Angående: Garagetträff (inofficiell) Borlänge 6/8 kl 18

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 augusti 2011 · 14 060 Inlägg

F7 skrev:
Hej på er därute hmm
Ja jag håller med putte 318 ,jag skrev KLART OCH TYDLIGT att de inte skulle va några BÖRNISAR PÅ OMRÅDET PÅ BLGE BILTEMA men när de nu har ritats SVARTA spår av någon /några som inte kunde hålla sig så har dom fixat till de att biltema inte kommer att ställa upp på oss någemer vilket nu har blivit att vi inte får vara där någemer ,hade mer planer på att utveckla detta med mer ideer ,så de är bara att tacka dom som ställde till de för andra som hade sett framimot detta.
Känner stor besvikelse trodde Falun / Blge skulle kunna visa att vi oxå kunde visa upp oss för övriga att vi oxå kunde få ha de roligt på våra träffar utan misstag.

Nu får jag stå och be om ursäkt för andras barnrumpors misstag för biltema ,chäfen vill ha en förklaring nu från mig och Putte 318 som fixade detta .

Ett stort Jävla tack ska ni ha som inte kunde hålla fan på er när de gäller gasen på bilen .

Mvih från F7 .

Det känns som om detta är lite typiskt att några ska förstöra för så många. Det är alltid någon som får stå med hundhuvudet och inte är det dom som förstörde.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
F7
7 augusti 2011 · 72 Inlägg

Vettemannen skrev:

F7 skrev:
Hej på er därute hmm
Ja jag håller med putte 318 ,jag skrev KLART OCH TYDLIGT att de inte skulle va några BÖRNISAR PÅ OMRÅDET PÅ BLGE BILTEMA men när de nu har ritats SVARTA spår av någon /några som inte kunde hålla sig så har dom fixat till de att biltema inte kommer att ställa upp på oss någemer vilket nu har blivit att vi inte får vara där någemer ,hade mer planer på att utveckla detta med mer ideer ,så de är bara att tacka dom som ställde till de för andra som hade sett framimot detta.
Känner stor besvikelse trodde Falun / Blge skulle kunna visa att vi oxå kunde visa upp oss för övriga att vi oxå kunde få ha de roligt på våra träffar utan misstag.

Nu får jag stå och be om ursäkt för andras barnrumpors misstag för biltema ,chäfen vill ha en förklaring nu från mig och Putte 318 som fixade detta .

Ett stort Jävla tack ska ni ha som inte kunde hålla fan på er när de gäller gasen på bilen .

Mvih från F7 .

Det känns som om detta är lite typiskt att några ska förstöra för så många. Det är alltid någon som får stå med hundhuvudet och inte är det dom som förstörde.

/Benny

Tackar ja de är ju så ,Biltema i Borlänge är den finaste parkeringen vi kan få stå på ,och nu kommer man ju knappt våga visa sig där ,man blir ju märkt av andras bekostnad tyvärr .
Var ju inte detta som man hade räknat med ,men tyvärr så finns de barnrumpor som inte tänker mer än vad näsan räcker .

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 augusti 2011 · 14 060 Inlägg

F7 skrev:

Vettemannen skrev:

F7 skrev:
Hej på er därute hmm
Ja jag håller med putte 318 ,jag skrev KLART OCH TYDLIGT att de inte skulle va några BÖRNISAR PÅ OMRÅDET PÅ BLGE BILTEMA men när de nu har ritats SVARTA spår av någon /några som inte kunde hålla sig så har dom fixat till de att biltema inte kommer att ställa upp på oss någemer vilket nu har blivit att vi inte får vara där någemer ,hade mer planer på att utveckla detta med mer ideer ,så de är bara att tacka dom som ställde till de för andra som hade sett framimot detta.
Känner stor besvikelse trodde Falun / Blge skulle kunna visa att vi oxå kunde visa upp oss för övriga att vi oxå kunde få ha de roligt på våra träffar utan misstag.

Nu får jag stå och be om ursäkt för andras barnrumpors misstag för biltema ,chäfen vill ha en förklaring nu från mig och Putte 318 som fixade detta .

Ett stort Jävla tack ska ni ha som inte kunde hålla fan på er när de gäller gasen på bilen .

Mvih från F7 .

Det känns som om detta är lite typiskt att några ska förstöra för så många. Det är alltid någon som får stå med hundhuvudet och inte är det dom som förstörde.

/Benny

Tackar ja de är ju så ,Biltema i Borlänge är den finaste parkeringen vi kan få stå på ,och nu kommer man ju knappt våga visa sig där ,man blir ju märkt av andras bekostnad tyvärr .
Var ju inte detta som man hade räknat med ,men tyvärr så finns de barnrumpor som inte tänker mer än vad näsan räcker .

Tyvärr så kommer det att vara så i framtiden oxå, det är alltid någon/några som ska spela Allan framför seriösa bilträffsdeltagare.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
r35pect BMW ///M3
7 augusti 2011 · 404 Inlägg

Vill inte låta gnällig på nått sätt men, ta reda på vad för typ av person chefen på biltema är innan ni arrangerar en träff där. Inte mycket som snurrar rätt i huvet på den gubben av både egna och polares erfarenheter!

Men vad jag såg så var de väll inga som gjorde några större märken på själva parkeringen ? det som gjordes var ju utanför på kurvan runt, men enligt chefen så är väll den kurvan också hans, precis lika där han bor där tror han att han äger gatan också

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Fear38
7 augusti 2011 · 658 Inlägg

Hmm....  nu e det ju så att det är ju inte säkert det är nån alls härifrån och som kanske inte ens visste om detta att det skulle vara nån träff där  (missade den själv, surt). Menar det brukar vara eller jag har då sett börnande o lekandes där tidigare oavsett. Vissa tar kupolens parkering eller utanför willys eller biltema....  Men det var super förargligt att det var just nu o så, eller var det efter träffen det härnt i så fall e det surt o tråkigt håller helt med.... men du ta med allt detta ni skrivit här och visa för Biltema chefen så ser han detta o kan då se läsa själv att ni är ledsna o andra här över detta och då kanske förstår det bättre att det alltid är få som skall förstöra....  det är mitt tips då ser han ju i alla fall vad vi seriösa tycker om detta o sånt.

F7
7 augusti 2011 · 72 Inlägg

Vettemannen skrev:

F7 skrev:

Vettemannen skrev:

Det känns som om detta är lite typiskt att några ska förstöra för så många. Det är alltid någon som får stå med hundhuvudet och inte är det dom som förstörde.

/Benny

Tackar ja de är ju så ,Biltema i Borlänge är den finaste parkeringen vi kan få stå på ,och nu kommer man ju knappt våga visa sig där ,man blir ju märkt av andras bekostnad tyvärr .
Var ju inte detta som man hade räknat med ,men tyvärr så finns de barnrumpor som inte tänker mer än vad näsan räcker .

Tyvärr så kommer det att vara så i framtiden oxå, det är alltid någon/några som ska spela Allan framför seriösa bilträffsdeltagare.

/Benny

Ja tyvärr så kommer de bli så ,tråkit om man ska behöva ta betalt och att vara på inhängnat område för att de inte ska va någe strul ,eller har du något bra förslag hur man kan ha en bra träff ?? wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 augusti 2011 · 14 060 Inlägg

F7 skrev:

Vettemannen skrev:

F7 skrev:

Tackar ja de är ju så ,Biltema i Borlänge är den finaste parkeringen vi kan få stå på ,och nu kommer man ju knappt våga visa sig där ,man blir ju märkt av andras bekostnad tyvärr .
Var ju inte detta som man hade räknat med ,men tyvärr så finns de barnrumpor som inte tänker mer än vad näsan räcker .

Tyvärr så kommer det att vara så i framtiden oxå, det är alltid någon/några som ska spela Allan framför seriösa bilträffsdeltagare.

/Benny

Ja tyvärr så kommer de bli så ,tråkit om man ska behöva ta betalt och att vara på inhängnat område för att de inte ska va någe strul ,eller har du något bra förslag hur man kan ha en bra träff ?? wink

Det där är ju skitsvårt så länge man inte är på ett inhängnat område så man kontrollera vilka som åker in men du är ju ändå inte riktigt säker på att sådana här fadäser inte händer. Då är man ju tvungen att ha Farbror Blå på plats men det vill man ju undvika då de ställer till mycket förtret istället. Näe.........sånt här är uppriktigt sagt skitsvårt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
7 augusti 2011 · 8 744 Inlägg

Ja mycket trist att folk ska hålla på och förstöra, hörde även nån som kastade en glasflaska i backen, mycket onödigt! I övrigt en lyckad och trevlig träff. smile

Senast redigerat av ChriZtoffer (7 augusti 2011)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 augusti 2011 · 14 060 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Ja mycket trist att folk ska hålla på och förstöra, hörde även nån som kastade en glasflaska i backen, mycket onödigt! I övrigt en lyckad och trevlig träff. :

Så in i helvete onödigt. Vissa snorungar ska inte ha annat än plastflaskor.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
maffka livsnjutarN
7 augusti 2011 · 87 Inlägg

Som jag själv förstod det så var det någon utav alla dom volvo bilarna som stod bredvid varandra kanske 6 stycken?  Att det var ni som anordnade detta?
Om det stämmer så åkte ju ni därifrån väldigt tidigt, vet dock inte om ni kom dit senare igen.. Jag själv som har varit med och haft Moraträffen så hade ju vi aldrig en tanke på att lämna området när alla var där!
Man lär själv som arrangör ta lite ansvar..
Sen var det väl inte så värst jätte seriöst så som alla ställde upp sig, det hade man ju kunnat gjort bra mycket bättre och försöka hålla lite koll!

Men annars så tycker jag det var oerhört bra att det var en del bilar där!

r35pect BMW ///M3
7 augusti 2011 · 404 Inlägg

var nyss där och kollade, finns inte ett enda märke på parkeringen (förutom allt sen tidigare). enda som blivit är kurvan UTANFÖR och den äger inte biltema.....

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
martinn
7 augusti 2011 · 2 624 Inlägg

Det va helt OK.. men det dog ut rätt fort tyvärr.. sad

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Fear38
8 augusti 2011 · 658 Inlägg

Ja men det är alltid svårt med sånt här...........  tyvärr!

9tusen Lallare
8 augusti 2011 · 36 Inlägg

Ingen som vet vem göken i den silvriga BMW:n va? Eller den gröna golfen? Riktigt dålig stil iaf. Det är som med allt annat. Att det finns rötägg överall!!

Don't forget to bring a towel!
Saab 9-3 Aero SS "Gagnefstajl" (2003)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
8 augusti 2011 · 8 744 Inlägg

martinn skrev:
Det va helt OK.. men det dog ut rätt fort tyvärr.. sad

Huh? Vi var kvar till 21 och då började det bli rätt tunt med folk, men vid 20.30 var det då fortfarande skapligt med folk kvar.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
JonasHaglund
8 augusti 2011 · 168 Inlägg

Åkte till rättvik istället då vi inte kännde en kotte där.

Tråkigt att gröne golfen och silvriga bmw skulle förstöra bara...

Toyota Aygo "Fuffen" (2007)
Hamilton
8 augusti 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang