Ikväll har det varit en ganska lugn kväll i garaget med lite slipning, spacklande, demontering och lite dåliga nyheter.
Men det är ju alltid mer jobb än man tror så det var väl som väntat
Jag har lagt märke till att de är lite kommentarer jämnfört med hur många som läser, om ni har tips, frågor eller kritik så kommentera så blir det roligare och uppdatera men också att läsa
Fick reda på varför det droppade in vatten från innertaket i ösregnet påvägen hem... trodde det var dåligt limmat då rutan var bytt, men icke.
Får bli och ta av vindrutan och slipa ordentligt rent från rost, och svetsa igen hålen och rostskydda
Annars har jag börjat lägga finspackel på bagageluckan efter en del omgångar med glasfiberspackel.
Är nog svårt och hitta en bil med fulare skärmblinkers än s13, men det är i gott skick, så vill någon ha de så skickar ja de mot fraktkostnaden, annars slängs de efter jag besiktigat bilen
Monterat av lite lister kring dörrar och rutlisterna, gäller ju och vara extra försiktig när man inte vet hur klippsen bakom sitter, men hitills har alla plast fästen m.m klarat sig bra
Blir antingen uppdatering imorgon kväll eller senare i veckan