Angående: Garagetträff (inofficiell) Borlänge 6/8 kl 18

F7
5 augusti 2011 · 72 Inlägg

frayass skrev:
är detta enbart avsett för volvo eller för alla biltyper ? smile

alla är välkommna till biltema smile

crillstopper
5 augusti 2011 · 8 Inlägg

kanske dyker upp med s2an big_smile

Audi s2 "ÄssTvåan" (1992)
wollsan
6 augusti 2011 · 15 Inlägg

Kommer nog med 850'n eller v40'n smile

DalaStance
6 augusti 2011 · 83 Inlägg

1 Ro6in
2 Putte318
3 M44ltie
4 Dalmans
5 TUNIZ
6 Jankarl
7 F7
8 ChriZtoffer
9 HinX_
10 xxBluexx
11 Nises "saab 93 ss"
12 Altecfs
13 Vectrapiloten
14 Glimmet
15 ETTANStrandh
16 Elvegard
17 Markus_K
18 Badsound

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART
JonasHaglund
6 augusti 2011 · 168 Inlägg

Låter intressant! Kanske dyker upp i flickvännens Subaru då benzen är otvättad och ostädad wink

Toyota Aygo "Fuffen" (2007)
r35pect BMW ///M3
6 augusti 2011 · 404 Inlägg

crillstopper skrev:
kanske dyker upp med s2an big_smile

Yelenaspojk skrev:
Låter intressant! Kanske dyker upp i flickvännens Subaru då benzen är otvättad och ostädad wink

Ja bra kom dit med lite mer 4wd bilar, annars orkar inte jag dra dit pinsamt å stå där bland massa volvo bara hehe tongue

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

några från Falun som ska åka dit? tänkte vi kunde samlas i stan i Falun och så åker vi karavan dit! Vad sägs? typ kl 18.00 vid Åhlen's?

Mvh // glimmet
M44ltie
6 augusti 2011 · 370 Inlägg

glimmet skrev:
några från Falun som ska åka dit? tänkte vi kunde samlas i stan i Falun och så åker vi karavan dit! Vad sägs? typ kl 18.00 vid Åhlen's?

Låter som en plan! om några fler är på?

glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

M44ltie skrev:

glimmet skrev:
några från Falun som ska åka dit? tänkte vi kunde samlas i stan i Falun och så åker vi karavan dit! Vad sägs? typ kl 18.00 vid Åhlen's?

Låter som en plan! om några fler är på?

Ja vi försöker få med ett gäng... du o jag just nu iaf då

Mvh // glimmet
yugge43
6 augusti 2011 · 3 Inlägg

kommer up till blg med min 540-aka gabriel big_smile

glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

yugge43 skrev:
kommer up till blg med min 540-aka gabriel big_smile

Ey dennis möt upp oss kl 18 på åhlens parkeringen så åker vi ett gäng dit tillsammans

Mvh // glimmet
yugge43
6 augusti 2011 · 3 Inlägg

vid 18 då säger vi det då...vilka e med då??????

glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

yugge43 skrev:
vid 18 då säger vi det då...vilka e med då??????

kl 18 åhlens parkeringen, jadu det var nån mera här, kolla runt om vi kan få med ett gäng.. vi ses där kl 6 iaf..

Mvh // glimmet
ChriZtoffer GAS democar 2018!
6 augusti 2011 · 8 744 Inlägg

Kanske hänger på i karavanen, om jag hinner. Brukar alltid stå och tvätta eller göra nåt annat in i sista sekund.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Kanske hänger på i karavanen, om jag hinner. Brukar alltid stå och tvätta eller göra nåt annat in i sista sekund.

det tycker jag, kl 18 på åhlens parkeringen längst ned, så samlas vi där och åker mot borlänge sen!

Mvh // glimmet
glimmet glimmet
6 augusti 2011 · 212 Inlägg

Alla Från Falun Det Blir En Lite Karavan Från Åhlens Parkeringen Längst Ned Kl 18.00 Så Åker Vi Samlad Trupp Till Borlänge På Träffen! Ses På Åhlens!

Mvh // glimmet
Dalmans R-nörd
7 augusti 2011 · 26 Inlägg

Blir det någon eftersnackstråd?

var där en sväng men kände inte igen en kotte så jag åkte vidare. tyvärr

Volvo 855 T-5R "Under Renovering" (1995)
Volvo 855 T-5R "T-Gul" (1995)
HinX_
7 augusti 2011 · 30 Inlägg

Ja de va ganska många som drog tidigt.. och de dära med att bränna däck va de inte många som läste .. så får hoppas på att vi får fortsätta vara på biltema parkeringen ! smile

Opel Ascona A Voyage "Volpen" (1971)
Putte318
7 augusti 2011 · 153 Inlägg

Tyvärr så är nog allt med biltema kört nu PGA att vissa inte kunde läsa vad som gällde och vilka krav dom hade för att vi skulle få vara där! Biltema hade ju även tänkt sponsra träffarna med grillning och annonser om träffen mm men det är bara att glömma när barnrumpor förstör för oss alla!  :@

Dodge Dart (1963)
Volvo S60 (2002)
F7
7 augusti 2011 · 72 Inlägg

Hej på er därute hmm
Ja jag håller med putte 318 ,jag skrev KLART OCH TYDLIGT att de inte skulle va några BÖRNISAR PÅ OMRÅDET PÅ BLGE BILTEMA men när de nu har ritats SVARTA spår av någon /några som inte kunde hålla sig så har dom fixat till de att biltema inte kommer att ställa upp på oss någemer vilket nu har blivit att vi inte får vara där någemer ,hade mer planer på att utveckla detta med mer ideer ,så de är bara att tacka dom som ställde till de för andra som hade sett framimot detta.
Känner stor besvikelse trodde Falun / Blge skulle kunna visa att vi oxå kunde visa upp oss för övriga att vi oxå kunde få ha de roligt på våra träffar utan misstag.

Nu får jag stå och be om ursäkt för andras barnrumpors misstag för biltema ,chäfen vill ha en förklaring nu från mig och Putte 318 som fixade detta .

Ett stort Jävla tack ska ni ha som inte kunde hålla fan på er när de gäller gasen på bilen .

Mvih från F7 .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang