Minecraft spelet där fantasin sätter gränserna

Uttelito Kung
10 februari 2011 · 603 Inlägg

Man betalar med sitt visa kort eller med paypal, försökte med visa men det gick inte som sagt sad

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
10 februari 2011 · 2 432 Inlägg

hitta på youtube nå skit åch nu sitter man å spelar de gratis tongue  verka rätt kul.. fast hur får man dagen att vara längre e ju så mörkt så man inte kan göra nått

matteeee Ingen himmel är så blå som min
10 februari 2011 · 2 972 Inlägg

Du får bygga ett skydd / en grotta för natten, och bygga ett par facklor att sätta upp. Då kan du jobba "inomhus" på natten och sen ut o leta på dan smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
christofer_k Vorsprung durch Technik
10 februari 2011 · 2 432 Inlägg

matteeee skrev:
Du får bygga ett skydd / en grotta för natten, och bygga ett par facklor att sätta upp. Då kan du jobba "inomhus" på natten och sen ut o leta på dan smile

hur får man eld:O

Uttelito Kung
10 februari 2011 · 603 Inlägg

Jag får bara något error om "bad video" blah blah blah, försöker fixa det, om någon har en lösning så säg gärna till, har ju windows 7 så xp lösningen funkar ej

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
matteeee Ingen himmel är så blå som min
10 februari 2011 · 2 972 Inlägg

christofer_k skrev:

matteeee skrev:
Du får bygga ett skydd / en grotta för natten, och bygga ett par facklor att sätta upp. Då kan du jobba "inomhus" på natten och sen ut o leta på dan smile

hur får man eld:O

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Torch

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Uttelito Kung
10 februari 2011 · 603 Inlägg

Någon som vet hur man kommer runt detta? innan någon föreslår att jag uppdaterar mina rutiner så kan jag upplysa om att jag har de senaste drivrutinerna som finns till mitt kort.

"Bad video card drivers!     
      -----------------------     

Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
This can usually be fixed by updating the video card drivers.



--- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
Generated 2011-02-10 15:56

Minecraft: Minecraft Alpha v1.2.2
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)
    at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:201)
    at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:563)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 8093ae03 ----------"

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
matteeee Ingen himmel är så blå som min
10 februari 2011 · 2 972 Inlägg

Troligen funkar inte dina nya drivisar med OpenGL i Win7... Vad har du för grafikkort? Intel?

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Uttelito Kung
10 februari 2011 · 603 Inlägg

fixade det genom att ta bort och instalera om java.

Sjukt roligt spel, har byggt ett 6 vånings slott och är nu på jakt efter mineraler under jorden hehe smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 februari 2011 · 2 432 Inlägg

haha fasnade ju  för spelet..  sittit framför dehär spelet sen  jag skrev att jag tankat hem den tills nu...
håller på fan att skita ner mig när de börja låta när man gräver....

Uttelito Kung
11 februari 2011 · 603 Inlägg

Samma här, sjukt roligt är det och gräver man rakt ner så vet mat man inte vad som händer haha smile

Har spelat utan monster än så länge för att lära mig grunderna, men nu ska jag sätta på dom hehe big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 februari 2011 · 2 432 Inlägg

Uttelito skrev:
Samma här, sjukt roligt är det och gräver man rakt ner så vet mat man inte vad som händer haha smile

Har spelat utan monster än så länge för att lära mig grunderna, men nu ska jag sätta på dom hehe big_smile

kör dendära gratis versionen med allt på .. vågar fan inte göra nått nu  då jag tunnlat mig 4 tunnlar i min lilla "boning" 2 qav dom ledde ner till nå stort med massa monster och där gav jag upp spelet:D haha

Uttelito Kung
11 februari 2011 · 603 Inlägg

Jag bygger uppåt, hittade ett berg och började bygga en stuga på, sen grävde jag ur hela berget och gjorde massor med våningar och en gruva i berget brevid och alra längst ner har jag mitt lilla "panic room" ifall att haha tongue

Funderar på att bygga på en Ö med en bro ut till, då har man ju maximalt skydd i form av vatten och murar, hmm borde kunna göra någon form av vindbrygga som man kan fälla upp big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 februari 2011 · 2 432 Inlägg

Uttelito skrev:
Jag bygger uppåt, hittade ett berg och började bygga en stuga på, sen grävde jag ur hela berget och gjorde massor med våningar och en gruva i berget brevid och alra längst ner har jag mitt lilla "panic room" ifall att haha tongue

Funderar på att bygga på en Ö med en bro ut till, då har man ju maximalt skydd i form av vatten och murar, hmm borde kunna göra någon form av vindbrygga som man kan fälla upp big_smile

de roliga är ju att monstrena kan simma  och spawna mitt i allt inne i skiten big_smile

Uttelito Kung
11 februari 2011 · 603 Inlägg

Får göra höga breda murar då, men dom ska väl inte kunna spawna inne i husen?

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 februari 2011 · 2 432 Inlägg

jag fick då en spindel i mitt hus åså kom de nån  grön ful gubbe som öpnna dörren sj och kom in  typ lång å smal åså smäller den  så allt pajjar haha:P

LeafBox Lat Perfektionist
11 februari 2011 · 6 359 Inlägg

http://www.escapistmagazine.com/videos/ … -Minecraft

Om man hänger med i vad han säger (Pratar väldigt snabb engelska)
Så är det fruktansvärt underhållande big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Uttelito Kung
11 februari 2011 · 603 Inlägg

Någon mer än jag som går vilse och får gräva sig ur dessa gigantiska grottor ? råkade gräva mig rakt in i havet när jag grävde ett hål ut big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Marticus Meldem
14 februari 2011 · 917 Inlägg

dö inte tråd!!

jag har sett massor av detta spel den senaste tiden, jag älskar sandlådespel med "oändliga möjligheter" och är jättesugen på att börja spela detta!!

MEN, det jag undrar över spelet är;
-hur lär man sig allt man kan göra? trial N' error?
-vart köpa?

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
CruiZin Hemlös
14 februari 2011 · 321 Inlägg

http://www.minecraft.net/     Där köper man spelet

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting   Här ser du vad du kan "crafta"/göra

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang