Ändå snyggare om du struntat i EU skyltarna, det blå stör väldigt på denna snygga rödfärg.
de enda problemet är att fram så finns det bara en plast annpassad för eu skylt då den är infälld, har kollat på några alternativ från usa då skylten inte är infälld, får se hur ja ska lösa det :-)
Införskaffat 5000K dimljus lampor med Canbus motstånd, MEN Dessa J*kla DKW´s är nå så kännsliga då det gåller rätt motstånd över lampan så jag måste eftermontera ett motstånd ändå.
Skall ordna den stora kåpan till fågelbadet åxå men har lite andra prio nu.
Har vita blinkers "KUPOR" liggande men har inte orkad dela lyktorna igen, blir när ja skall byta Xenon lampor till 6000K nu inom kort
Den slog över på 8800 igår faktiskt.
Ah, najs!
Själv körde jag utan kupor, tyckte det var tillräcklligt meckigt att få ur de gamla. Så jag orkade inte fixa nya
Har du läst om "cam follower" problemet som vissa tycks ha med dessa motorer? Jag bytte min för att vara på den säkra sidan, hade rullat cirkus 6500.
Följer så klart tråden
Jasså är din en -06 de med? Lågmilad rackare är det 220 hästarn i grunden? Ja jag har hört om det min var nyligen bytt när ja köpte min, de kan även ligga bakom ett vassare Knack än i vanliga fall om CF är dålig,