_DamnIt´s garage. Bilen bytt, hojarna på g!

HU: Kenwood BT61u, A-stolpar: Amega Qcox 350, dörrar: Amega DRVRQ6 2 par, Bas: Gladen SQX12, Steg fram: SLP Dynamics ICE 150.4, Bas; SPL Dynamics ICE 1500.1, Processor: Mosconi Gladen 4to6
  • 87 Följare
  • 185 591 Visningar
  • Uppdaterades senast 10 juni 2014
evilaudio
1 november 2011 · 16 195 Inlägg

de e svårt att få de "väckfritt" om man har vaddering under.   men allt går om man vill bara man ger sig fan på de smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
_DamnIt R1 driver!
1 november 2011 · 5 128 Inlägg

Det är sant! Men är förvånad över hur "bra" jag lyckades. Men aja, bättre lycka nästa gång! smile

racer-putte
1 november 2011 · 6 558 Inlägg

_DamnIt skrev:
Det är sant! Men är förvånad över hur "bra" jag lyckades. Men aja, bättre lycka nästa gång! smile

sen uderlätta det inte att du ha den där vinyle  ... ha du haft vanlig vinyl så ha du kirrat det perfa ... ska du sträcka det där  så kommer de se fel ut eftersom det är rutigt  ... men du får iaf   9 av 10 bananer av mig i betyg tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
_DamnIt R1 driver!
1 november 2011 · 5 128 Inlägg

Detta va tydligen dessutom galon, vilket antagligen gör det ännu värre! Men va fan, man lär så länge man lever! smile Vad GULLIGT av dig Putte! Hela 9 jävla bananer!

racer-putte
1 november 2011 · 6 558 Inlägg

_DamnIt skrev:
Detta va tydligen dessutom galon, vilket antagligen gör det ännu värre! Men va fan, man lär så länge man lever! smile Vad GULLIGT av dig Putte! Hela 9 jävla bananer!

e ungefär som vinyl ... största beskymmret e alla jävla rutor  dra man förmyche  så  kommer de synas skitväl att de e snett  ..  japp gula fina bananas  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Firetunez
1 november 2011 · 282 Inlägg

_DamnIt skrev:
Men dessa får duga till jag har fått resten av bygget färdigt, så får jag göra om dom då! smile

Absolut!
Man kommer alltid tillbaka till någonting som kan förfinas och tur är väl det, för då har man alltid nåt att göra :p

_DamnIt R1 driver!
1 november 2011 · 5 128 Inlägg

Jo, det håller jag med om! Rutorna kommer nog se lite missbildade ut! tongue Men sånt som händer! smile

MIKK0 Designer.
2 november 2011 · 1 260 Inlägg

Blev väll helt okej, första gången/gångerna ska man räkna med att faila lite.
Vill du få det att se lika ut, men ha lättare att klä kan du ju lägga på en mdf/spånskiva till uppepå och slipa/fräsa ner kanterna bara så ser det lika ut, även om det är hårt när man tar på det.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
2 november 2011 · 5 042 Inlägg

Lupo är coola bilar !
Dock finns det en enda pytteliten grej som gör att jag Never skulle köpa en sådan bil !!
http://laddauppbilder.se/?di=1113201973240

Tål verkligen inte det.


Sen en sak jag såg just nu du borde göra.
Lacka neder delen av din fram front i vitt med så linjerna stämmer in bättre från sidorna.
att det blir en rak linje om man säger så smile !

Lycka till cool

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (2 november 2011)

C H E V R O L E T <3
Castiel
2 november 2011 · 172 Inlägg

Bör lacka nederdelen av rumpan också. smile

Sen ang. Instrumentpanelen. Så är den inte allt för farlig och lossa. Sitter bara i en jävla massa torx.
Sen låssprintar i ventilationen. (Dom kan vara lite jävlig och få lös.)

_DamnIt R1 driver!
2 november 2011 · 5 128 Inlägg

MIKK0 skrev:
Blev väll helt okej, första gången/gångerna ska man räkna med att faila lite.
Vill du få det att se lika ut, men ha lättare att klä kan du ju lägga på en mdf/spånskiva till uppepå och slipa/fräsa ner kanterna bara så ser det lika ut, även om det är hårt när man tar på det.

Du menar istället för vadd? Nästa gång kommer jag iaf inte vaddera, utan får se hur jag gör då, kanske ger mig på lite plast!



Children-Of-Bodom skrev:
Lupo är coola bilar !
Dock finns det en enda pytteliten grej som gör att jag Never skulle köpa en sådan bil !!
http://laddauppbilder.se/?di=1113201973240

Tål verkligen inte det.


Sen en sak jag såg just nu du borde göra.
Lacka neder delen av din fram front i vitt med så linjerna stämmer in bättre från sidorna.
att det blir en rak linje om man säger så smile !

Lycka till cool

Just den detaljen är en av dom sakerna som gjorde att jag gillade den mer! smile Ser udda ut!

Och stötfångarna är ett projekt längre fram i tiden. Funderingarna säger att jag ev. kommer köpa nya stötfångare och modda dom lite för ett mer clean utseende!

_DamnIt R1 driver!
2 november 2011 · 5 128 Inlägg

Castiel skrev:
Bör lacka nederdelen av rumpan också. smile

Sen ang. Instrumentpanelen. Så är den inte allt för farlig och lossa. Sitter bara i en jävla massa torx.
Sen låssprintar i ventilationen. (Dom kan vara lite jävlig och få lös.)

Den kommer den med! smile

Och instrumentpanelen vill jag inte riva av en enkel anledning, det är den enda bilen jag har som är körbar!

Castiel
2 november 2011 · 172 Inlägg

Du hinner riva och montera tbx den över en dag. Så ingen större fara. smile
Bara att ta de över en helg. smile

_DamnIt R1 driver!
2 november 2011 · 5 128 Inlägg

Är aldrig ledig hela helger, så vette fan! wink

Men ger det ett försök i dörrarna först, blir inte det bra så river jag brädan! smile

Castiel
2 november 2011 · 172 Inlägg

Klart du inte ska stressa. smile
Ta de då du har tid.

Ska själv börja med dörrarna och brädan till helgen, får se hur långt man hinner. smile

Ricky
2 november 2011 · 1 062 Inlägg

hur har du kopplar in usb uttaget till stereon?

_DamnIt R1 driver!
2 november 2011 · 5 128 Inlägg

Castiel skrev:
Klart du inte ska stressa. smile
Ta de då du har tid.

Ska själv börja med dörrarna och brädan till helgen, får se hur långt man hinner. smile

Därför jag vill skaffa en annan bräda att bygga om, för då har jag all tid i världen! smile

Okej, dags att börja planera för högtalarna nu då? smile


Ricky skrev:
hur har du kopplar in usb uttaget till stereon?

Jag kopplade bara en USB-förlängare till stereons USB-uttag.

evilaudio
2 november 2011 · 16 195 Inlägg

tur man har en arosa.. big_smile     fick ju dit 8" kit på brädan..wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
_DamnIt R1 driver!
2 november 2011 · 5 128 Inlägg

Vill jag så kan jag nog få plats med 12" basar där ytmässigt, men är för feg för att attackera brädan direkt tongue

Ricky
2 november 2011 · 1 062 Inlägg

aha var de så enkelt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang