Göteborgs streetrace borta?

TL_Lifestyle Tekniker
5 juni 2013 · 552 Inlägg

Okej fel av mig. Hörde att dem anordnar j*vligt bra race iaf så det blir besök när motorn är färdig smile

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
NinjaGuy03 Ninjan
7 juni 2013 · 31 Inlägg

Man kanske borde skaffa facebook då hehe. Borde också skaffa lite mera hästar innan jag försöker leka med dom större grabbarna.

Antinoxious - Always Faithful
8 juni 2013 · 507 Inlägg

NinjaGuy03 skrev:
Man kanske borde skaffa facebook då hehe. Borde också skaffa lite mera hästar innan jag försöker leka med dom större grabbarna.

Blir ju enklare att hålla det "hemligt" på Facebook, eftersom bara inbjudna personer kan läsa det som skrivs. Vem vet vilka som läser dessa trådar på garaget? wink

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
alain www.bimmerpower.org
21 juli 2013 · 3 995 Inlägg

Jag kolla OSR, mycket väll organiserad med trevlig folk. wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Pendulum
21 juli 2013 · 1 298 Inlägg

Både OSR och RC anordnar riktiga kvalitetsrace numera. Det är välorganiserat, de är trevliga osv. Speciellt RC har ju väldigt många medlemmar och det kan vara ganska mycket folk på plats ibland vilket givetvis försvårar logistiken när det byts sträcka, men ändå.

AFS och SAR har jag ingen direkt uppfattning om då jag bara vart på deras någon gång.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang