min energi på detta projekt, om jag hade gjort det så hade det varit halvhjärtat och inget hade blivit bra och då hade projektet tillochmed kunna dö för att all bara sket sig. Jag har Jobbat, gått utbildningar (industri), pluggat på komvux samt haft ett annat projekt på sidan om detta som varit väldigt viktigt att det funkar som det ska (enormt stor ekonomisk fördel för detta projekt).

När allt funkar som det ska i mitt liv så kommer nivån på detta projekt uppgraderas till över dubbla än vad det någonsin varit. Enormt mycket mer pengar kommer finnas tillgängligt (upp till 6ggr MER) så ni kan bara föreställa er vad jag kan göra för de summerna med tanke på vad min kassa ekonomi hitils har erbjudit smile Det kan ta runt 2-3 månader innan allt funkar som det ska...

Så snälla, ha tålamod. Det kommer vara värt det wink

Tack så jätte mycke för allt ni skriver!

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

LillNaisarn
23 september 2007
Skojj att höra att det inte är "lagt på is" iaf, ska bli skojj att se nästa sak som sker med bilen smile

346 Inlägg
23 september 2007
Grymt projket väntar defenetivt 2-3månader för att se fortsättningen

304 Inlägg
23 september 2007
Kan vänta hur länge som helst!

Bra att du är vid liv big_smile

I have my own race...

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 september 2007
Hoppas verkligen det går bra med utbildningen och jobbet! Alltid roligt när folk lyckas bra, sen att dom verkligen gillar bilar och lägger pengarna där gör ingen ledsen! wink Jag väntar tålmodigt på fortsättningen.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

98 Inlägg
23 september 2007
Något som genererar pengar vid sidan om ... till och med i dom summorna? Håller du på med en instruktionsvideo för oss amatörer som du ska börja kränga eller ännu bättre, ha lärarledda lektioner wink

I vilket fall är det skoj att följa din tråd och man får ju en och annan dum plan som man aldrig får tid att genomföra tongue

9 Inlägg
23 september 2007
haha, killen ska bli hitman. skit samma! bara du ser till att fortsätta med detta! riktigt intressant läsning!

58 Inlägg
26 september 2007
gött att du inte är död iaf.. ser fram imot att se bilen uppgraderas lite till, IGEN.. du är iaf fortfarande bästa "amatör" stylaren jag sett om man får säga så..  lycka till med studierna..

Gör som FORD, köp VOLVO!!!!

Go Gubbe...
136 Inlägg
27 september 2007
ja denna tråden är väl värd att vänta på... smile

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare
Låter underbart ^_^ Jag har de senaste dagarna suttit och funderat på ett mätar mod till bilen som kan bli väldigt invecklat eftersom det är så långt ifrån bolt-on som det kan bli men innan jag ens börjar skaffa delar till det så ska inredningen bli klar så snart som möjligt.

Om ni glömt bort så kan jag friska upp minnet.
Hela bilen inkl klädseln ska kläs om.
Nya stolar från BMW me e46 (även dom ska kläs om)
Instalation av de 3 mätarna i mittkonsollen.

När de ovannämda är klart så funderar jag starkt på att återuppta bygget av musikanläggningen fast även det kanske jag måste blanda in i omklädningen eftersom båda innerdörrarna måste byggast om innan det kläs om.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Sök