Neon/LED ljus inuti, undertill osv

Miklen
12 oktober 2006 ·

Hehe okej wink

Nej d va inte svårt att koppla om allt.. håller på med ett elschema över d är dock inte riktigt klart..men mycke säkringar,brytare å reläer e d smile hehe..

Kan dock säga efter dom erfarenheter ja fått är att bmw e väldigt lättkopplad bil wink .. hehe

PS! Ja gick Elprogrammet på gymnasiet .. iofs datainriktningen men ja tycker om att pilla me elektriska kopplingar å skit ..synd att man e så ekonomiskt begränsad bara sad

Senast redigerat av Miklen (12 oktober 2006)

LipetipetoN
13 oktober 2006 · 38 Inlägg

Zlasher skrev:
Japp bluerides saker kan jag rekomendera! har själv deras 7 färger kit under bilen, fungerar utmärkt, och lyser helt ok. Den har jhu dessutom en jädrans massa funktioner och hastigheter. Även 5 olika sätt att blinka in takt med musiken. Var lite dåliga instruktioner på engelska med, men det var inte alls svårt att montera. iaf inte på min v40. Har iofs inte monterat dit front röret än, men det är bara för att jag har brist på plats, och jag inte vill att röret ska synnas. Men när jag får tid och ork så ska det oxå dit.

Sen har jag 2 st neon rör under säterna i bilen. De köpte jag på micro. De lyser jävligt bra.
Och var jävligt billiga:smile

tycker inte om blueride tongue vet inte varför men känns inte bra ;/

dessutom, så är det väl LED du har under bilen? vill nog helst ha neon..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang