Sätt aldrig en wunderbaum framför en fläkt helt ny...

Bonden_performance
7 augusti 2006 · 8 Inlägg

Hahaha det var jag som lånade saaben;)

Member of GL performance club..
NORDIC R
Volkswagen vr6 Syncro "colorconcept" (1997)
MawE
7 augusti 2006 · 517 Inlägg

jag var tvungen att köpa en vanilj-wunderbaum till min micra efter att jag lyckats lägga en växellåda upp o ner i bagaget... och ni som vet hur växellådsolja luktar kan nog förstå mej för lukten vägrade försvinna.. fick dessutom byta mattan i bagaget...

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Mäki Långsam Perfektionist
8 augusti 2006 · 4 800 Inlägg

skulle aldrig sätta en såndär i bilen alltså,men å jävlas me folk är dom alltid bra ^^

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
cutlass
11 augusti 2006 · 383 Inlägg

humm.....granarna luktar ju såå gott..smile MEN ett misstag ja gjorde för ca fem år sen när ja bodde hemma fortfarande så köpte jag mig typ en ny gran i veckan å drog bort plasten dirket å hängde sen upp den på väggen i sovrummet(hade ju då ingen bil å hänga dom i)...ja de låter sjukt, men sant:Þ  dessvärre va det typ ganska nytapetserat i rummet å sen när de va dags å flytta hemmifrån osv....å dom skulle plockas bort blev de granmärken på tapeten  ca:30st....så i slutändan blev det en ganska dyr hobby;) å i dagsläget e jag typ imun mot lukten...känner den typ som mest bara i 2dar=/ när ja köpt en till bilen...

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
jensonnn
12 augusti 2006 · 180 Inlägg

Mäki skrev:
tror ja ska jävlas med lillebrorsa när han somnat^^
ny wunderbaum + kupevärmare i ett rum med stängd dörr moahaha tongue ska göras nästa vecka!!!!

hehehehehe big_smile

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
jensonnn
12 augusti 2006 · 180 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag undrar hur tusan dom kan lukta så mycket? Det kan inte vara nyttigt egentligen...

tänk på dom stackarna som jobbar med att göra dom?? undra hur dom luktar när dom slutar tongue
går ju knappast att duscha bort big_smile

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Janne
12 augusti 2006 · 252 Inlägg

Hur mycket luktar man efter att man gått nära en A-Traktor?

//Janne
Lindgren_
13 augusti 2006 · 2 644 Inlägg

haha det vart en rolig tråd de här smile Många som gjort bort sig me wunderbaums big_smile

Johan Lindgren
Kanelbullen
7 juli 2007 · 1 722 Inlägg

aaaa??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Mack Forum- och sitemoderator
7 juli 2007 · 26 174 Inlägg

Kanelbullen skrev:
aaaa??

Omformulerar mig;
Misstaget att köpa en ny wunderbaum, slita av plasten helt
och sen låta bilen stå ett par dagar i solen med stängda dörrar
gör jag aldrig om smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Widowmaker
7 juli 2007 · 1 112 Inlägg

cutlass skrev:
humm.....granarna luktar ju såå gott..smile MEN ett misstag ja gjorde för ca fem år sen när ja bodde hemma fortfarande så köpte jag mig typ en ny gran i veckan å drog bort plasten dirket å hängde sen upp den på väggen i sovrummet(hade ju då ingen bil å hänga dom i)...ja de låter sjukt, men sant:Þ  dessvärre va det typ ganska nytapetserat i rummet å sen när de va dags å flytta hemmifrån osv....å dom skulle plockas bort blev de granmärken på tapeten  ca:30st....så i slutändan blev det en ganska dyr hobby;) å i dagsläget e jag typ imun mot lukten...känner den typ som mest bara i 2dar=/ när ja köpt en till bilen...

Asså du e immun du med! Jag kännde bara doften i typ 2 dag också! men mina polare kan kliva i min bil typ 3 veckor efter att jag satt dit den å säger fy fan va det luktar!
Jag lirar alltid jodrgubb äpple eller skogsfrisk

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
DanneDynamit
8 juli 2007 · 302 Inlägg

hehe syrran undrade va de va som luktade när jag hälsade på henne då hade jag en ny gran i bilen fan skiten sätter sig i kläderna me lol

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Moser .-ϻΘϨƎЯ
8 juli 2007 · 1 313 Inlägg

på den tiden ja körde 740 va de ju självklart med minst 30granar i spegeln plus ett dussin i solskyddet big_smile, de va inte kul å glömma klädesplagg i bilen över helgen då tongue..

nu sätter ja bara in en ny gran i bilen om ja har tvättat den ordenkligt inne å låter påsen hänga kvar så länge som möjligt, men flickvännen brukar dra av påsen me argumentet "de ser så ful ut me påse" hmm har aldrig mer än 1 gran i bilen på samma gång nu..

Senast redigerat av Moser (8 juli 2007)

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
darkwizard Fordonstekniker
8 juli 2007 · 1 740 Inlägg

15 st jordgubb wunderbaum's en vinterbil, jag säger bara en sak, aldrig mer. Man vart ju snurrig i huvudet.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
ESTRANDBERG88 Hojmek
8 juli 2007 · 748 Inlägg

Dom ska ju tydligen vara giftiga, ingen som råkat ut för nått missöde med nån allergisk reaktion lr så? tongue ( om man tar på dom )

_Wallis_
9 juli 2007 · 4 506 Inlägg

Bodegan skrev:
Dom ska ju tydligen vara giftiga, ingen som råkat ut för nått missöde med nån allergisk reaktion lr så? tongue ( om man tar på dom )

har ett gäng Wunderbaums på mitt rum och ett rejält gäng i bilen, Får ont i hövvet av att åka i nyare bilar utan Wunde-Baum, Äldre brukar funka.

Jag har Upplevt Klåda i ögon hud och huvudvärk men det går över, en vane sak.. Det som inte dödar det hädar.

Kan du andas kan du dö.
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
9 juli 2007 · 1 098 Inlägg

darkwizard skrev:
15 st jordgubb wunderbaum's en vinterbil, jag säger bara en sak, aldrig mer. Man vart ju snurrig i huvudet.

Då måste ju gått både fort å brett om du va lite hög ju.. tonguetongue

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
E30Tompa Rörpulare
9 juli 2007 · 1 453 Inlägg

Ja och polaren köpte en vanilj och tänkte fan ser ju lite gay ut så vi km på den smarta iden att slänga in den i fläkten! Bara att de va vinter så värme ville man ju ha, skiten va slut dagen efter... 30 spänn rakt åt helvete...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 juli 2007 · 5 753 Inlägg

under den tiden man körde epa så köpte jag och en polare 22 wunderbaums av olika dofter och slet av plasten och hängde upp dom i segeln, och jävlar va de luktade, polarna som gick efter vägkanten kände lukten efter oss hur väl som hellst när vi åkte förbi dom hehe kan ju tillägga att man hade nåra i spegeln sen innan också...det tänker jag då inte göra om..


nu tycker man det känns för mkt fjortis/epa stil med mkt granar så nu har man bara en par stycken i spegeln i forden smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Larsson_Power Saabvilde!
9 juli 2007 · 1 708 Inlägg

Jag har 8 st hängandes i mitt rum cool ast det var längesen de slutade lukta, men fan va ont i huvvet man får, drog ju självklart av plasten direkt haha, och jag kan säga att man inte ska slicka på dom, speciellt inte vattenmelon haha, var ju tvungen att prova ; D

Jag har även en Jordgubb i Saaben, men det är för att få bort all mögellukt, och sur hund haha ;D

Senast redigerat av Larsson_Power (9 juli 2007)

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang