Finns både linjära och progressiva regulatorer. Jag skulle föredra en linjär så kan man ställa trycket själv. Finns på bland annat PPF och KLracing. Värt att tänka på är att man får oftast vad man betalar för. Jag köpte KLracings btr och den höll ungefär 10 minuter. Sen skulle jag dra ut ena slangen och fick med mig hela gängan och allt som satt i. Medans min nuvarande Aeromotive som kostar 2000 spänn har desto bättre hållbarhet och är bra mycket mer pålitlig. Men du ska nog klara dig med en billig.
Egentligen tycker jag du borde ha en bredbandslambda, så du vet om bilen går fett eller för magert. Mend et kanske är lite överkurs för många har fått dom att gå bra ändå. Kanske en ny soppapump? Behöver inte vara nån värsting men jag själv har för närvarande en Deatchwerks 301 i tanken, och den räcker för 450 whp etanol. Givetvis för stor för dig, men jag körde en sådan när jag körde nästan samma setup som du ska köra.
Kolla på en Walbro pump eller liknande, man märker ganska snart när du kör med bilen sen om du behöver en eller inte, men jag tror du kan klara dig på original=)