Inför: GIRLS ON TRACK, 28 september Tierp Arena!! Endast för tjejer!

heLLen
19 augusti 2013 · 454 Inlägg

Girls on Track on Tierp Arena #2

Då har vi den stora äran att meddela att det blir en till bandag för er tjejer i år!
Då intresset har varit stort så har vi gjort allt för att kunna få till en till träff, och tack vare Tierp Arena och Club Tierp Motorpark så har vi nu hittat ett datum!

Lördag den 28 september intar vi härliga Tierp Arena igen!

Den här gången kommer det att bli en ren Trackday, det betyder att det inte blir någon licenskurs denna gång. Men det hindrar inte nya tjejer från att anmäla sig, då Ni kan lösa en PR-licens via SBF på plats för 150kr. För er tjejer som redan har licens, så gäller självklart den.

Schemat för dagen kommer att se ut enl. följande riktlinjer:

07:30 Besiktning av bilar
08:30 Förarmöte samt indelning av grupper
09:00 Körning på banan
12:00-12:45 LUNCH -uppehåll
13:00 Körning på banan
15:30 AVSLUT för dagen

Denna gång har vi satsat lite extra på att få in fler instruktörer, så jag hoppas att alla ska få möjlighet till lite extra hjälp under dagen om Ni så önskar.

____________________________________
SENASTE NYTT!!

STCC föraren Alexander Graff kommer att vara med som instruktör under dagen!!!
____________________________________

Restaurangen på Tierp Arena kommer att vara öppen för fika, lunch och dricka m.m.

- Ingen alkohol, det är en Trackday, ingen festival.

- Husdjur stannar helst hemma, får ej vistas i depåområdet!

- Medåkning sker endast med instruktör

Kostnad för denna dag är 1000kr per person.

Anmälan sker till info@girlsontrack.se

Där anger Ni fullständigt namn, adress, personnummer, bil samt om Ni har licens eller inte. Anmälan är bindande.
När vi mottagit anmälan kommer en bekräftelse via mail att skickas med inbetalningsuppgifter!

Platser är begränsat till 30 st så först till kvarn gäller!

VÄLKOMNA!!! // Hellen & Tierp Arena

https://www1.garaget.org/gallery/images/6/5043/5043-17190376c0353087afc23c326c06690e.jpg

Senast redigerat av heLLen (22 augusti 2013)

Zorz Touch by U
28 augusti 2013 · 910 Inlägg

Fler tjejer till Motorsporten big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
davebooone
31 augusti 2013 · 13 Inlägg

Denna kärra är anmäld.

https://www1.garaget.org/gallery/images/197/196967/196967-4ad39623ea20f003c0e67738cb70a49a.jpg

Toyota GT86 (2013)
heLLen
5 september 2013 · 454 Inlägg

Fprobban skrev:
Fler tjejer till Motorsporten big_smile

Helt klart!! smile

heLLen
5 september 2013 · 454 Inlägg

davebooone skrev:
Denna kärra är anmäld.

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 70a49a.jpg

Härliga tider!! smile

Perri92
23 september 2013 · 1 Inlägg

Är detta även för helt nybörjare? Aldrig kört race eller på bana, endast i vanlig trafik

davebooone
23 september 2013 · 13 Inlägg

Perri92 skrev:
Är detta även för helt nybörjare? Aldrig kört race eller på bana, endast i vanlig trafik

Absolut! Min bil kommer att köras av en nybörjare. Nån gång är alltid den första big_smile

Toyota GT86 (2013)
heLLen
24 september 2013 · 454 Inlägg

Perri92 skrev:
Är detta även för helt nybörjare? Aldrig kört race eller på bana, endast i vanlig trafik

Detta är för tjejer som vill prova köra bana utan hets, stress osv från grabbar eller många bilar osv.. I lugn och ro får man prova i sin egen takt utan att bli jagad eller pressad! Endast för tjejer! smile

Janneutanb
26 september 2013 · 7 271 Inlägg

Vi dyker upp så hon får prova på lite smile

DrunkenBoy Med lem
27 september 2013 · 22 Inlägg

Lite diskriminerande att det är bara tjejer som får komma. Jag känner mig kränkt.

davebooone
28 september 2013 · 13 Inlägg

Grymt evenemang!! Tack som faan alla ni som fixade denna grymma Trackday och alla som hjälpte till som funkisar och instruktörer. Bra jobbat!

Toyota GT86 (2013)
Eddy Galen, inte dum.
30 september 2013 · 1 324 Inlägg

DrunkenBoy skrev:
Lite diskriminerande att det är bara tjejer som får komma. Jag känner mig kränkt.

Utan att försöka starta internetbråk så tycker jag att dessa träffar är bra. Som TS skriver så är det för att få ett lugnare tempo och mindre stress från oss. Eftersom det är en sådan mansdominerad sport så skulle jag själv tycka att det skulle vara skönt att slippa stressen.

Kränkt får du känna dig av dessa träffar. Kände mig också lite kränkt när jag var 18 bast och såg trådar som detta. Men Till slut får man förståelse till varför tjejerna vill ha sin egna trackday.

Senast redigerat av Eddy (30 september 2013)

heLLen
30 september 2013 · 454 Inlägg

davebooone skrev:
Grymt evenemang!! Tack som faan alla ni som fixade denna grymma Trackday och alla som hjälpte till som funkisar och instruktörer. Bra jobbat!

Tack så mycket! smile Alltid skoj att få höra att det man lägger ner mycket tid på uppskattas! smile

heLLen
30 september 2013 · 454 Inlägg

DrunkenBoy skrev:
Lite diskriminerande att det är bara tjejer som får komma. Jag känner mig kränkt.

Jag hoppas att detta endast är ett skämt och tänker därför inte lägga någon vikt vid det du skriver.

Mvh hellen

heLLen
30 september 2013 · 454 Inlägg

Eddy skrev:

DrunkenBoy skrev:
Lite diskriminerande att det är bara tjejer som får komma. Jag känner mig kränkt.

Utan att försöka starta internetbråk så tycker jag att dessa träffar är bra. Som TS skriver så är det för att få ett lugnare tempo och mindre stress från oss. Eftersom det är en sådan mansdominerad sport så skulle jag själv tycka att det skulle vara skönt att slippa stressen.

Kränkt får du känna dig av dessa träffar. Kände mig också lite kränkt när jag var 18 bast och såg trådar som detta. Men Till slut får man förståelse till varför tjejerna vill ha sin egna trackday.

Bra skrivet!

Mvh hellen

Janneutanb
30 september 2013 · 7 271 Inlägg

Nu måste vi tydligen bygga en till bil wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang