Era underliga meriter:)

froost
20 januari 2007 · 20 Inlägg

Hehe,, har serverat de latin kings hamburgare, sett bosse bildoktorn svamla i kön te mojen i grebbestad där jag jobbade. Där har även Peter Siepen *full som ett ägg* stött på mig och min arbetskompis. Bor granne med Bert Karlsson i grebbestad. I grönemad där jag bor har även Fredrik i "Filip&Fredrik" Ett herrans liv bott på sommrarna.. Kommer fortfarande hit ibland. Filip har sommarstuga i fjällbacka tror jag, brukade stöta på honom i sommar på macken.  smile  Träffar Arne Weise i fjällbacka där han hade hus...

Sen kommer jag inte på nått mer...

On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over....
Audi S4 (1994)
FreddeK
20 januari 2007 ·

960_Girl skrev:
Kommer inte på nått själv men en kompis blev bjuden på öl av Mange Schmidt tongue

det där är ingen merit! den killen suger så hårt! usch förnedring!

Fredrik.Gustavsson
20 januari 2007 · 2 123 Inlägg

Wicca skrev:
Schyssta historier alla har big_smile...

själv är det första jag kommer på när jag och 2 polare atombombhotade vita huset i 8an(under skoltid alltså). dan efter spårade FBI det till skolan och ringde säpo som tog kontakt med skolan. vilket liv det blev... big_smile

Och sen vaknade du efter en våt dröm, eller ?

Wicca
20 januari 2007 · 886 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Wicca skrev:
Schyssta historier alla har big_smile...

själv är det första jag kommer på när jag och 2 polare atombombhotade vita huset i 8an(under skoltid alltså). dan efter spårade FBI det till skolan och ringde säpo som tog kontakt med skolan. vilket liv det blev... big_smile

Och sen vaknade du efter en våt dröm, eller ?

du tror mig alltså inte? men jag lovar, det är sant, alltså, vi hade ingen atombomb, men vi mejlade o sa att vi hade det wink

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
Bojjan
20 januari 2007 · 132 Inlägg

Wicca skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Wicca skrev:
Schyssta historier alla har big_smile...

själv är det första jag kommer på när jag och 2 polare atombombhotade vita huset i 8an(under skoltid alltså). dan efter spårade FBI det till skolan och ringde säpo som tog kontakt med skolan. vilket liv det blev... big_smile

Och sen vaknade du efter en våt dröm, eller ?

du tror mig alltså inte? men jag lovar, det är sant, alltså, vi hade ingen atombomb, men vi mejlade o sa att vi hade det wink

Hade ni inte?! yikes
Jag har flera stycken i garaget. wink

Vad hände sen då?

ErskPersk Svindåre
20 januari 2007 · 1 433 Inlägg

Bojjan skrev:

Wicca skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Och sen vaknade du efter en våt dröm, eller ?

du tror mig alltså inte? men jag lovar, det är sant, alltså, vi hade ingen atombomb, men vi mejlade o sa att vi hade det wink

Hade ni inte?! yikes
Jag har flera stycken i garaget. wink

Vad hände sen då?

lol

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
ghost_boy83 CREW
20 januari 2007 · 2 594 Inlägg

ja jag är tremänning med ingemar stenmark

sen har jag supportat jennifer brown och thomas dileva vi telefon

de ni!!

nixon89 klabbarpan
21 januari 2007 · 3 041 Inlägg

Jag har burnat med bilen och satidigt blåst sönder stötdämparfästena. de ni.

Kul att laga NOT

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Wicca
21 januari 2007 · 886 Inlägg

Bojjan skrev:

Wicca skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Och sen vaknade du efter en våt dröm, eller ?

du tror mig alltså inte? men jag lovar, det är sant, alltså, vi hade ingen atombomb, men vi mejlade o sa att vi hade det wink

Hade ni inte?! yikes
Jag har flera stycken i garaget. wink

Vad hände sen då?

coolt, du har inte lust att sälja en? big_smile


nah, det hände inget ungefär, vi blev skitskrajja, berättade för lärarna att det var vi, fick sitta hos rektorn nån halvtimme, sen var det inget mer med det tongue

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
turbotompa fritidsprofessor
21 januari 2007 · 1 197 Inlägg

jag har trillat ner från överslafen i en våningssäng UTAN att vakna, däremot vakna min kompis av smällen.. hehe..

Gatzone
21 januari 2007 · 289 Inlägg

turbotompa skrev:
jag har trillat ner från överslafen i en våningssäng UTAN att vakna, däremot vakna min kompis av smällen.. hehe..

Haha det har jag med gjort, förvånadsvärt vaknade inte man själv utan enligt alla andra i rummet så sa man bara "oj då" i sömnen och reste sig upp från golvet och la sig i sängen direkt och somna väldigt fort big_smile Ett under att man inte bröt något ben eller att man fick nått blåmärke helt sjukt..

Sen har jag slagit igen en gammal merca dörr med huvudet imellan (alltså mellan dörren och karossen, och ist för att säga aj eller svära en ramsa så bad jag om ursäkt till ägaren utav bilen.. måste dock påpeka att jag var kraftigt berusad denna kvällen och fick även åka till sjukhus då jag blev alldeles för full sen på natten

Dock så var inte den sista någon större merit tycker jag, visar bara hur dålig koll jag har på mig själv smile

PeppeVectra Peppe Vectra
21 januari 2007 · 1 076 Inlägg

spelat handboll med svenska landslaget när dom hade träning i kristianstad när jag var mindre då dom större spelarna spelade.

Appråpå värnplikt. hade en gammal klasskompis som alltid snarka,var 4 stycken som bar ut hans säng på uppställningsplatsen när han somnat, gissa om han blev förvånad när han vaknade.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Germax
21 januari 2007 · 12 086 Inlägg

Jag har öppnat dörren för kungen på STCC! smile

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
21 januari 2007 · 2 258 Inlägg

Jag har tappat en kardanaxel på motorväg 40 mil hemifrån. Det sa pang utav bara helvete under bilen kan jag säga. Vi hittade den aldrig. Tur att ingen fick den på sig, det var åkrar runt om men någon bonde bör ha blivit fundersam.

Hade lånat bilen av mamma för att hämta en trimmad motor i Helsingborg, och lyckades köra hem tack vare fyrhjulsdriften på bilen. Men det var en jobbig resa...

Sedan har jag måååånga kändisrelaterade saker, men det är ju genom jobbet så jag vet inte om de räknas. Bland annat har jag plåtat en privat fest med JustD i Skövde, som avslutades med att inte mindre än sju piketbussar utrymde tvårumslägenheten på över sjuttio personer.... Undrar än idag var de hittade så många piketer?
Och jag har åkt med Rocktåget på en premiär, med alla artister ombord. Men som sagt, det är genom jobbet, så jag vet inte om det räknas.

Sambons knasigaste merit måste ändå vara att somna i ett cykelställ inbäddad i en cykel. När han vaknade tog det flera kvarter innan har visste i vilken stad han befann sig...

Ah, kom på en sån där kändis i släkten också - när jag var mellan fyra och åtta år bodde min pappa ihop med Thed Björks moster! Om nu någon vet vem han är, körde väl bland annat formel 3 och den där yngre versionen av STCC för några år sedan... Vi var i alla fall styvkusiner för hemskt många år sedan och jag har bilder när han kör plastbil... smile

// Ellen
*mår inte bra, därför är jag uppe mitt i natten fast jag vill sova!*

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Tzatziki
21 januari 2007 · 452 Inlägg

*Funderar

Varit backstage på en Arch Enemy konsert och In Flames sångaren kom intrappandes efter ett tag. Kunde dock inte säga något utan var i extas big_smile

John87 Stolt Volvoägare
21 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Raised skrev:
*Funderar

Varit backstage på en Arch Enemy konsert och In Flames sångaren kom intrappandes efter ett tag. Kunde dock inte säga något utan var i extas big_smile

Om det var i somras i gbg så borde jag sett dig, var nämligen också backstage då. Men det kanske var en tidigare spelning? tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Alecci
21 januari 2007 · 2 014 Inlägg

Fick för mig att demonstrera för en polare vad en "roll" är för något när man diskuterar flygplan och flygteknik. Jag var ganska onykter och satt på en cykel... Resten kan ni nog lista ut.

Senare samma kväll fick polaren skjutsa mig istället då han bedömde mig som farlig för egen person och allmänhet. På något vänster lyckas man (i farten) ställa sig upp på pakethållaren och vända sig om efter en gångtrafikant man mötte och fråga "Vem var det?"... Och vad som händer när man står på en pakethållare i farten i berusat tillstånd kan ni nog också lista ut.

Sen har man ju visat fingret och svurit åt artisten Petter för massa år sedan när han sprang in i mig på en bensinmack så man tappade allt man hade i famnen.

Edit:

Och en sak till... Spelade något familjespel med en kusin och hans familj för en massa år sedan och lyckas med något, som man egentligen tycker borde vara statistiskt omöjligt. Slog två tärningar från cirka 30-35 cm höjd ner på spelbrädet, där den ena lägger sig ovanpå den andra, och bägge två visar sexor.

Senast redigerat av Alecci (21 januari 2007)

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
21 januari 2007 · 2 258 Inlägg

Alecci skrev:
Fick för mig att demonstrera för en polare vad en "roll" är för något när man diskuterar flygplan och flygteknik. Jag var ganska onykter och satt på en cykel... Resten kan ni nog lista ut.

Senare samma kväll fick polaren skjutsa mig istället då han bedömde mig som farlig för egen person och allmänhet. På något vänster lyckas man (i farten) ställa sig upp på pakethållaren och vända sig om efter en gångtrafikant man mötte och fråga "Vem var det?"... Och vad som händer när man står på en pakethållare i farten i berusat tillstånd kan ni nog också lista ut.

:DFunderat på en karriär som akrobat? Eller kostade det för många blåmärken... smile
*skrattade gott när jag såg detta framför mig*

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
ErskPersk Svindåre
21 januari 2007 · 1 433 Inlägg

Gatzone skrev:

turbotompa skrev:
jag har trillat ner från överslafen i en våningssäng UTAN att vakna, däremot vakna min kompis av smällen.. hehe..

Haha det har jag med gjort, förvånadsvärt vaknade inte man själv utan enligt alla andra i rummet så sa man bara "oj då" i sömnen och reste sig upp från golvet och la sig i sängen direkt och somna väldigt fort big_smile Ett under att man inte bröt något ben eller att man fick nått blåmärke helt sjukt..

Sen har jag slagit igen en gammal merca dörr med huvudet imellan (alltså mellan dörren och karossen, och ist för att säga aj eller svära en ramsa så bad jag om ursäkt till ägaren utav bilen.. måste dock påpeka att jag var kraftigt berusad denna kvällen och fick även åka till sjukhus då jag blev alldeles för full sen på natten

Dock så var inte den sista någon större merit tycker jag, visar bara hur dålig koll jag har på mig själv smile

lol lol hahhaah!! de med mäschan va ju bäst!! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Gatzone
21 januari 2007 · 289 Inlägg

lol lol hahhaah!! de med mäschan va ju bäst!! big_smile

Haha så kan det gå när man dricker sig berusad ibland tongue det hände även lite andra saker den kvällen natten, men man lär ju sig utav sina misstag så fint ordspråket heter tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang