Nummerplåtsletande

jens
19 augusti 2006 · 137 Inlägg

Den här tråden är endast för er med bra tålamod och gillar utmaningar.

Tänkte kolla om de är någon mer än jag som letar nummerplåtar.
Kan berätta lite hur det hela funkar, man börjar med att kolla efter en nummerplåt med 001, tex ABC 001, FGH 001 eller liknande. När man hittat en plåt med 001 så kan man börja leta efter 002, te.x om jag skulle leta efter 004 och ser 005 och bara minuten senare ser 004 så måste jag alltså hitta 005 igen.
Har man väl börjat med det här så kan de vara svårt att sluta.
Obs, jag rekomenderar att inte leta nummerplåtar när man kör, koncentrera er på vägen, den är viktigare. Funkar annars utmärkt när man sitter bredvid och reser långt.

Vore roligt om nån mer håller på eller om någon startar med det här.

MrMonsterZ SmartRepair.se
19 augusti 2006 · 130 Inlägg

Har en polare som är lastbilschaffis som firade 200 för ett par månader sen... neutral

Att man bara orkar... big_smile

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?
MilleN
19 augusti 2006 · 9 108 Inlägg

åh herre vilket ork-projekt... Hoppas jag glömmer bort den idén snabbt så jag inte börjar med skiten hehe, vilket nummer är du på?

AlvereZ
19 augusti 2006 · 787 Inlägg

Jag såg en 001 häromdagen, tänker dock inte leta efter nr 2...tongue

THEBADGUY Gorgilus addictus
19 augusti 2006 · 4 737 Inlägg

Yes....jag håller på med det....är just nu på 005 tongue......den ***** nummer 006 har visat sig flera gånger INNAN jag såg 005 >_<...men nu vill den inte komma fram tongue

Senast redigerat av THEBADGUY (19 augusti 2006)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
jens
19 augusti 2006 · 137 Inlägg

MilleN skrev:
åh herre vilket ork-projekt... Hoppas jag glömmer bort den idén snabbt så jag inte börjar med skiten hehe, vilket nummer är du på?

Jag är på 005, vet att de finns minst 2 006 där jag bor. Började för ungefär 4 veckor sedan.
Kanske är bäst att glömma bort de, för mig är de nog svårt nu när jag börjat.

kaniff VW Freak! =)
19 augusti 2006 · 1 Inlägg

hehe...kul lek! jag har hållt på några veckor nu och jag ska ha "013" lär ju ta massor med år innan man kommer till "999" haha...men men har man tråkigt så...

Go Fast Or Go Home!
ToXtreme
19 augusti 2006 · 3 627 Inlägg

okaj, förstår leken? räknas det om man har samma siffror? Stog nämligen brevid en BMW X3 som oxå hade "666" som regnr:D svart va den självklart mä;P

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
hedley Saaboholic
19 augusti 2006 · 3 129 Inlägg

jens skrev:
Den här tråden är endast för er med bra tålamod och gillar utmaningar.

Tänkte kolla om de är någon mer än jag som letar nummerplåtar.
Kan berätta lite hur det hela funkar, man börjar med att kolla efter en nummerplåt med 001, tex ABC 001, FGH 001 eller liknande. När man hittat en plåt med 001 så kan man börja leta efter 002, te.x om jag skulle leta efter 004 och ser 005 och bara minuten senare ser 004 så måste jag alltså hitta 005 igen.
Har man väl börjat med det här så kan de vara svårt att sluta.
Obs, jag rekomenderar att inte leta nummerplåtar när man kör, koncentrera er på vägen, den är viktigare. Funkar annars utmärkt när man sitter bredvid och reser långt.

Vore roligt om nån mer håller på eller om någon startar med det här.

Haha känner många som hållt på länge med denna leken..
Har själv hållt på i ca 3månader är nu uppe i 028 smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Peacerich
19 augusti 2006 · 273 Inlägg

Platespotting heter det wink

www.platespotting.com

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
c0nne
19 augusti 2006 · 401 Inlägg

det står en 004 på min parkering, ifall nån behöver big_smile haha

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Hee-Maan
19 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

haha.. ! roligt men jag tror inte det är något för mig smile kommer bara glöma bort

Semper Fi
Link
19 augusti 2006 · 15 Inlägg

jag höll på me de där förut, kom till nr 30 nånting innan ja lessna, syrrans kill håller på fortfarande, sist ja fråga va han på 300 nånting smile

_Jerkan_ Chaufför
19 augusti 2006 · 131 Inlägg

Själv har jag också hållit på med att leta bilnummer på samma vis.. började med 001-060
Ja började typ i maj förra året o gav upp de hela i september ungefär... Sen fick ja nog av de hela. Man vart ju typ beroende utav att kolla på alla regnummer:) haha..

xBjorlingx
19 augusti 2006 · 433 Inlägg

Sånt där håller vi på med i våran familj med tongue på två år har jag väl kommit upp till 069 lr nått..i vissa perioder kollar jag bara på nummerskyltar när jag är ute och åker tongue fast man blir rätt trött på det..så jag har lagt mig, morsan är uppe på närmare 200 (enligt hon själv) men hon åker fram och tillbaka på stora parkeringar typ ikea när hon är ute och letar tongue

Phaetoon
19 augusti 2006 · 8 156 Inlägg

Yikes... Att människor orkar.
Dagens i-landsproblem. Måste hitta nästa skylt...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
precision
19 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

sant

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang