Inför: Linköpingsträffen #1 30/4-11

stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

TEASER skrev:

Kmarcus skrev:

TEASER skrev:
sätt datumet till den 29e så lär fler komma jävla dumt enligt mig o sätta det på valborg tongue

Jävligt bra då alla fyllon lär stanna hemma istället och festa på annat håll.

så kan man se det också , men ovärt att man ska missa första träffen pga av valborg , lite puckat o sätta träffar då men alla kanske inte tänker tillräckligt långt ;P

Men för fan det e ju bara valborg vad fan e det för speciellt med det då e fan en bilträff så jävla mycket bättre ni som vill komma kommer o ni som vill fira nån jävla valborg gör det. men en sak e säker jag kommer komma

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Kmarcus
27 april 2011 · 854 Inlägg

TEASER skrev:

Kmarcus skrev:

TEASER skrev:
sätt datumet till den 29e så lär fler komma jävla dumt enligt mig o sätta det på valborg tongue

Jävligt bra då alla fyllon lär stanna hemma istället och festa på annat håll.

så kan man se det också , men ovärt att man ska missa första träffen pga av valborg , lite puckat o sätta träffar då men alla kanske inte tänker tillräckligt långt ;P

Eller är det precis det man gjort! Ett steg närmre att bli av med fyllon på bilträffar.

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

Kmarcus skrev:

TEASER skrev:

Kmarcus skrev:

Jävligt bra då alla fyllon lär stanna hemma istället och festa på annat håll.

så kan man se det också , men ovärt att man ska missa första träffen pga av valborg , lite puckat o sätta träffar då men alla kanske inte tänker tillräckligt långt ;P

Eller är det precis det man gjort! Ett steg närmre att bli av med fyllon på bilträffar.

Håller med dig äntligen nån mer vettig

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
R_745 sört räjsing
27 april 2011 · 76 Inlägg

stoltosmart skrev:

Kmarcus skrev:

TEASER skrev:

så kan man se det också , men ovärt att man ska missa första träffen pga av valborg , lite puckat o sätta träffar då men alla kanske inte tänker tillräckligt långt ;P

Eller är det precis det man gjort! Ett steg närmre att bli av med fyllon på bilträffar.

Håller med dig äntligen nån mer vettig

Tycker inte du behöver kaxxa upp dig över något, folk har olika åsikter.

745 räjsing
Chevrolet Chevelle "Big Machine" (1970)
Aerodynamik ...
27 april 2011 · 7 120 Inlägg

stoltosmart skrev:

Kmarcus skrev:
Eller är det precis det man gjort! Ett steg närmre att bli av med fyllon på bilträffar.

Håller med dig äntligen nån mer vettig

Håller med jag också!

stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

R_745 skrev:

stoltosmart skrev:

Kmarcus skrev:

Eller är det precis det man gjort! Ett steg närmre att bli av med fyllon på bilträffar.

Håller med dig äntligen nån mer vettig

Tycker inte du behöver kaxxa upp dig över något, folk har olika åsikter.

Kaxar inte upp ,ig säger vad jag tycker o tänker det får man göra tycker man inte om det behöver man varken läsa eller lyssna

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Kmarcus
27 april 2011 · 854 Inlägg

Kanske blir en "Blöjraggarfri" träff för en gång skull big_smile Vore underbart!

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

Kmarcus skrev:
Kanske blir en "Blöjraggarfri" träff för en gång skull big_smile Vore underbart!

Så in i helvete skönt

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Mobeerg carzy
27 april 2011 · 461 Inlägg

haelväte va fäjnt.

Kommer fan i 740 eller en japsare smile

Team BSG
Holmlund
27 april 2011 · 48 Inlägg

får se om man tittar förbi en sväng, synd att det är på självaste valborg:P

stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

Holmlund skrev:
får se om man tittar förbi en sväng, synd att det är på självaste valborg:P

Men vad gör det bara ett par jävla eldar inget märkverdigt kom för fan till träffen o skit i eldarna

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Holmlund
27 april 2011 · 48 Inlägg

haha, joo det är ju sant:) får se vad vädret säger först å främst big_smile

stoltosmart
27 april 2011 · 884 Inlägg

Holmlund skrev:
haha, joo det är ju sant:) får se vad vädret säger först å främst big_smile

Bra det ska bli fint säger smhi så de e bara att åka dit

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Holmlund
27 april 2011 · 48 Inlägg

Låter vättigt:) bara putsa upp tysken till lördag då big_smile

stoltosmart skrev:

Holmlund skrev:
haha, joo det är ju sant:) får se vad vädret säger först å främst big_smile

Bra det ska bli fint säger smhi så de e bara att åka dit

TEASER Svetsare
27 april 2011 · 828 Inlägg

vad spelar det för roll , tycker bara personligen är rätt dumt att lägga en träff på en sådan dag , inget mer om det , alla har olika åsiker eller hur smile jag föredrar lkpg träffarna framför många andra träffar men detta var lite dåligt sad hade sett fram mot det men får stå över helt enkelt smile

Angry Drift Team
Accelsson
28 april 2011 · 240 Inlägg

Självklart är det tråkigt att folk som umgås med familj och så har annat planerat, men vi slipper förhoppningsvis fulla som repar bilar och skräpar ned. Jag tror att det kan vara bra för träffen i sig!

Street Knight
BMW 320d (2011)
stoltosmart
28 april 2011 · 884 Inlägg

Accelsson skrev:
Självklart är det tråkigt att folk som umgås med familj och så har annat planerat, men vi slipper förhoppningsvis fulla som repar bilar och skräpar ned. Jag tror att det kan vara bra för träffen i sig!

håller med dig

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
DalleRacing
28 april 2011 · 1 738 Inlägg

Det är väll på lördag som det visar sig vilka som är riktigt bilintresserade eller inte! för vissa går ju garanterat spriten före, och kan man inte hålla sig 1 dag ifrån det i månaden då det är en stor bilträff så är det ju sorgligt!! visst det är valborg men va fan är det då? kolla eld,raketer o supa sig redlösa! vem kom på den ideèn? Duger det inte med rök, avgassmällar o redbull istället tongue

Jag kommer garanterat komma med ett glat humör och andas in den ljuvliga vita luften big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
BoostGuy
28 april 2011 · 953 Inlägg

Kanske dyker upp smile har bar tyvärr ingen kul bil att åka med men ska lösa de

omega_limo Guten
28 april 2011 · 101 Inlägg

vilken tid e det för jag kan nog komma förbi att kolla in lite bilar smile fast min står på Gotland sad

GOTLAND har allt, förutom SALT PÅ VÄGEN!!
Riktiga cowboys har Turboladdade Dieselhästar
Volvo V70 GLT "Blå faran" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang