Angående: BMW träffen för Norrland 2013.

DeMpA9
21 januari 2013 · 69 Inlägg

kommer garanterat upp med M5:an elr e36:an big_smile kul att de är nån som engagerar(stavning) sig i just bmw bilar för en gång skull big_smile

KÄRLEK VÄXER INTE PÅ TRÄD DEN BYGGS I TYSKLAND!!

BMW E39 M5 (1999)
Kanderss0n
21 januari 2013 · 68 Inlägg

Den 29e är det ju Driftingtävling på mittsverige banan.. och jag vill på båda hur gör ja då wink ?

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
Darkus
21 januari 2013 ·

Kloning ska ha utvecklats ganska bra nuförtiden smile

Visste jag faktist inte av att det var drifting samtidigt. Var är den banan nånstans då?

Kanderss0n skrev:
Den 29e är det ju Driftingtävling på mittsverige banan.. och jag vill på båda hur gör ja då wink ?

Darkus
21 januari 2013 ·

Jo..trevligt att du tyck hä.smile

Jag brukar alltid åka på Bimmers of Sweden träffarna och höll i samåkningen för Dalarna för det i några år. Men nu när dom flyttade den ännu mer neråt i landet så vart jag lite besviken, för jag gillar dom där träffarna. Med att alla fick ställa ut och att all intäkter från insläppet gick till barncancer fonden.  Det var lixom lite mysigt med träffen. Lagomt att åka för en dag tyckt jag.
Nu blir det mer fokuserad på bankörning och insläppet kommer garanterat gå åt till mantorp park.

När man åker en 530 så är man int speciellt intresserad av att åka fort. Jag är int ett dugg intresserad av banåkning. Det går ju bara runt å runt hela tiden.
Skulle jag vara intresserad av att åka fort å bana hadde jag så klart haft en M3:a eller M5:a istället.

Så eftersom jag inte kommer åka på dom träffarna i år, så tänkt ja..what the heck. Kan ju bara inte vara jag som vill ha sånna härliga träffar/utställningar där alla får vara med å huvudsaken är att man har ett intresse för BMw bilar å motorcyklar.
En träff som man kan umgås med likasinnande, njuta av vädret, livet, titta på andras fordon, ta en liten tur i/ på sin BMW.
Om bara än för en dag.

Min högsta önskan är ju som sagt att flera vill engagera sej i den hä träffen. Som nån sa tidigare..kanske 2-3 pers i olika städer i Norrland. Som kan turas om att ha träffen. Så får vi uppleva olika ställen å saker som dom tycker det skulle vara roligt att göra. Oj..nu vart det långt.

DeMpA9 skrev:
kommer garanterat upp med M5:an elr e36:an big_smile kul att de är nån som engagerar(stavning) sig i just bmw bilar för en gång skull big_smile

KÄRLEK VÄXER INTE PÅ TRÄD DEN BYGGS I TYSKLAND!!

Darkus
21 januari 2013 ·

det var inte meningen att klandra ner på deras träff nu när dom har flyttat. Arne å gänget sliter verkligen hårt för att utvecklas å bli större. Men jag..just jag är inte intresserad av den riktning som den är på väg imot. Alla vill vi väl olika å tycker om olika saker.  Så jag önskar dom lycka till med deras träffar i fortsättningen.

Tomten Tomten
21 januari 2013 · 1 065 Inlägg

Arme har gjort ett grymt jobb och jag har bara missa någon av träffarna. Åkte till och med hyrbil ner ett år för att få med familjen (BMW hyrbil så klart) Men precis som du säger Darkus. Jag är inte intresserad av åka bana och har aldrig vare. E-tuna var lämpligt avstånd men nu med 20 mil till så funderar jag om. Kanske åker på en träff om det passar men inte alla.
Jag tycker det kommer bli kanon med träff på hemmaplan och tror det kan blir något bra av det hela och finns ju många som åker BMW utanför stholm tongue

Darkus gör ett FB evenemang och bjud in folk så man kan få en siffra på folk som fundera på att komma.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Darkus
21 januari 2013 ·

Utmärkt förslag Tomten. smile  Ni med facebook kan in och anmäla er på "BMW träff Norrland". Så då ser vi ungefär hur många som kommer.
https://www.facebook.com/home.php#!/eve … 2/?fref=ts

Senast redigerat av Darkus (21 januari 2013)

Kanderss0n
22 januari 2013 · 68 Inlägg

Darkus skrev:
Kloning ska ha utvecklats ganska bra nuförtiden smile

Visste jag faktist inte av att det var drifting samtidigt. Var är den banan nånstans då?

Kanderss0n skrev:
Den 29e är det ju Driftingtävling på mittsverige banan.. och jag vill på båda hur gör ja då wink ?

I Antjärn ca 1 mil söder om Härnösand! smile

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
Darkus
23 januari 2013 ·

Ska börja lägga ner tid nästa vecka på att ragga bilar till träffen.
I helgen blir nog mycket skruva bmw, filma rally å så ska jag iväg till Hofors å köpa ett avgassystem till bimmern åxå.

eastmotorsport -sommar ska de va....
24 januari 2013 · 4 524 Inlägg

Ska försöka komma på detta

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Darkus
24 januari 2013 ·

Greaat

Darkus
27 januari 2013 ·

Glottat igenom dom flesta bmw bilarna nu från Norrland. Ungefär 1000 st iaff. Men inte hunnit med alla.
Många som sålt sina bilar åxå.
Få se om några nappar då.

Tokigast BMW turbo - gör det bästa ännu bättre!
27 januari 2013 · 28 Inlägg

Kommer garanterat med TDS:en om inget viktigt kommer ivägen! Fan va kul med en BMW-träff i norrland! big_smile Ska se om ja kan ragga med lite polare som kör BMW med smile

BMW 330XD Coupé "M-sport" (2007)
BMW 525TDS "low n slow on 20s" (1996)
Darkus
27 januari 2013 ·

Härligt smile

Tokigast skrev:
Kommer garanterat med TDS:en om inget viktigt kommer ivägen! Fan va kul med en BMW-träff i norrland! big_smile Ska se om ja kan ragga med lite polare som kör BMW med smile

Darkus
27 januari 2013 ·

Hört något om flygplatsen Punkstern?? Måst veta om ja ska ordna koner

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
27 januari 2013 · 482 Inlägg

Om man rullar in med m50 under huven på ett annat fabrikat då? smile

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Darkus
27 januari 2013 ·

Du kan komma å titta på smile

Nitr00x skrev:
Om man rullar in med m50 under huven på ett annat fabrikat då? smile

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
27 januari 2013 · 482 Inlägg

i respect that smile

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Darkus
27 januari 2013 ·

Bjudit lite fina Norska bilar åxå. Få se om dom kommer.

ekelund88
27 januari 2013 · 2 656 Inlägg

bjud in medlemmarna från bimmers of sweden

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang