Karlstad Racing i samarbete med Motormässan Motormässan är en 2 dagars upplevelse i Löfbergs lila Arena 7-8 maj 2011 där en utställning som kommer hållas utomhus blir en del av allt som erbjuds för besökarna. Så låter det lockande att delta i utställningen gör en ansökan i formuläret under Ansökan.
Lördag: Tema - Performance och Styling Juryn väljer bland japanska och europeiska bilmodeller. Peoples Choice, Lukas Kooz Award, Top Three Excellence, Top Five, Utställarelotteri och Burn-kungen.
Söndag: Tema - American och Oldtimes Juryn väljer bland amerikanska, mc och veteraner. Peoples Choice, Karlstad Award, Top Three Excellence, Top Five, Utställarelotteri och Burn-kungen.
Prisbordet innehåller Pokal och produkter (produktinsamling pågår).
[size=20]Prisbordet innehåller nu[/size] -Skoterresa för 2 personer vintern 2011/2012 med Skoteråkarna Funäsfjällen och Gyllene Bocken. I vinsten ingår boende på rustika fjällhotellet Gyllene Bocken i Funäsfjällen söndag-torsdag inkl. frukost OCH skoterhyra av Ski-Doo/Lynx skoter i 3 dagar. Värde: 12 000 kr ( Skoteråkarna Funäsfjällen och Gyllene Bocken ) - 2 st Bromsslangar och dumpventiler värde 3000 kr. (J-spec). - Presentkort på däck. (Däckbolaget / Bridgestone). - Rockford högtalare till ett värde av 1000kr . ( BRL Karlstad ). - Verktygssatser värde 500 kr styck. ( Swedol) - 2 st VIP biljetter. ( Rallycross EM i Höljes ) - 2st Entrébiljett publikplats med Depå passage. ( Rallycross EM i Höljes ) - 2st Entrébijett publikplats. ( Rallycross EM i Höljes ) - Presentkort Lilla Martina 1000 kr. (Tv4) - Mercedes väggur . (Philipson Västra Svealand Bil) - 1st Hylsnyckelsats 150 delar art nr: 10120, värde 1199:- . ( Biltema Karlstad ) - 1st Hylsnyckelsats rainbow art nr: 10134, värde 299:- . ( Biltema Karlstad ) - 1st Lednyckelsats rainbow art nr: 112481, värde 299:- . ( Biltema Karlstad ) - 1st Blocknyckelsats rainbow art nr: 11103, värde 199:- . ( Biltema Karlstad ) - Övernattningscheck på valfritt Scandic Hotell. ( Scandic Hotell ) - Universal låda innehållande lampor och filter. (Hova.com) - 4 st xenon konverterings kit (H1 H3 H4 H7) . (Oljebaren.se) - Hotellpaket Elite Stadshotellet . (Elite Hotels) - Presentkort från G Partners på 2000 kr (G Partners) -Tvättkitt med Hink, 1 Liter Abnet professional koncentrat , spray flaska, borste för textil rengöring samt avtorkningsduk och tvättsvamp värdet på kittet är 495kr. (Frank Solution + Fler priser på ingång.
[size=20]Nyheter på Motormässan:[/size] GM FUTURLINER till Motormässan i Karlstad!!
VISNING AV NYA SAAB 9-4X, Crossover i progressiv Saabdesign!
Lukas Kooz
Motorbloggen TV4 LIVE på motormässan!!
Lasse Jönsson visar upp några av sina ögonstenar på mässan, Mercedes 300 SL Måsvinge
Synd att jag inte kommer vara klar med min svarta pärla... kanske hade platsat på mässan om den var 100% klar. får sattsa på nästa år istället, men har jag ledigt så kommer jag att vara där :-)
Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)