Dimljus+Position V40M

TicTaC
13 januari 2014 · 69 Inlägg

Tjenare!

Jag undrar om någon volvo kunnig person vet hur man kan få dimljus + Position att lysa samtidigt på en volvo V40 2012 R-Design.. Har sett ett par V40:s som har så och det är riktigt snyggt smile Någon som har tips?

TicTaC

Volkswagen Golf 3 "Gulfen" (1995)
Volvo V40 D3 "Rebel Blue" (2013)
Christian S
13 januari 2014 · 4 816 Inlägg

är det riktiga dimljus eller bara DRL? är det DRL så kan man inte sätta på dom manuellt ihop med annan belysning då det inte finns någon knapp för att tända dom utan dom lyser bara om man har ljusvredet i läge 0 eller om det är tillräckligt ljust ute om när man har den i läge A, så funkar det allafall på min V50 classic ´12

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
TicTaC
13 januari 2014 · 69 Inlägg

Christian S skrev:
är det riktiga dimljus eller bara DRL? är det DRL så kan man inte sätta på dom manuellt ihop med annan belysning då det inte finns någon knapp för att tända dom utan dom lyser bara om man har ljusvredet i läge 0 eller om det är tillräckligt ljust ute om när man har den i läge A, så funkar det allafall på min V50 classic ´12

Det är ju DRL är det ju men det borde ju gå och fixa det på något sätt att båda startar när man vrider till typ position eller nått, eller så får man göra egen knapp smile

Volkswagen Golf 3 "Gulfen" (1995)
Volvo V40 D3 "Rebel Blue" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang