Skapa egen Android app?

Marticus Meldem
25 april 2012 · 917 Inlägg

HeavyBass skrev:

Marticus skrev:
snyggt! men den ändrar till gallon och så när du byter till dollar?

Tack!
Jajamen, formeln jag har matat in för applikationen funkar till alla valutor (som jag testat).
Har testat med dollar, euro, pund och svenska kronor.

Du kan testa själv genom att mata in svenska värden, sen jämföra med samma värden fast annan valuta smile
Jag har testkört applikationen många gånger för att testa detta, och när jag gjorde det så stämde liter värderna överrens med de olika valutorna jag testade! smile

Edit: missuppfattade din fråga.. nej, den byter inte till gallon sad fortfarande på liter.. bra påpekning! ska kolla på detta.

Det är bra att den anpassar valuta, men tankvolym med är ett måste så dem konservativa amerikanarna kan känna sig hemma med hehe smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
HeavyBass
25 april 2012 · 318 Inlägg

Marticus skrev:

HeavyBass skrev:

Marticus skrev:
snyggt! men den ändrar till gallon och så när du byter till dollar?

Tack!
Jajamen, formeln jag har matat in för applikationen funkar till alla valutor (som jag testat).
Har testat med dollar, euro, pund och svenska kronor.

Du kan testa själv genom att mata in svenska värden, sen jämföra med samma värden fast annan valuta smile
Jag har testkört applikationen många gånger för att testa detta, och när jag gjorde det så stämde liter värderna överrens med de olika valutorna jag testade! smile

Edit: missuppfattade din fråga.. nej, den byter inte till gallon sad fortfarande på liter.. bra påpekning! ska kolla på detta.

Det är bra att den anpassar valuta, men tankvolym med är ett måste så dem konservativa amerikanarna kan känna sig hemma med hehe smile

Haha det har du så rätt i!! smile Har gjort om den nu.. men inte hunnit ladda upp den nya.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang