Stäng ner mig!

Erick
16 februari 2014 · 4 767 Inlägg

Hej då smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
FLindgren
16 februari 2014 · 5 089 Inlägg

oscar600 skrev:

FLindgren skrev:
Kanske bättre och lätta på ditt illa hjärta och berätta vad bekymret är så kanske vi kan reda ut det tillsammans och gå ut och ta en fika efteråt?smile

Annars ska det bli roligt å se hur du ska trolla och förolämpa smile

Du behöver nog komma ut från råttboet och träffa lite folk:)

ok... du vill att jag lättar mitt hjärta över vad bekymret är.

då gör jag det.

på grund av ni! jag har sett över hela sverige hur folk kör omkring med fullt reggade custom byggen över 500HK, ändå försöker ni dra ner mig och tro att det inte går alls.

erkänn fakta för helvete! vad för bevis har ni att ge om jag just berättat att en snutjävel sa till mig, i mitt gymnasium, ansikte mot ansikte, att hans kompis har en laglig mustang med 1100hk, till och med visade en videoklipp då han backade ut den ur en garage och körde med den på gatan.

jag ska ju förfan inte bli en president, eller gud, det enda jag vill då det går att ordna med blod, svett och tårar.

Hade en polis stannat denhär mustangen på gatan och gjort en riktigt kontrollbesiktning så hade den inte gått igenom. Troligtvis byter han motorn på en helg. åker in och besiktar, byter tillbaka helgen efter.  Eller är du så trög?


Så inse fakta för i helvete som du själv vill utrycka det smile

Senast redigerat av FLindgren (16 februari 2014)

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
FLindgren
16 februari 2014 · 5 089 Inlägg

Fick vi inte ha roligt längre Erick big_smile

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Erick
16 februari 2014 · 4 767 Inlägg

Bäst att stoppa innan han började med mer personangrepp tänkte jag. smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Zed91
16 februari 2014 · 58 Inlägg

Erick Saved the day!

gamlingen
16 februari 2014 · 5 198 Inlägg

vilken härlig söndag

gamlingen
16 februari 2014 · 5 198 Inlägg

han snart tillbaks å trollar med nytt nick ändå

Zed91
16 februari 2014 · 58 Inlägg

gamlingen skrev:
han snart tillbaks å trollar med nytt nick ändå

Förmodligen smile Men kan förstå han lite, folk kan vara gött dryga här på Garaget men man behöver ju inte bli helt bananas för det tongue

nixon89 klabbarpan
16 februari 2014 · 3 041 Inlägg

Kan ha viss förståelse med ts. Det är som zed säger, det finns många drygpellar på garaget. Men att göra så som ts nu valt att göra är ju heller inte ok.

Men life goes on smile

Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
FLindgren
16 februari 2014 · 5 089 Inlägg

Om man ser\såg på hans forumhistorik så var det först en tråd "ska jag köpa kitcar?". Sen kommer "jävla sfro". och sen kommer "jag hatar alla som säger att jag inte får bygga som jag vill" Och nu kom denna tråden tongue

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
simlar
16 februari 2014 · 5 539 Inlägg

Jo nog finns det mycket drygt folk på garaget, men det är så när det är ett stort forum med väldigt många medlemmar.

Men det kanske inte är så konstigt att folk börjar dryga sig mot TS då han ska envisas i så gott som varenda tråd han skriver i att man som privatperson kan registrera in bilar med över 500hk, och vägrar lyssna på alla som säger att det inte går utan att fuska genom att t.ex blya upp vikten på bilen eller strypa effekten på motorn vid reggning.

Volkswagen LT31 "Luppen" (1983)
Volvo 360 GLT "Rödingen" (1988)
nixon89 klabbarpan
16 februari 2014 · 3 041 Inlägg

Du har helt klart rätt simlar smile inget jag opponerar mig emot.

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Evildan
16 februari 2014 ·

TS har Aspergers syndrom, detta är ett tillstånd som gör att han lätt agerar ut på ett våldsamt vis så fort han inte förstår eller får mothugg av någon då han har svårt att ta till sig andra personers åsikter.
Tursamt nog för TS brukar detta växa bort med åldern.

Jag menar givetvis inte att det är ok att bete sig hur som helst för det utan man får lära sig att kontrollera sina känsloyttringar samt öva på sin förmåga att se saker ur opponentens perspektiv.
Det finns förmodligen flertalet på detta forum som har odiagnostiserad Asperger eller liknande, det är bara att läsa hur många beter sig gentemot sina "kamrater" så fort det ska diskuteras någonting.
(Ja, jag har arbetat tidigare inom omsorgen med autister och andra personer med olika funktionsnedsättningar, eller var jag också på DC av samma anledning som de andra?)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

Ibanezman Skåning
16 februari 2014 · 739 Inlägg

Denna blev ju lite roligare just av att läsa det lol

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
saab_sonett Handledare
16 februari 2014 · 1 481 Inlägg

Rolig prick... 1100hk regbesiktat.  Det närmaste man kommer är nog min brors bil. Den är regbesiktad med 400hk.
Camaro -70, men det kommer an på en miss hos vägverket. Bilen besiktades med bromspapper på 285 hk och vägverket skrev fel och det står 285 kW + motor ändrad. Många år sedan, och det skulle nog inte gå idag. Men det är lika roligt på besiktningen när de ser kompressorn och skiner upp. Efter koll i datorn slår de igen huven och provkör mycket försiktigt.

AntrE
16 februari 2014 · 2 140 Inlägg

Denne trevlige prick finns på facebook också, likvärdiga uttalanden där. smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mack Forum- och sitemoderator
16 februari 2014 · 26 174 Inlägg

AntrE skrev:
Denne trevlige prick finns på facebook också, likvärdiga uttalanden där. smile

Ännu en anledning till varför jag är glad att jag inte hänger där..
Inget illa menat förstås men..jisses Amalia. Hade personen i fråga hållt sig lugn och samlad så hade det inte heller varit några problem med att föra ett också lugnt och sansat samtal i trådarna, men dom spårade ju ur direkt när han inte fick som han ville.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Busgrabb Rejsa ?
16 februari 2014 · 2 959 Inlägg

oscar600 skrev:
bara säg mig vars jag kan nå adminjävlarna så slipper ni mig!

förresten har pratat med en snut, han sa själv att han har en kompis som tävlar i pite dragway med sin Ford Mustang, 1100HK, ändå har han lyckats regga den som laglig.

att detta kommer från en polis, en snut, en potatisgris som brukar tjäna pengar genom att ta fast folk som bryter mot lagar. det kan ni inte bevisa bort er från!

Du dum fan, ge mig regnummret eller dra själv en printscreen på den bilen från Transportstyrelsen och visa mig dom 1100 Hk i registret.

Kom ner på jorden och inse att den inte är registrerad med den effekten.

Edit: Blev inte du avstängd i en tidigare tråd?

Senast redigerat av Busgrabb (16 februari 2014)

Autotech
BMW 335D (2008)
Erick
16 februari 2014 · 4 767 Inlägg

Användaren hade fått varningar sedan tidigare. Nu blev han bannlyst.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
AntrE
16 februari 2014 · 2 140 Inlägg

han skulle visst få en bil för 50 lax av sin morsa för att hon hade använt hans pengar att köpa en dator åt honom? Fattade nada.. smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang