2 Bilar, med tjuvar cirkulerar i Göteborg titta hit!!

nrgjesper Ta inget förgivet
23 februari 2012 · 342 Inlägg

då har jag oxå haft inbrott sad ! sönder slagen ruta och massa saker i bilen som är sönder !!!!

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
MrCarfreak Gasglad
23 februari 2012 · 3 244 Inlägg

nrgjesper skrev:
då har jag oxå haft inbrott sad ! sönder slagen ruta och massa saker i bilen som är sönder !!!!

Hänvisa polisen till denna tråden och ge dem alla regnr/uppgifter som finns här!

//Carfreak
Saab 9-3 Aero Salomon "Black Betty" (2002)
jjpl
23 februari 2012 · 254 Inlägg

nrgjesper skrev:
då har jag oxå haft inbrott sad ! sönder slagen ruta och massa saker i bilen som är sönder !!!!

Du kan gärna utveckla, vart och när

Volvo S70R (1998)
nrgjesper Ta inget förgivet
24 februari 2012 · 342 Inlägg

eketrägatan förra vecka runt onsdag - tisdag någo gång på natten hmm

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
turbodeath
24 februari 2012 · 2 452 Inlägg

ja det kan nog stämma då det var brötande bil på kvällen som körde...hörde den själv utanför vårat fönster...

döden kommer tillbaka
Jollen940
6 mars 2012 · 116 Inlägg

Hänga ut folk e väl inget man skall göra men detta var lite för "mycket" för att inte skrivas om.

Satt på jobbet i västra frölunda, Lergöksgatan och utanför fönstret stannar en Mörkblå Citroën Jumpy, regnr. BHY758 å som ni kan se om ni kollar e bilen avställd osv.. 2 personer av utländskt härstam hoppar ur bilen å ställer sig å pratar. inget speciellt så. Fram tills att dom börjar skriva upp reg-nr på bilarna, bl.a på min 855R. Ser även ut som om dom tar upp en kamera/mobil å knäpper några kort på nyare audis, VWs och volvos.

Mycket värt att hålla koll på denna bilen. En kort och ganska kraftig person med mössa långt nerdragen, en lång smal person med mössan långt ner oxå.

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Vw-Andreas
6 mars 2012 · 633 Inlägg

fyfan lätt beställnings jobb :p

Volvo 740 "militery" (1988)
Volvo s60 (2003)
OUTLAW1
6 mars 2012 ·

Jollen940 skrev:
Hänga ut folk e väl inget man skall göra men detta var lite för "mycket" för att inte skrivas om.

Satt på jobbet i västra frölunda, Lergöksgatan och utanför fönstret stannar en Mörkblå Citroën Jumpy, regnr. BHY758 å som ni kan se om ni kollar e bilen avställd osv.. 2 personer av utländskt härstam hoppar ur bilen å ställer sig å pratar. inget speciellt så. Fram tills att dom börjar skriva upp reg-nr på bilarna, bl.a på min 855R. Ser även ut som om dom tar upp en kamera/mobil å knäpper några kort på nyare audis, VWs och volvos.

Mycket värt att hålla koll på denna bilen. En kort och ganska kraftig person med mössa långt nerdragen, en lång smal person med mössan långt ner oxå.

och du gick inte ut o sa något??

MrCarfreak Gasglad
7 mars 2012 · 3 244 Inlägg

OUTLAW1 skrev:

Jollen940 skrev:
Hänga ut folk e väl inget man skall göra men detta var lite för "mycket" för att inte skrivas om.

Satt på jobbet i västra frölunda, Lergöksgatan och utanför fönstret stannar en Mörkblå Citroën Jumpy, regnr. BHY758 å som ni kan se om ni kollar e bilen avställd osv.. 2 personer av utländskt härstam hoppar ur bilen å ställer sig å pratar. inget speciellt så. Fram tills att dom börjar skriva upp reg-nr på bilarna, bl.a på min 855R. Ser även ut som om dom tar upp en kamera/mobil å knäpper några kort på nyare audis, VWs och volvos.

Mycket värt att hålla koll på denna bilen. En kort och ganska kraftig person med mössa långt nerdragen, en lång smal person med mössan långt ner oxå.

och du gick inte ut o sa något??

Brukar inte va nå trevliga personer som sysslar med sånt här så man går nog inte ut ensam och frågar vad de sysslar med :p

//Carfreak
Saab 9-3 Aero Salomon "Black Betty" (2002)
turbodeath
7 mars 2012 · 2 452 Inlägg

hade inte heller gått o frågat vad dom gör med tanke på hur samhället ser ut...vem vet om du får en kula i dig...kan tillägas att dom kör även en vit jetta vet inte om det har nått med den o göra men den tvärvände från mitt garage då dom såg att jag var kvar i det...

döden kommer tillbaka
Jollen940
7 mars 2012 · 116 Inlägg

nej jag gick inte ut då jag somsagt var ensam. Men har regnr, polisanmält och signalament på personerna wink

Volvo 740 "Veemern" (1987)
careau
7 mars 2012 · 1 624 Inlägg

Jollen940 skrev:
nej jag gick inte ut då jag somsagt var ensam. Men har regnr, polisanmält och signalament på personerna wink

Tummen upp smile

Pim_Pim
7 mars 2012 ·

Jollen940 skrev:
nej jag gick inte ut då jag somsagt var ensam. Men har regnr, polisanmält och signalament på personerna wink

För vadå ? Brukat ett avställt fordon lol ?

Ne seriöst, verkar ju onekligen vara ett jobb på gång där..

Jollen940
7 mars 2012 · 116 Inlägg

Ett tips på bilen och människorna såklart, och för att dom tagit kort på min bil? wink

Senast redigerat av Jollen940 (7 mars 2012)

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Pim_Pim
7 mars 2012 ·

Jollen940 skrev:
Ett tips på bilen och människorna såklart, och för att dom tagit kort på min bil? wink

Han kanske tyckte att din bil var så jävla fin. cool

Jollen940
7 mars 2012 · 116 Inlägg

Skumt att en biltransportkärra blev stulen i gbg igår....

Volvo 740 "Veemern" (1987)
MrCarfreak Gasglad
7 mars 2012 · 3 244 Inlägg

Jollen940 skrev:
Skumt att en biltransportkärra blev stulen i gbg igår....

Jadu.. första steget i att hämta upp en massa bilar.. Nu får man vara xtra vaksam för snuten gör då inget iafall. Snuten borde ha alla bevis som behövs vid det här laget men endock fortskrider dumheterna...

//Carfreak
Saab 9-3 Aero Salomon "Black Betty" (2002)
Jollen940
7 mars 2012 · 116 Inlägg

Och jumpyn som jag såg igår, Vad hade den? Dragkrok såklart!...

Volvo 740 "Veemern" (1987)
knoppen
7 mars 2012 · 193 Inlägg

ställ ut bilen o bank ner dom med ett järnrör när dom väl kommer!

Volvo V70 R (2004)
OUTLAW1
7 mars 2012 ·

Jollen940 skrev:
Och jumpyn som jag såg igår, Vad hade den? Dragkrok såklart!...

du gjorde helt rtt om du var ensam..sjuka typer finns det gott om..

Jasså en biltransport försvann i gbg..o jumpyn har dragkrok och dom tog uppgifter OCH kort på din bil...
Snart kommer dessa gossar att skrida till verket och lasta på bilar i tid o otid i gbg...

Dax att fixa en adresslista snart på bilar där dessa herrar har varit för något är på G...

Bevaka era bilar noga vart dom än står dom närmsta dygnen...Det är iaf min rekkomendation.

Gubbarna som tog bilder mm har säkert bara gjort det för att sedan kunna delge någon annan ljusskygg person uppgifter om bilarna som "beställs".
Så sätt går ju just dom fria om ingen kan tjalla(fult ord)på dom..

Så rigga kameror,bomber,järnrör ja vad som helst för snart sätts det igång..

P.s!!glöm nu inte skidmaskerna om ni ska slå ihjäl dom..:-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang