Biggest flickvän fail!

Ibanezman Skåning
6 december 2010 · 739 Inlägg

DusanMandick skrev:
nu hänger jag inte riktigt med här me va ni menar när dom pajar saker på bilen mm ? Min flickvän står i köket, som ja trodde alla andra kvinnor också gjorde ?

Den var ju klockren wink

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
Torger Tok i sina bästa dar
6 december 2010 · 386 Inlägg

gamlingen skrev:
Vad har ni för bimbos ?

plåtluder låder de som i mina öron små 14 åriga tjejjer dom hämtat upp på lokala raggarhaket i deras städer haha big_smile

tjooolihoo
Volvo v40 2.0 turbo "Blå faran" (2003)
Volkswagen Transporter "Skoterbil ljusbygge" (1994)
Rock-Star
6 december 2010 · 2 982 Inlägg

inte flickvän fail men friend fail iaf. i min S40 har jag lämnat säd kvar efter enmassa roliga lekar. även kompisen tog exets kompis i min bil en annan dag .. även han lämnade säd efter sig i sätet.
tror inte att någon satt i baksätet efter dessa rajtantajtan dagar..
kompisen är förövrigt en aktiv medlem på g.org haha

Ibanezman Skåning
6 december 2010 · 739 Inlägg

Rock-Star skrev:
inte flickvän fail men friend fail iaf. i min S40 har jag lämnat säd kvar efter enmassa roliga lekar. även kompisen tog exets kompis i min bil en annan dag .. även han lämnade säd efter sig i sätet.
tror inte att någon satt i baksätet efter dessa rajtantajtan dagar..
kompisen är förövrigt en aktiv medlem på g.org haha

Fräscht wink

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
Putteliten
6 december 2010 · 9 090 Inlägg

Rock-Star skrev:
inte flickvän fail men friend fail iaf. i min S40 har jag lämnat säd kvar efter enmassa roliga lekar. även kompisen tog exets kompis i min bil en annan dag .. även han lämnade säd efter sig i sätet.
tror inte att någon satt i baksätet efter dessa rajtantajtan dagar..
kompisen är förövrigt en aktiv medlem på g.org haha

Det där var inte fail, det var bara äckligt.

Legwind
6 december 2010 · 925 Inlägg

Dusan... Jag har också en sån tjej som hittat sin plats i köket men hon lyckas på nå jävla vis att repa fälgarna endåwink haha men älskar henne endå... det går att köpa nya:)

Feel The Difference
Melker_elk Blyfot och motor dödare
6 december 2010 · 388 Inlägg

Krist skrev:
Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

Ja tycker det är helt rätt att välja bilen smile

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Bjare
6 december 2010 · 945 Inlägg

Knäckt antennen, repat dörrar och baklucka. Böjt solskyddet. Smällt säkringar.
Knuffat upp dörren med skon och knäckt insidan av dörrens material. Satt bilen i ett dike.
Tryckt sönder helt nya bromsrör. Inte ens jag lyckades. Helvete hon hade benmuskler.

Sen har vi alla saker som blivit förstörda som inte har med fordon att göra. Oj det är mycket!


Är idag en dåvarande flickvän och lagd i högen bland exen sen en tid tillbaka. smile

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Krist
6 december 2010 · 716 Inlägg

Ibanezman skrev:

Krist skrev:
Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

Det var ju det här med hänsyn och respekt.
Att det just var bilen som misshandlades, det kvittar.
Jag antar att det inte bara var bilen som hon var hänsynslös med?

Nee hon va ett riktigt fail faktiskt. Lyckades me saker som få kan lyckas med! s40'n tex, första dagen ja hade den knäckte hon en fjäder i mitten tongue

Hade hon haft respekt för mig hade hon nog tagi det lugnt me bilen, men icke. Då fick hon va själv, utan kille och utan bil smile (2,5års förhållande) Ja säger såhär, ja ångrar inte det en sekund.

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Aerocombi Xenoholic
6 december 2010 · 2 559 Inlägg

Hade parkerat min gamle skapligt låga Audi 100 med fronten riktad mot ett "dike" hemma på gården.
Den dåvarande frugan skulle gå ut för att köra iväg med bilen. Som alltid så hade jag parkerat på ettans växel o ingen handbroms i.
Hon sätter sig i bilen, vrider om nyckeln, o bilen ger sig iväg ut för kanten.
O istället för att bromsa o frikoppla så trycker hon gasen i botten roll o lyckas med rykande framdäck ta sig igenom diket o upp på en annan väg, o det med en bil som var näst intill oskadd så när som på en frontläpp som fick bytas ut.
Hur hon lyckades med detta konststycket måste ses som ett av jordens underverk hmm för när man ser diket så kanske man skulle våga ge sig på samma sak med en traktor eller nåt annat terräng-gående fordon med en markfrigång på minst 30 cm

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saabarn_Eric
6 december 2010 · 265 Inlägg

haha mitt ex hoppde upp o satte sig på huven me nitar i byxorna......... blev inte fina repor när hon gled ner ifrån huven sen..... även bucklade huven..... sadsad Burn in hell Devil! xD

Rise and rise again, until lambs become lions!
Hamilton
6 december 2010 · 8 873 Inlägg

Låser och hänvisar till den här tråden.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=172797

En sökning i forumet kan vara till hjälp innan man startar en ny tråd, så slipper man få en 2 sidor lång tråd låst.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang