.

Aerodynamik ...
29 april 2007 · 7 120 Inlägg

stoota skrev:
En sak man måste ha i åtanke när man tittar på gamla 0-100 tider är ju att jänkarna körde på polyglasdäck som är jämnställda i grepp med 10år gamla vinterdäck som varit i solen.

Försök få ner 400hästar i backen med dom, nja.

Det är väl ändå deras egna fel.

THEBADGUY Gorgilus addictus
29 april 2007 · 4 737 Inlägg

Manne skrev:
Den här är helt ok cool

http://videos.streetfire.net/Player.asp … D8&p=1

Oj big_smile. De är så de ska vara! Riktig manligt! smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Kettunen
29 april 2007 ·

Men att ni orkar. Jämföra jänkarnas bilar mot japsarnas? Men då kan jag oxå dra en jämförlse som är lika dum tongue FERRARI piskar allihoppa som pratas i denna tråd wink
Så nu har jag oxå varit med o lekt dum o dummare smile

THEBADGUY Gorgilus addictus
29 april 2007 · 4 737 Inlägg

Kettunen skrev:
Men att ni orkar. Jämföra jänkarnas bilar mot japsarnas? Men då kan jag oxå dra en jämförlse som är lika dum tongue FERRARI piskar allihoppa som pratas i denna tråd wink
Så nu har jag oxå varit med o lekt dum o dummare smile

F*n heller! Min cykel slår det mesta här ;P. tongue

Men skämt åsido... tycker vi kan lägga ner denna diskutionen nu. Leder ingen vart ändå.

Senast redigerat av THEBADGUY (29 april 2007)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Aerodynamik ...
29 april 2007 · 7 120 Inlägg

Roligare att diskutera detta än prata om kläder, data spel m.m. big_smile

camaro67 Meister
29 april 2007 · 6 763 Inlägg

Aerodynamik skrev:

stoota skrev:
En sak man måste ha i åtanke när man tittar på gamla 0-100 tider är ju att jänkarna körde på polyglasdäck som är jämnställda i grepp med 10år gamla vinterdäck som varit i solen.

Försök få ner 400hästar i backen med dom, nja.

Det är väl ändå deras egna fel.

Tack för den komentaren stoota. Jag fattar inte hur Aerodynamik kan hålla på att tjafsa fortfarande. De körde på de däcken för att det inte fanns något annat. Men sedan byggde ju Chrysler racebilar redan från fabrik med 426 hemi. sedan flyttade de fram bakaxeln med mera för att kunna få lite fäste. De resulterade i att de hade bliar som gjorde hjullyft från fabrik med smala skitdäck. Sedan pratade du om att Supran som är 10 år äldre än nya Chargern piskar den lätt. Jag vill gärna se tider på de. Orginal tider! Jag tror att du många gånger tar värsting japsare mot gammla sura orginal jänkare med 6:a och jämför de.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Aerodynamik ...
29 april 2007 · 7 120 Inlägg

camaro67 skrev:

Aerodynamik skrev:

stoota skrev:
En sak man måste ha i åtanke när man tittar på gamla 0-100 tider är ju att jänkarna körde på polyglasdäck som är jämnställda i grepp med 10år gamla vinterdäck som varit i solen.

Försök få ner 400hästar i backen med dom, nja.

Det är väl ändå deras egna fel.

Tack för den komentaren stoota. Jag fattar inte hur Aerodynamik kan hålla på att tjafsa fortfarande. De körde på de däcken för att det inte fanns något annat. Men sedan byggde ju Chrysler racebilar redan från fabrik med 426 hemi. sedan flyttade de fram bakaxeln med mera för att kunna få lite fäste. De resulterade i att de hade bliar som gjorde hjullyft från fabrik med smala skitdäck. Sedan pratade du om att Supran som är 10 år äldre än nya Chargern piskar den lätt. Jag vill gärna se tider på de. Orginal tider! Jag tror att du många gånger tar värsting japsare mot gammla sura orginal jänkare med 6:a och jämför de.

Är du blind? Kolla föregående sida. Står tider där. ORIGINAL TIDER! inget annat!

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
29 april 2007 · 741 Inlägg

jag jämförde ju gammal japsare med gammal jänkare och ny japsare och ny jänkare

så däcken går väl inte att skilja på alltför mycke, för japsarna hade ju inte nå bättre däck då

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
Aerodynamik ...
9 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Kettunen skrev:
Men att ni orkar. Jämföra jänkarnas bilar mot japsarnas? Men då kan jag oxå dra en jämförlse som är lika dum tongue FERRARI piskar allihoppa som pratas i denna tråd wink
Så nu har jag oxå varit med o lekt dum o dummare smile

Skyline GT-R piskar faktiskt Ferrari runt bana. cool



Undra om någon trimmad jänkare hänger med denna http://www.garaget.org/video/qfu2ogekzdyq

big_smile

Puss och kram på er wink

MeloveGolf Vw trimmare
10 juni 2007 · 2 995 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Kettunen skrev:
Men att ni orkar. Jämföra jänkarnas bilar mot japsarnas? Men då kan jag oxå dra en jämförlse som är lika dum tongue FERRARI piskar allihoppa som pratas i denna tråd wink
Så nu har jag oxå varit med o lekt dum o dummare smile

Skyline GT-R piskar faktiskt Ferrari runt bana. cool



Undra om någon trimmad jänkare hänger med denna http://www.garaget.org/video/qfu2ogekzdyq

big_smile

Puss och kram på er wink

Vad jämför ni? Shelby cobra (Världens snabbaste serietillverkade i nästan 40 år 0-160-0)  från 60 talet mot en nissan från 60 talet?

Eller på strippen en 1200hk skyline mot 11.5L 3500Hk camaro?
Skyline GT-R är det japans ABSOLUT värsta bil?
isåfall vill jag skratta när Aero Shelbyn drar den baklänges...

liten bonus: wink
http://videos.streetfire.net/search/200 … 1c130d.htm

Senast redigerat av MeloveGolf (10 juni 2007)

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
DjFreaky Nissan Freak
12 juni 2007 · 67 Inlägg

en riktigt häftig skyline r34 med v8 turbo

http://www.youtube.com/watch?v=2Pl0MVJlscE&eurl=

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang