Natt-tråd !

Machin Fartmissbrukare
8 januari 2007 · 1 302 Inlägg

vill inte byta me dig imorn när väckarn ringer smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
__hogberg__
8 januari 2007 · 1 161 Inlägg

Greatsnyggo skrev:
Själv så ska man upp kl 06  börjar ju jobba 07  så man kanske skulle  försöka komma i säng nån gång , svårt  när man jobbat två nätter nu och vänt lite på dygnet...få väll gå

då kan de va dags att hälsa på kudden nu då smile

MilleN
8 januari 2007 · 9 108 Inlägg

fan o skit o piss. Ska gå upp 04:50 och så sitter man här, har försökt sova men ligger och är hur pigg som helst.
Kan lika gärna skita i att sova och leva på kaffe och koffeintabletter hela arbetsdagen imorrn tongue

wofflan- Gear Heads Göteborg
8 januari 2007 · 156 Inlägg

En annan kom ju just hem från jobbet... Höll ju på att inte komma hem alls föresten .. kunde slutat med ett stort rådjur på huven.

Machin Fartmissbrukare
8 januari 2007 · 1 302 Inlägg

wofflan skrev:
En annan kom ju just hem från jobbet... Höll ju på att inte komma hem alls föresten .. kunde slutat med ett stort rådjur på huven.

låter som om d var nära ?

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Jonni
8 januari 2007 · 1 256 Inlägg

Jag kom precis hem smile Polarn ringde, soppapumpen hade lagt av så vi fick bogsera bort bilen från vägen big_smile

Och eftersom man är sjuk så blire inget jobb på LÄNGE  *njuter*

wofflan- Gear Heads Göteborg
8 januari 2007 · 156 Inlägg

Machin skrev:

wofflan skrev:
En annan kom ju just hem från jobbet... Höll ju på att inte komma hem alls föresten .. kunde slutat med ett stort rådjur på huven.

låter som om d var nära ?

Jo tacka fan för att man har bra bromsar...

terazzi
8 januari 2007 ·

sitter och letar jobb så man kan finansiera sin 200sx man har i tankarna big_smile dock har jag inte hel budget ÄN.. men det kommer nog big_smile

JeyKay Allvetande uppfinnare
8 januari 2007 · 377 Inlägg

coop's partysoda :o)

Machin skrev:
kan juh börja själv me att slänga ut en fråga...


vad dricker ni framför datorn ikväll?

själv sitter man här med ett vattenglas modell STORT smile

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..
Kalle_Ponken
8 januari 2007 · 1 752 Inlägg

Vad lyssnar alla på för o hålla sig vakna då?tongue Just nu går Black Sabbath-Paranoid i mina lurar!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
terazzi
8 januari 2007 ·

Kalle_Ponken skrev:
Vad lyssnar alla på för o hålla sig vakna då?tongue Just nu går Black Sabbath-Paranoid i mina lurar!big_smile

trance i hypertempo big_smile  haha

chrizz Administratör
8 januari 2007 · 11 783 Inlägg

gah, jag gick upp från sängen med en bra idé i jobbet (programmering)... "jag ska bara"....

Satt en timme och pillade vidare i koden med helt andra saker. Sen blev det break.com en stund, och nu surfar jag runt här. Borde verkligen sova nu... smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 januari 2007 · 5 753 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:
Vad lyssnar alla på för o hålla sig vakna då?tongue Just nu går Black Sabbath-Paranoid i mina lurar!big_smile

the refreshments - lifetime of guilt, kommer de ur mina högtalare för tillfälle

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kalle_Ponken
8 januari 2007 · 1 752 Inlägg

terazzi skrev:

Kalle_Ponken skrev:
Vad lyssnar alla på för o hålla sig vakna då?tongue Just nu går Black Sabbath-Paranoid i mina lurar!big_smile

trance i hypertempo big_smile  haha

Det funkar mycket bra det med!big_smile Nu vart det visst Bubbles-Regnbågens barn...:S nä ni nu är det nog fan dags o gå o snutta kudden!tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Henka_ Slav
8 januari 2007 · 1 454 Inlägg

hehe jösses va med nattisar de e här då smile inte bara ja som är lite skev i dygnen. har nyss vairt och hinkat ner en gt 80 i ett alldeles för trångt motor utrymme smile så nu skulle man väl kunna sova gott, angående drickat sitter det fint med en Sort guld nu kan ja säga. och Edguy - Roses to no one i speakersen. någon som har nå bra tips på varför ja tappar ladd fast systemer är tätt? har trycker med tryckluft och det läker inte :S Help?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
terazzi
8 januari 2007 ·

Kalle_Ponken skrev:

terazzi skrev:

Kalle_Ponken skrev:
Vad lyssnar alla på för o hålla sig vakna då?tongue Just nu går Black Sabbath-Paranoid i mina lurar!big_smile

trance i hypertempo big_smile  haha

Det funkar mycket bra det med!big_smile Nu vart det visst Bubbles-Regnbågens barn...:S nä ni nu är det nog fan dags o gå o snutta kudden!tongue

hahaha godnatt big_smile om man e vaken så ser man ju mera motor, må va skit men det handlar ju om bilar smile

camaro67 Meister
8 januari 2007 · 6 763 Inlägg

Jag tycker de här va en bra tråd.. kanske inte så givande.. men den håller i gång lite iaf.. en ny varje natt kanske skulle va någe? och sedan radera den efter en vecka om någon vill gå tillbaka och kolla någe?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Germax
8 januari 2007 · 12 086 Inlägg

Är de här en tråd för nattmännsikor lr vad? smile
För en gång skulle har jag gått upp nu o inte ska lägga mig om ett tag wink
Jag ska börja jobba nu efter juluppehållet iaf.. ska lära mig ny CNC maskin på jobbet jippie!

camaro67 Meister
8 januari 2007 · 6 763 Inlägg

CNC? de är såna där som skär ut prytlar med dator va? är de aluminium eller trä? finns väll till båda har jag för mig?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Germax
8 januari 2007 · 12 086 Inlägg

camaro67 skrev:
CNC? de är såna där som skär ut prytlar med dator va? är de aluminium eller trä? finns väll till båda har jag för mig?

Den skär all metall, finns nog CNC styrda maskiner för trä med men oftast pratar man om metallbearbetning tror jag. Men jag är utbildad i ämnet så de ska nog inte va några problem, har stått o skurit plåt i en lasermaskin nu sen juni 06 så dags för uppgradering! smile

EDIT: Ja CNC betyder något.. smile Programerbar helautomatiska maksiner iaf. Uppbyggt med koder och maskinen i mitt fall är en flerop, alltså den både svarvar och fräser, 5 axlar.. jävligt farsinerande maskin fkt.

Senast redigerat av JapMax (8 januari 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang