Och sen kan jag meddela att några veckor efter bilden med svarta fälgarna så va jag ute å åkte med några polare en kväll, sen när jag var i en rondell så dör biljäveln och de börjar lukta lite bränt från motorn....
Och då va det en kabel som börjat brinna i Kabelhärvan intill databoxen..
Grejjen var den att där databoxen sitter så hade nån tidigare ägare borrat hål i chassiet där databoxen sitter, dragit ner en kabel i hålet utan att gradat av, resulterar till att plåten börjat gnaga in i kabeln, men det sjuka är att den där lilla kabeln va en skarvning som inte gick nånvart utan bara gick in å vände i det där hålet..
Vill också meddela att jag har en ''ICKE VANOS'' motor i min fast min är en årsmodell -94, alltså har tidigare ägare bytt ifrån ''VANOS'' till icke vanos motor
!
Klagar inte heller
Sen efter att bilen stått hela sommaren eftersom det va svårt att få tag i härva till en icke vanos motor till en 325a så fick jag äntligen tillbaka bilen, bytte då ventilkåpspackning
Sen 2 dagar efter inträffar detta....
jag och pärlan va med om en liten crash, så fronten strök med, plus att mina nylackerade fälgar på ena sidan krasade sönder mot en trotoarkant...
Köpte då dessa lite snabbt tillfälligt
Sen så började jag med delen där njurarna sitter!
det va så många stenskott på den...
Snart dax för lite garagelackering
Som ny
bra blev det för att vara med sprayburk!
Tur att man har handcontrollen kvar sen Grafitti tiderna
blankt
vad tycks?
Efter det började jag riva i bakre kofångaren som va typ mattgrå längst ner som förstörde en del i utseendet tycker jag
!
Sprayspackel och lite Plastprimer ordnat på bilden!
Ser bra ut döööh!
All sprayat med Burk
!
blank å fin!
Sedan var jag fyllechaffis åt brorsan till Eskilstuna å tillbaka under kvällen.
Såg då på blocket att en snubbe sålde en bakdiffuser, Haffade den direkt när jag ändå hade vägarna förbi
!