STULEN Saab 900 2.0T i Växjö 19/8

Flodis The MînÐfræk
19 september 2012 · 184 Inlägg

Intressant länk där.. det är ju rätt så nära där jag bor .  kanske tar mig en sväng ut dit och tar mig en tit.

Ordningsmannen
19 september 2012 · 91 Inlägg

Får du gärna göra Flodis:) Håll ögon o öron öppna!!
Ring polis så fort ni kan om ni skulle se den!
Mvh

Ordningsmannen
20 september 2012 · 91 Inlägg

Bilen är nu HITTAD!! smile
Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med.
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv!
Mvh

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
20 september 2012 · 2 390 Inlägg

VAd roligt att höra ! big_smile

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
SibbSon Mr. AUDI !
20 september 2012 · 642 Inlägg

Ordningsmannen skrev:
Bilen är nu HITTAD!! smile
Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med.
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv!
Mvh

X'et svarade aldrig på mina samtal men FAN va härligt att den e hemma igen smile var de samma killar? vart hitta dem bilen?? big_smile

Four Rings To Rule Them All!
Volkswagen Corrado VR6 "The DeviL" (1995)
Fiat Ducato 2,5TD "Vika Transport" (1996)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 september 2012 · 6 170 Inlägg

Ordningsmannen skrev:
Bilen är nu HITTAD!! smile
Den påträffades av polis med 2 st pundare i, kända av polisen sedan länge.. Bilen är sliten men vid liv, får se hur det blir med försäkringsbolag o allt nu med.
TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL I LETANDET!! Är enormt tacksam att så många hjälpt till och delat det vidare både här på forumet, facebook osv!
Mvh

Det var ju F*N på tiden att den hittades, ärligt talat tongue

Är den väldigt "trasig" eller är den bara buskörd så den är sliten på det viset ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Lina-
20 september 2012 · 1 213 Inlägg

Kul att höra. smile Hoppas de går bra med försäkringsbolaget med.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Flodis The MînÐfræk
20 september 2012 · 184 Inlägg

fy fan vad najs du fick tebax den !

Ordningsmannen
20 september 2012 · 91 Inlägg

Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka!smile
Mvh

Flodis The MînÐfræk
20 september 2012 · 184 Inlägg

Ordningsmannen skrev:
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka!smile
Mvh

Så vad ska du göra nu då ?   

Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf tongue

Henkix
20 september 2012 · 6 737 Inlägg

roligt att läsa att den e tillbaka smile

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Ordningsmannen
20 september 2012 · 91 Inlägg

Nja försöker nog får ordning på saaben istället;) Dom får sitt "straff" av polisen istället..

Andrew91
20 september 2012 · 128 Inlägg

fyfan va härligt! detta gjorde min kväll! GRATTIS!

b0nd3n
20 september 2012 · 1 944 Inlägg

fan va skönt !! big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
NabboR91 Amatör
20 september 2012 · 155 Inlägg

Härligt att den e tillbaks! smile

Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257352
Jag är ju inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker :P
Volvo 740 T5 "T5" (1988)
Smajly
21 september 2012 · 3 059 Inlägg

Flodis skrev:

Ordningsmannen skrev:
Vet inte om det var samma som snodde den men det ska jag få kolla på nere på station sen:) Bilen i fråga har jag inte hunnit kolla på så mkt, tog den från polisen till verkstad direkt för att få en kalkyl till bolaget så fort som möjligt. Men dom har ju använt bilen om man säger så.. Ser ut som en pundarkvart i bilen men det får man väl räkna med efter en månad i deras händer.. Men är som sagt glad och lättad att den är tillbaka!smile
Mvh

Så vad ska du göra nu då ?   

Ta deras bil och bränna upp den eller huset som hämnd? skulle jag ha gjort iaf tongue

Dom har nog varken egen bil eller eget hus!!

Skönt att bilen kom till rätta och framför allt att tjyvarna åkte fast.

Hassman
21 september 2012 · 493 Inlägg

Fan va skönt att bilen är tillbaka! Släng gärna upp bilder så vi också får se hur bilen ser ut nu tongue

Sponsor: www.12vled.se
Volvo S40 (2002)
Extrazz En 5a är Livet.
21 september 2012 · 2 005 Inlägg

Härligt även om att det kanske känns surt att få tillbaka en snodd bil sad

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
fox_88
21 september 2012 · 145 Inlägg

Fan vad gött att höra ordnings. Hoppas det inte är för mycket att göra på bilen nu.

Nissan 200sx s13 "Luxury Design" (1995)
Lexus LS400 "Familjen" (1995)
jjpl
21 september 2012 · 254 Inlägg

Snacka om tur!!!

Håll den i dina händer nu och LÅT INGEN ANNAN OKÄND MÄNNISKA KÖRA DEN SJÄLV wink


Hoppas den går att laga om den är skadad.

Till pundarna: Vilka idioter!!

Volvo S70R (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang