Projekt Audi A4 -01 "LAGOM" : nya bilder

Mäki Långsam Perfektionist
5 september 2007 · 4 800 Inlägg

Jadu Emil. Nu har du gjort det igen...
Du har köpt en fetingbas som säkert spelar värre än min fast den inte ens är ikopplad wink Du har typ allt jag skulle önska att jag hade i min bil, t.ex. Modernare ratt, xenon, turbo, quattro OCH ett jävla ljud smile  Hoppas tråden din tar fart så alla får följa ditt kvalitetsbygge nån gång smile
Ha det bra!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
tsdi Egenföretagare
5 september 2007 · 2 496 Inlägg

Lindgren_ skrev:
SÅÅÅ JA EMIL ! Nu ska det dunkas anar jag smile Köp nått ordentligen som orkar driva den smile vänta hellre 1 månad och köpt nått som orkar och bra grejer än att ha bråttom och köp nått skit fort wink

Tackar smile jo jag tror det blir detdär rockford steget för typ 7lapp smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
5 september 2007 · 2 496 Inlägg

Mäki skrev:
Jadu Emil. Nu har du gjort det igen...
Du har köpt en fetingbas som säkert spelar värre än min fast den inte ens är ikopplad wink Du har typ allt jag skulle önska att jag hade i min bil, t.ex. Modernare ratt, xenon, turbo, quattro OCH ett jävla ljud smile  Hoppas tråden din tar fart så alla får följa ditt kvalitetsbygge nån gång smile
Ha det bra!

TACKAR smile det värmer varmt smile

tackar men jag tycker din är mkt snyggare än min det kan ju beror på det wink du har ju det jag vill ha, ny front, andra baklysen, sänkning (fram) osv wink
hoppas verkligen den kommer spela på bra den här basen smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
5 september 2007 · 2 496 Inlägg

Freddi J :
s70_ :

Först och främst tacka till er nya som skrivit ALLTID kul när någon ny skriver, eller ja någon överhuvudtaget då detta verkar vara garagets tråkigaste tråd så lite som folk skriver ? tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Rallyhalle
5 september 2007 · 4 299 Inlägg

tsdi skrev:
Freddi J :
s70_ :

Först och främst tacka till er nya som skrivit ALLTID kul när någon ny skriver, eller ja någon överhuvudtaget då detta verkar vara garagets tråkigaste tråd så lite som folk skriver ? tongue

Nää du, garagets tråkigaste tråd e nog min. Ta en titt på den så vet du nog vad jag menar wink

Trevligt bygge förresten, en sån första bil hade ju inte varit fel tongue Lycka till me fortsättningen wink

tsdi Egenföretagare
5 september 2007 · 2 496 Inlägg

Rallyhalle skrev:

tsdi skrev:
Freddi J :
s70_ :

Först och främst tacka till er nya som skrivit ALLTID kul när någon ny skriver, eller ja någon överhuvudtaget då detta verkar vara garagets tråkigaste tråd så lite som folk skriver ? tongue

Nää du, garagets tråkigaste tråd e nog min. Ta en titt på den så vet du nog vad jag menar wink

Trevligt bygge förresten, en sån första bil hade ju inte varit fel tongue Lycka till me fortsättningen wink

Tackar, som sagt så värmer det när man får nya kommentarer wink  smile hehe ska ta en titt på det wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
WaoW ClubJDM
5 september 2007 · 531 Inlägg

Det här blir snyggt ju.
önskar man hade mer pengar så man kan fixa lite med bilen jag me:)

Mitsubishi Evolution X "Work Meister" (2008)
tsdi Egenföretagare
5 september 2007 · 2 496 Inlägg

Tackar smile jo det är ju en fördel ! jag är ju bara 17 och har inte haft sommarjobb eller nått så det går seeeeeegt som FAN ! men jag säljer av lite handdatorer å annat jag klarar mig utan på blocket just nu, då jävlar kommer det ett 1000Watt rms Rockford monoblock till basen med wink steget är stort som halva bagaget typ :smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Mäki Långsam Perfektionist
6 september 2007 · 4 800 Inlägg

tsdi skrev:
Tackar smile jo det är ju en fördel ! jag är ju bara 17 och har inte haft sommarjobb eller nått så det går seeeeeegt som FAN ! men jag säljer av lite handdatorer å annat jag klarar mig utan på blocket just nu, då jävlar kommer det ett 1000Watt rms Rockford monoblock till basen med wink steget är stort som halva bagaget typ :smile

Låter lagomt storleksmässigt? roll

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
tsdi Egenföretagare
6 september 2007 · 2 496 Inlägg

Haha ja verkligen, kommer inte dirrekt att räcka med dagens 16kvadrats kabel och ett batteri tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
_Norrland_ Bilvårdstekniker
12 september 2007 · 766 Inlägg

Hur går det med sänkningen? smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Abbbby
12 september 2007 · 248 Inlägg

_Norrland_ skrev:
Hur går det med sänkningen? smile

Han skiter i sänkningen, nu när han köpt en bas och snart ett slutsteg som väger ton så kommer dom nuvarande dämparna att åka ner på en lagom  nivå  lol *ironi*

Snyggt bygge, längtar till det färdiga reslutatet

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
tsdi Egenföretagare
12 september 2007 · 2 496 Inlägg

Abbbby skrev:

_Norrland_ skrev:
Hur går det med sänkningen? smile

Han skiter i sänkningen, nu när han köpt en bas och snart ett slutsteg som väger ton så kommer dom nuvarande dämparna att åka ner på en lagom  nivå  lol *ironi*

Snyggt bygge, längtar till det färdiga reslutatet

Haha ellerhur wink

Nja inget vidare, det är bara lathet, måste hitta en verkstad som kan värma med induktions värme (eller vad det heter) så en fastrostad bult ska lossna hmm

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
erkki88 Audiförare
13 september 2007 · 63 Inlägg

Riktigt fint projekt det här måste jag säga, ingen dålig bil att få ta över ;D

sen en fråga, hade du nån bild på slutresultatet på A6 fälgarna du fixade? har själv liknande skador på mina vinterfälgar som måste fixas till, skulle va kul att se hur det blev smile

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
tsdi Egenföretagare
13 september 2007 · 2 496 Inlägg

erkki88 skrev:
Riktigt fint projekt det här måste jag säga, ingen dålig bil att få ta över ;D

sen en fråga, hade du nån bild på slutresultatet på A6 fälgarna du fixade? har själv liknande skador på mina vinterfälgar som måste fixas till, skulle va kul att se hur det blev smile

Tackar du hade ingen dålig bil du heller wink

Nja det vart bara denhär bilden, http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … mage=90507

Men om du tänker bort all maskering och dit med ett audi emblem i mitten så är det rättså likt, klarlacken gjorde inte så mkt wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
17 september 2007 · 2 496 Inlägg

En rutten film på hur det rör sig bara, låter verkligen inte sådär dåligt irl, även om nytt steg är efterlängtat smile

http://www.garaget.org/video/qhq3z9ixjrdk



http://www.garaget.org/gallery/archive/11105/155414_pql6ss.jpg

Senast redigerat av tsdi (17 september 2007)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
S-Larsson
17 september 2007 · 514 Inlägg

Riktigt fet bas det där! Har en polare som faktist har lika bas samt stora rockfords monoblock att driva den med, rockar på rätt så bra! smile

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
Mäki Långsam Perfektionist
17 september 2007 · 4 800 Inlägg

Jävlar vad den dansade även med ett dåligt steg! Kommer bli kanoners med ett bättre steg, det märkte jag när erik testade nytt steg till sina basar _ecke__ här på gorg..
Jobba på nu, och lägg ner me cheeseburgarna lol

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
tsdi Egenföretagare
18 september 2007 · 2 496 Inlägg

Ormfn, mjo det är på G så snart kommer det ett T1000bd Power steg 1500watt rms i 1ohm smile

Mäki, ja det måste nästan bli det wink och snart kommer en till sak till bilen, avslöjar snart smile
Haha ja jag ska nog sluta vara så hård på dom wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
RF
18 september 2007 · 86 Inlägg

tsdi skrev:
Ormfn, mjo det är på G så snart kommer det ett T1000bd Power steg 1500watt rms i 1ohm smile

Mäki, ja det måste nästan bli det wink och snart kommer en till sak till bilen, avslöjar snart smile
Haha ja jag ska nog sluta vara så hård på dom wink

Menar du inte T1500-1bd? smile

Det är iaf det som ger lite över 1500, 1650 drygt enligt mitt eget papper som följer med stegen!
Har likadan bas som dig också men nåt e galet för bilen orkar inte driva steget för egen maskin sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang