Nedlackning?

BaRaBaZz
10 oktober 2006 · 55 Inlägg

Funderar på att lacka mina dörrhandtag plus listen på bakluckan. Men så fick jag ett ryck o tänkte att det kanske skulle vara sjysst med lackade lister också.

Vad tror ni?

http://www.garaget.org/?car=26314

THEBADGUY Gorgilus addictus
10 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

Mums! Ja lackade lister hade sett MYCKET bra ut!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Lindgren_
10 oktober 2006 · 2 644 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Mums! Ja lackade lister hade sett MYCKET bra ut!

Jag håller med !

Johan Lindgren
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
10 oktober 2006 · 798 Inlägg

tror det skulle bli för mycket vitt, snyggare när det är lite som bryter av men kanske lacka handtagen men behålla listerna svarta....?

Armada
10 oktober 2006 · 97 Inlägg

Jag tycker det ser mycket nyare och fräschare när man lackar listerna. Fast det är ju vad jag tycker!

LillNaisarn
10 oktober 2006 ·

Tror komplett nerlackning med listerna skulle bli kalas fint, nog för att din bil är fin redan som den är wink

FL3JM Inga konstigheter
10 oktober 2006 · 2 064 Inlägg

Lacka listerna, det kommer bli fett!

DOCK är det snyggaste om du tar bort listerna helt å hållet. Men jag vet inte hur jobbigt det är på dom där bilarna, det är kanske inbuktat där listen går, då måste man spackla och skit å då kanske det inte är lika värt det.

BaRaBaZz
10 oktober 2006 · 55 Inlägg

okej, är fortfarande inte säker. Mer svar skulle verkligen inte skada.

Gjorde en snabb photoshoppning om hur det skulle se ut med nedlackning, titta och kommentera:



ORGINAL:

http://static.garaget.org/archive/12810/26314/26314-295856.jpg


NEDLACKAD:

http://static.garaget.org/archive/12810/26314/26314-296666.jpg

Masaru hater
10 oktober 2006 · 656 Inlägg

Håller med FL3JM: Ta bort listerna helt och hållet. Det ska jag göra eftersom man ända ska skaffa ny bak-och framspoiler, så tar man väck listerna i sidan... Värt jobbet!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
FL3JM Inga konstigheter
10 oktober 2006 · 2 064 Inlägg

UTAN LISTER:
http://smutt.org:69/upload/listerfixade.jpg

SwenssonGTI
11 oktober 2006 · 358 Inlägg

Lacka listerna, ser grymt bra ut, kommer bli klockrent!

BaRaBaZz
12 oktober 2006 · 55 Inlägg

kom igeen , fler koments. btw, att ta bort listerna blir inte aktuellt, allafall än

NiKKo Beemer driver
12 oktober 2006 · 26 Inlägg

De är snyggare me svarta lister... enligt mig.

OO=00=OO E30 ist das Auto
"Holy Crap! I was born on my birthday!"
RaGnaR RattmuFF
12 oktober 2006 · 506 Inlägg

En liten fråga.. Hade tänkt lacka mina lister svarta och handtagen antingen röda eller svarta. Men måste jag ta bort handtagen och listerna på bilen eller de kan sitta där när de lackerar. Menar så de täcker väl så de inte lackar på min lack på bilen big_smile.

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..
Datsun 240z "S30" (1973)
BaRaBaZz
13 oktober 2006 · 55 Inlägg

kom igen nu då, kan väl inte så svårt och svara antingen "skit i lack" eller "lacka ffs" big_smile

Masaru hater
13 oktober 2006 · 656 Inlägg

Ska du inte ta bort listerna så ska du lacka de vita.. du får ju en mer stilren bil

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Norsken
13 oktober 2006 · 121 Inlägg

Behåll dem som de är. Ser mer seriöst ut med svarta lister.

Att komma två är att förlora!
Volvo V70 (2006)
Opel Vivaro (2008)
Lindgren_
13 oktober 2006 · 2 644 Inlägg

Lacka dom helt klart !

Johan Lindgren
Sofia Dragracingbrutta.
13 oktober 2006 · 33 Inlägg

RaGnaR RattmuFF skrev:
En liten fråga.. Hade tänkt lacka mina lister svarta och handtagen antingen röda eller svarta. Men måste jag ta bort handtagen och listerna på bilen eller de kan sitta där när de lackerar. Menar så de täcker väl så de inte lackar på min lack på bilen big_smile.

Ta bort innan lack.

Dragracing och Jänk!
Dialbo
14 oktober 2006 · 124 Inlägg

lacka BARA listerna?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang