Vad har ni för personligt skydd i bilen?

Pim_Pim
22 juni 2012 ·

cpu1337 skrev:

Mack skrev:

cpu1337 skrev:
ak-47 i passagerar sätet, dubbla teleskopbatonger, alltid 1 knogjärn på varje hand, en rpg-7 upphängd i taket, utvändigt sprinklersystem med pepparspray, 50kg c4 i skuffen med fjärrutlösare som sista utväg.

Är det inte bökigt att köra med knogjärn på varje hand..? Haha..

blir krångligt att svänga ibland men det får man ta ja är ju säker iaf smile tror ni ja kan få böter om polisen stoppar mig?yikes

Polisen förstår nog.. roll

Nybergrobin
22 juni 2012 · 2 382 Inlägg

mazdalover skrev:
en styck 2kilos pulverbrandsläkare. mer behövs inte.

den kan allt spruta/slå/flyga........ fantasin flödar

dessutom HELT lagligt.

Vad gör man inte för säkerheten big_smile   Tänk om det skulle bli kabelbrand i bilen....

xXSammy
22 juni 2012 · 6 577 Inlägg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15020087.ab

Ja..hur var det nu?

Bråk mellan bilister

– Vi arbetar för fullt just nu med att inhämta information. Området är avspärrat tills vidare, säger Fredrik Zetterlund, inre befäl vid polisen i Borås.

Knivskärningen verkar ha inträffat omkring 200 meter från där mannen låg på gatan. Polisen har även spärrat av ett område vid en parkering.

– Förmodligen har det varit bråk på parkeringen och så har han satt sig i sin bil och kört iväg och försökt stanna någon bil på vägen efter ett par hundra meter, uppger en person som bor i området.

De/Dem
fred89 Mazda Über Alles
22 juni 2012 · 121 Inlägg

domkraft & fälgkors som alla andra..

snart på en väg nära dig
cpu1337
22 juni 2012 · 766 Inlägg

Pim_Pim skrev:

cpu1337 skrev:

Mack skrev:

Är det inte bökigt att köra med knogjärn på varje hand..? Haha..

blir krångligt att svänga ibland men det får man ta ja är ju säker iaf smile tror ni ja kan få böter om polisen stoppar mig?yikes

Polisen förstår nog.. roll

malmö polisen ja men så är väll frågan om andra poliser gör de:S

cpu1337
22 juni 2012 · 766 Inlägg

albastro skrev:
en burk malen vitpeppar, hårspray och en tändare. Låt fantasin flöda wink

och du ska fibbla med allt det?tongue krångligt pma så fixar ja bättre:) de gäller alla:)

Krist
22 juni 2012 · 716 Inlägg

På jobb bältet har jag en batong. Det är lagligt för mig å ha den i bilen, till å från jobbet ioförsig. Men ingen vet när jag jobbar tongue

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Tyfors Svetsare
22 juni 2012 · 1 150 Inlägg

1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
Lowlife86 Brake for nobody
22 juni 2012 · 85 Inlägg

Har alltid ett fälgkors i bilen om man nu skulle få punktering! Vrf ska man ha massa annat skit i bilen? räcker med en hård skalle och 2st snabba nävar smile

Get in, shut up and hold on
Sluta vela, ladda mera
Team-Adolfsson Gödseldräng
23 juni 2012 · 4 529 Inlägg

har inte ett skit i bilen.

skulle va jävligt kul o möta nån av dom coola killarna som har med sig olagliga vapen i bilen o reta upp er lite.
se om alla "coola" killar vågar använda sina tillhyggen jag bangar inte lol

n_andersson
23 juni 2012 · 689 Inlägg

ja herregud vad fjantiga folk är som måste ha tillhyggen i bilen

Senast redigerat av n_andersson (23 juni 2012)

cpu1337
23 juni 2012 · 766 Inlägg

Tyfors skrev:
1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)

en gammal 240 domkraft är inte liten och ett rådjur tar 5 smällar i huvudet innan det tystnar, de har nog inte många bollar till att göra med sina slagträn så de är bara skit snack för att dom retat upp folk dom inte vågar prata med:)

Putteliten
23 juni 2012 · 9 079 Inlägg

cpu1337 skrev:

Tyfors skrev:
1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)

en gammal 240 domkraft är inte liten och ett rådjur tar 5 smällar i huvudet innan det tystnar, de har nog inte många bollar till att göra med sina slagträn så de är bara skit snack för att dom retat upp folk dom inte vågar prata med:)

Ligger nåt i det du säger. Dom som jag vet har slagträn, järnfemmor och allt vad det nu kan vara i sina bilar, det är dom grabbarna man ser på stan skrika åt folk när dom passerar, muckar med fel folk på krogen mm. Men jag har aldrig sett dom ta till sina tillhyggen. Verkar bara som att dom har grejerna och skryter med, men inte vågar ta till dom....

Chevrolet Bel Air 4-Door Sport Sedan "Farsans Classic Chevy" (1956)
Volvo 740 GLE Cab "Farsans bygge" (1986)
Volvo V40 2.0T Greyline Fas 2 "Flygande Holländaren" (2002)
kannebanne
23 juni 2012 · 2 046 Inlägg

Putteliten skrev:

cpu1337 skrev:

Tyfors skrev:
1 kilos skum släckare fast ok har mini yxa i i skuffen oxå inte rädd för folk så utan mer för om man plock nå djur (den hamna i biln när vi flytta lite därför den e kvar oxå)

en gammal 240 domkraft är inte liten och ett rådjur tar 5 smällar i huvudet innan det tystnar, de har nog inte många bollar till att göra med sina slagträn så de är bara skit snack för att dom retat upp folk dom inte vågar prata med:)

Ligger nåt i det du säger. Dom som jag vet har slagträn, järnfemmor och allt vad det nu kan vara i sina bilar, det är dom grabbarna man ser på stan skrika åt folk när dom passerar, muckar med fel folk på krogen mm. Men jag har aldrig sett dom ta till sina tillhyggen. Verkar bara som att dom har grejerna och skryter med, men inte vågar ta till dom....

Jo så e de här också. Finns ett gäng som kör runt i en ful jävla 740, och "föraren" kallar sig Jeppe rasist.. Står på bilsidan också.. Moget? Så har dom megafon och skriker till random folk. Men jag har de som skydd och de står jag för. Inte för att springa runt att skryta om de.

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang