Minecraft spelet där fantasin sätter gränserna

Scorn89 Archmage of the entire universe
17 mars 2011 · 281 Inlägg

det där spelet är livsfarligt! vet inte hur många gånger man satt sig på en ny värld för att senare upptäcka när man ska gå på muggen att klockan är 3 på morgonen D:

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
CruiZin Hemlös
17 mars 2011 · 321 Inlägg

gutfucker skrev:
Sjukt nice att köra online med kompisar, bygga storverk, och medan man själv är borta och fixar massa ore för att göra roliga saker med så kommer man tillbaka och märker att ens lilla hus har förvandlats till ett gigantiskt fort! big_smile

Det tråkiga med det är att man inte hittar nånstans sen tongue

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Uttelito Kung
17 mars 2011 · 603 Inlägg

Marticus skrev:

Uttelito skrev:
har varit så upptagen på senaste tiden att jag ej hunnit spela, men ska iallafall köpa fullversionen och köra online, verkar sjukt kul att köra med rätt personer (alltså sånna som ej förstör och håller på) smile

vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!

Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt smile

Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
christofer_k Vorsprung durch Technik
17 mars 2011 · 2 432 Inlägg

Uttelito skrev:

Marticus skrev:

Uttelito skrev:
har varit så upptagen på senaste tiden att jag ej hunnit spela, men ska iallafall köpa fullversionen och köra online, verkar sjukt kul att köra med rätt personer (alltså sånna som ej förstör och håller på) smile

vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!

Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt smile

Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt smile

går ju att köra  oline med betan bara man hittar nån beta server har sj litar online på en server:)  skulle vara kul om man skulle starta upp  en garaget server:)

Marticus Meldem
18 mars 2011 · 917 Inlägg

Uttelito skrev:

Marticus skrev:

Uttelito skrev:
har varit så upptagen på senaste tiden att jag ej hunnit spela, men ska iallafall köpa fullversionen och köra online, verkar sjukt kul att köra med rätt personer (alltså sånna som ej förstör och håller på) smile

vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!

Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt smile

Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt smile

Joo de va så jag menade! Var ju inte sådär uppenbart ser jag nu när jag läser mitt inlägg.... hehe. men ja iaf, ska bygga dator för 10 papp smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Marticus Meldem
18 mars 2011 · 917 Inlägg

christofer_k skrev:

Uttelito skrev:

Marticus skrev:

vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!

Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt smile

Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt smile

går ju att köra  oline med betan bara man hittar nån beta server har sj litar online på en server:)  skulle vara kul om man skulle starta upp  en garaget server:)

Ja de skulle va nice me garagetserver! (har jag läst om det tidigare någonstans här?)

jo fult är det ju, min sambo bara tittar på spelet när jag kör och skakar på huvudet och går tillbaka till sitt xbox och spelar assassins creed ist. men de e ju inte därför man spelar minecraft yeh smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
_Skalman ...
6 maj 2011 · 145 Inlägg

Jag måste tipsa om en annan bra seriös minecraftserver, minecrafting.se ! smile

Angånde fusk, så använder jag too many items, funkar skit bra smile

Minecraft ist da shiieet!!! big_smile

Senast redigerat av _Skalman (9 september 2011)

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
Nosliwe
9 september 2011 · 2 024 Inlägg

Har skaffat mig en server med 12 slots på.

Finns bilder på en av mina skapelser i galleriet.

IP: 85.195.123.80:26165

Regler:

Förstör inget någon annan har byggt utan tillstånd.
Itemspawn: Tillåtet
Flying: Tillåtet

Jag måste bekräfta folk på servern innan dom kan bygga / gräva.

Audi GT Coupe "10V Turbo" (1987)
Audi A6 2.0 TDI "Proline Sport Edition" (2013)
_Skalman ...
9 september 2011 · 145 Inlägg

Nosliwe skrev:
Har skaffat mig en server med 12 slots på.

Finns bilder på en av mina skapelser i galleriet.

IP: 85.195.123.80:26165

Regler:

Förstör inget någon annan har byggt utan tillstånd.
Itemspawn: Tillåtet
Flying: Tillåtet

Jag måste bekräfta folk på servern innan dom kan bygga / gräva.

Du får gärna lägga till mig på din server, jag ska försöka att komma in inom en snar framtid smile

(Mitt nick in-game är Mackan969)

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
Nosliwe
10 september 2011 · 2 024 Inlägg

Fixat smile finns inte så mycket på den änn. Bara den "lilla" tågstationen jag har byggt

Audi GT Coupe "10V Turbo" (1987)
Audi A6 2.0 TDI "Proline Sport Edition" (2013)
crillstopper
10 september 2011 · 8 Inlägg

skulle vara asnice om jag fick vara med och lira! rajkorv ingame namn

Audi s2 "ÄssTvåan" (1992)
_Skalman ...
10 september 2011 · 145 Inlägg

Nosliwe skrev:
Fixat smile finns inte så mycket på den änn. Bara den "lilla" tågstationen jag har byggt

Super! big_smile var inne och kollade lite igår, och "lilla" är väl inte riktigt rätt benämnig på den tongue
Får man bygga varsomhelst utom vid spawn eller??

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
christofer_k Vorsprung durch Technik
10 september 2011 · 2 432 Inlägg

kan man  som inte äger minecraft spela med kopia?

Nosliwe
10 september 2011 · 2 024 Inlägg

Bygg vad du vill och vart du vill förutom där det redan finns saker wink

Tror inte det går med en kopia

Senast redigerat av Nosliwe (10 september 2011)

Audi A6 2.0 TDI "Proline Sport Edition" (2013)
Audi GT Coupe "10V Turbo" (1987)
christofer_k Vorsprung durch Technik
10 september 2011 · 2 432 Inlägg

trist:/  försökte köpa spelat förr men  gick inte att betala:(

Nosliwe
10 september 2011 · 2 024 Inlägg

Har haft problem med det jag också, bytte webbläsare så löste det sig

Audi A6 2.0 TDI "Proline Sport Edition" (2013)
Audi GT Coupe "10V Turbo" (1987)
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 september 2011 · 2 432 Inlägg

nu köpte jag spelet för att kunna lira med er  big_smile haha

_Skalman ...
11 september 2011 · 145 Inlägg

Haha lol, både christofer, Nosliwe och crillstopper har Audi! tongue

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
_Skalman ...
11 september 2011 · 145 Inlägg

Ok, nu går det inte att spawna saker längre, står: You don´t have access to that command ??

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
christofer_k Vorsprung durch Technik
11 september 2011 · 2 432 Inlägg

_Skalman skrev:
Ok, nu går det inte att spawna saker längre, står: You don´t have access to that command ??

aha fuusk tongue  jag  tänkte att man skulle mina fram saker:D  e nån inne på servern har fan tråkigt å vet ej vad man får göra och inte göra:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang