sweden´s hottest ride=chockad

bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

blev rätt chockad här om dagen när jag såg att jag blivit nominerad till en av sveriges hetaste bil 2006, tror fortfarande inte det är sant wink Hade två mål när jag började bygga bilen

1. att inte klanta till det så jag skulle bli tvungen att lägga ner hela projektet, det är ju trots allt första gången jag stylar en bil.

2. att jag skulle känna mej nöjd med det jag har gjort.
För ca 1år sedan när jag stog hemma med bilen helt orginal, så tänkte jag hur fan ska detta gå! kommer aldrig å fixa detta, men nu ett år senare så är jag rätt glad att jag genomförde det trots alla motgångar kunde inte i min vildaste fantasi drömma om all den respons å alla kommentarer jag har fått av folk här på garaget å på träffar, som sagt helt chockad

Fråga: Vilka av de nominerade och alla andra så klart, planerar att åka till Sthlm på SCF?


MVH caij

Edit: Såg nu att jag la in detta inlägg i fel forumsdel..sorry..vill någon snäll moderator flytta tråden?

Senast redigerat av bilfakta (8 oktober 2006)

drömmaren Corrado Club Sweden
8 oktober 2006 · 73 Inlägg

Tycker klart du är värd nomineringen. Gjort ett grymt snyggt jobb. Kan tilläggas att jag röstade på dig som 3:a.

Det ska göras med stil, inte med pengar ;D

OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

Härligt smile jo du har lyckats bra med din audi tycker jag.... inte överdirven på nått sätt utan clean o fet... och det är många som gillar den stilen före allt krimskrams så du kommer nog rätt långt i tävlingen skulle jag tro smile men du  kommer till scf eller? kan man ju spana lite närmare på ådin smile


Bmw osv..
bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

tackar, jag ska göra allt för å ta mej dit, ska hör på jobbet så jag får ledigt å kolla så jag har pengar till utställningen å hotell

UseDubbelTurbo skrev:
Härligt smile jo du har lyckats bra med din audi tycker jag.... inte överdirven på nått sätt utan clean o fet... och det är många som gillar den stilen före allt krimskrams så du kommer nog rätt långt i tävlingen skulle jag tro smile men du  kommer till scf eller? kan man ju spana lite närmare på ådin smile

Insomniaz
8 oktober 2006 · 23 Inlägg

La också en röst på dig :-)
jäkla snygg!

Gött me Törbo!!
OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

bilfakta skrev:
tackar, jag ska göra allt för å ta mej dit, ska hör på jobbet så jag får ledigt å kolla så jag har pengar till utställningen å hotell

UseDubbelTurbo skrev:
Härligt smile jo du har lyckats bra med din audi tycker jag.... inte överdirven på nått sätt utan clean o fet... och det är många som gillar den stilen före allt krimskrams så du kommer nog rätt långt i tävlingen skulle jag tro smile men du  kommer till scf eller? kan man ju spana lite närmare på ådin smile

Hoppas det ordnar sig smile Det är riktigt skön stämning där både innan under och efter mässan... och shysst fest för utställarna osv brukar det också vara smile


Bmw osv..
bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

ska maila dom någon dag å fråga lite vad det kostar osv, har ju inte varit på något sådant innan
men det blir nog ett minne för livet

UseDubbelTurbo skrev:

bilfakta skrev:
tackar, jag ska göra allt för å ta mej dit, ska hör på jobbet så jag får ledigt å kolla så jag har pengar till utställningen å hotell

UseDubbelTurbo skrev:
Härligt smile jo du har lyckats bra med din audi tycker jag.... inte överdirven på nått sätt utan clean o fet... och det är många som gillar den stilen före allt krimskrams så du kommer nog rätt långt i tävlingen skulle jag tro smile men du  kommer till scf eller? kan man ju spana lite närmare på ådin smile

Hoppas det ordnar sig smile Det är riktigt skön stämning där både innan under och efter mässan... och shysst fest för utställarna osv brukar det också vara smile

Camitz
8 oktober 2006 · 646 Inlägg

Det var en given röst smile

LillNaisarn
8 oktober 2006 ·

Grattis får man väl ta lov och säga, inte för att det har kanske ngn större betydelse men jag röstade på din bil, riktigt läcker är din kärra må ja säga * avis * wink

bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

tackar, ett grattis värmer alltid wink

LillNaisarn skrev:
Grattis får man väl ta lov och säga, inte för att det har kanske ngn större betydelse men jag röstade på din bil, riktigt läcker är din kärra må ja säga * avis * wink

FugitivE BMW Power
8 oktober 2006 · 2 362 Inlägg

Man får då hoppas du kommer till SCF så man får kolla in vagnen lite extra big_smile

BMW, bogsering med wire :/
bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

jag kommer till 99,99%

FugitivE skrev:
Man får då hoppas du kommer till SCF så man får kolla in vagnen lite extra big_smile

MICHAN Bas Connaisseur
8 oktober 2006 · 436 Inlägg

bilfakta skrev:
jag kommer till 99,99%

FugitivE skrev:
Man får då hoppas du kommer till SCF så man får kolla in vagnen lite extra big_smile

Då måste jag fan åka dit och ta mig en titt, RIKTIGT snyggt bygge. Faller mig i smaken! Röstade dig som 2a smile

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
bilfakta
8 oktober 2006 · 417 Inlägg

tack ska du ha

MICHAN skrev:

bilfakta skrev:
jag kommer till 99,99%

FugitivE skrev:
Man får då hoppas du kommer till SCF så man får kolla in vagnen lite extra big_smile

Då måste jag fan åka dit och ta mig en titt, RIKTIGT snyggt bygge. Faller mig i smaken! Röstade dig som 2a smile

ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
9 oktober 2006 · 165 Inlägg

Grattis, du har verkligen lyckats. Bilen ser inte så överdrivet extrem ut (vilket är bra) men man ser vilket arbete du lagt ner och nu belönas du wink

bilfakta
9 oktober 2006 · 417 Inlägg

tackar, jag har inte fattat det än, jag är helt förstummad, men givetvis enormt glad över att bli utvald till något sånt här stort wink

CompleteComfort skrev:
Grattis, du har verkligen lyckats. Bilen ser inte så överdrivet extrem ut (vilket är bra) men man ser vilket arbete du lagt ner och nu belönas du wink

SwenssonGTI
9 oktober 2006 · 358 Inlägg

Såg din bil när du ställde ut här i borås den 9/9, och du har lyckats grymt bra med den, jävligt läcker! kommer upp till SCF och kikar lite till wink

GurraG INGET ANNAT!!
9 oktober 2006 · 1 725 Inlägg

det va helt rätt att nominera dej..

ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
9 oktober 2006 · 165 Inlägg

SwenssonGTI skrev:
Såg din bil när du ställde ut här i borås den 9/9, och du har lyckats grymt bra med den, jävligt läcker! kommer upp till SCF och kikar lite till wink

Fan surt att man missade det sad. Vart var det någonstans?

bilfakta
9 oktober 2006 · 417 Inlägg

tackar för dom orden wink

GurraG skrev:
det va helt rätt att nominera dej..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang