Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
23 juli 2008 · 1 659 Inlägg

Hemligheten när du kör upp = kör lugnt som fan, tänk hela tiden på att du kör kungen eller någon sån tomte, han ska inte märka av något ryck osv, men framförallt, han ska känna sig trygg när han åker med dig. Det är väl egentligen hemligheten, den som du kör upp med ska känna sig trygg! Gör han/hon de så får du garanterat lappen, sålänge du följer regler osv såklart men de vet jag nog att du fatta smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Lifeabuser
23 juli 2008 · 427 Inlägg

Robban_89 skrev:
Hemligheten när du kör upp = kör lugnt som fan, tänk hela tiden på att du kör kungen eller någon sån tomte, han ska inte märka av något ryck osv, men framförallt, han ska känna sig trygg när han åker med dig. Det är väl egentligen hemligheten, den som du kör upp med ska känna sig trygg! Gör han/hon de så får du garanterat lappen, sålänge du följer regler osv såklart men de vet jag nog att du fatta smile

Precis! Var trevlig (men inte övertrevlig) och gör som föregående talare.
Och var inte nervös wink
Lycka till!

Senast redigerat av Lifeabuser (23 juli 2008)

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!
sir_daniel www.kudoz.se
23 juli 2008 · 3 802 Inlägg

som föregående talare sa.

ta det lugnt, titta överdrivet (så han/hon ser att du tittar) sedan bör det gå bra smile

Rallyhalle
23 juli 2008 · 4 299 Inlägg

Grattis till att bilen gick igenom big_smile Alltid trelivgt me blanka papper smile

Ja du får ta o jobba på nu me kortet wink Kommer nog gå fint så du kan beställa uppkörning snart smile

Btw, kanske åker till uppsala imorrn wink

Ha de!
//Jacob

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
24 juli 2008 · 4 190 Inlägg

Waho skrev:
Grattis ! big_smile

Tackar smile

Aga_Diff

Tackar tackar smile

fripppe

Tackar, Jarrå ska vara en riktig kärring tongue
Mvh Kim

bollen1986

Tackar tackar smile
Mvh Kim

HPaddict

Tackar så mycket, det behövs nog smile

Desamma!
Mvh Kim

Robban_89

Tackar för tipset! ska göra mitt bästa och hoppas på det bästa med smile

Tackar så mycket!
mvh Kim

Lifeabuser

Tackar tackar, ska vara en riktig charm kille wink hehe närå..

Tackar!
Mvh Kim

sir_daniel

Tackar, Jo jag ska vara noga med att visa saker smile
Mvh Kim

Rallyhalle

Tackar big_smile
Jo de är ju det wink

Jo jag ska köra som satan nu smile Tackar, jo de komer bli skönt att sikta mot ett datum smile

Desamma wink
Mvh Kim

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
24 juli 2008 · 4 190 Inlägg

Uppdate!

Tja alla!

Varit lite tyst från min sida den senaste tiden!

Har funderat om man ska lägga ut lite pengar på Klarglas strålkastare och en avantarge grill men har suttit och tänkt en del och fått ett strålande pris på 3500kr..

Men känns lite bittert på ett sett då jag precis köpt nya glas till mina nuvarande strålkastare.. och de kostade en del hmm

Men har fått sponsering från Ett företag som säljer skyddsfilm till lycktor och då kom jag på att jag kan sätta på "Smoke" skyddsfilm på de nuvarande glasen eftersom de blir en mörkare nyans på glasen och det passar ju bra till bilens "tema" mörker och döden wink fast ändå stilrent..

Så sitter nu och funderar, de är ju absolut billigast med skyddsfilmen än klarglas lycktor..

Men det blir absolut en avantarge grill på mercan så ni vet wink men dock som jag säger så är jag fortfarade osäker, va tror ni?

Mvh Kim

Team-Adolfsson Gödseldräng
25 juli 2008 · 4 529 Inlägg

kör på avantgarde grillen sen toningsfilm till lysena
klarglas till en sån gammal bil ser bara dumt ut

isak90
25 juli 2008 · 1 997 Inlägg

Jag tycker helt klart det är värt ett försök med toningsfilm. Kommer ju bli sjukt mycket billigare än helt nya lyktor.
Det är vad jag skulel gjort Kim smile
// Fredrik

Darkie dARKiE
25 juli 2008 · 5 031 Inlägg

sätt på filmen, klarglas är överskattat wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
jes
25 juli 2008 · 582 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
kör på avantgarde grillen sen toningsfilm till lysena
klarglas till en sån gammal bil ser bara dumt ut

håller med avantgarde grill och tonade lampor blir skit snyggt.ser skumt ut med gamla bilar och klarglas faktist

hej
timmy_r Före detta Uno Raggare
26 juli 2008 · 312 Inlägg

Robban_89 skrev:
Hemligheten när du kör upp = kör lugnt som fan, tänk hela tiden på att du kör kungen eller någon sån tomte, han ska inte märka av något ryck osv, men framförallt, han ska känna sig trygg när han åker med dig. Det är väl egentligen hemligheten, den som du kör upp med ska känna sig trygg! Gör han/hon de så får du garanterat lappen, sålänge du följer regler osv såklart men de vet jag nog att du fatta smile

Ta det bara inte för lugnt, första gången jag skulle köra upp så blev jag kuggad för att jag körde för sakta :S Höll 50 på en 50 väg och blev omkörd av en (jag har en för liten K**) suv. Kanske därför tongue
Grymt snygg bil...

~~-----@ Timmy @-----~~
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
27 juli 2008 · 4 190 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
kör på avantgarde grillen sen toningsfilm till lysena
klarglas till en sån gammal bil ser bara dumt ut

Jo de tror jag oxå på, speciellt nu när man vill spara lite pengar med..
Hoppas det blir bra bara smile
Mvh Kim

isak90

Jo jag får hålla med, Har inte alla pengar i världen..
Men Jag testar när man ändå fått spons smile så kan man ju köpa klarglas senare om man nu har mer pengar smile

Mvh Kim

Darkie

Jo de får bli så wink
Hehe
Mvh Kim

jes

Jo jag får helt klart hålla med.. men jag tycker dock klarglas passar bra om bilen ser "ny" ut.. min ser ju ganska så fräch ut enligt mig tongue men om jag ade pengarna skulle jag nog köpt klarglas.. men smaken är som baken wink

Mvh Kim

timmy_r

Hehe, Jo de kan gå så med.. En kompis til mig åkte dit på att köra 5km/h  för sakta.. men ska försöka hålla mig från att inte dra på wink hehe

Tackar för tipset med! smile
Tackar!
Mvh Kim

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
27 juli 2008 · 4 190 Inlägg

Uppdate!

Halloj alla! smile

Så här ligger det till..

Jag har bestämt mig för att det blir Att behålla org lyserna ifram och sätta på en slags skyddsfilm "Smoke" på strålkastarna, eftersom min ekonomi inte räcker till just nu till klarglas strålkastare hmm tråkigt men får nöja mig med detta tillsvidare smile

Men en sak som är säker är att en Avantarge Grill kommer köpas till mercan, eftersom jagtycker de är mycket snyggare än "Org" grillen smile

Så så blir det.. oavsett va ni tycker wink hehe
Mvh Kim

Senast redigerat av kimpan_90 (27 juli 2008)

zshoe Kokar ris
27 juli 2008 · 923 Inlägg

kom på nu att jag skrev när du skulle välja fälgar och jag börja babbla om kompis amg fälgar som var fina, du ville se bild, och här är dom: http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=413575
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=413574

bättre sent än aldrig tongue

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
29 juli 2008 · 1 659 Inlägg

Vart köper man sån film man sätter på strålkastarna? big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
31 juli 2008 · 4 190 Inlägg

cenoxide skrev:
kom på nu att jag skrev när du skulle välja fälgar och jag börja babbla om kompis amg fälgar som var fina, du ville se bild, och här är dom: http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=413575
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=413574

bättre sent än aldrig tongue

Hehe, Bättre sent än aldrig wink

Såg jävligt bra ut på den gula bilen smile

Men har fälgar nu tills vidare smile
Men tackar för tipset smile
Mvh Kim

Robban_89
Tja!
Du hittar dem hos..
www.abenum.com

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
31 juli 2008 · 4 190 Inlägg

Uppdate!

Tja alla!

Har varit finväder här hemma så har tagit vara på tiden på sandstränder och bara tagit det lungt och badat..

Men fick i veckan hem mitt pris från Simonz Tävling (pris: produkter från dem), kom på andra plats (1x2 frågor och en bra motivation vrf just jag skulle "vinna") och fick en flaska vax så mercan kan  glänsa lite till smile

Och så beställdes även skyddsfilmen i veckan så väntar spänt på att montera den smile
Men annars har de varit lungt, ska köra i enköping i morrn bitti kl 07:15 så blir att gå upp kl 4 i morrn bitti tongue så ska lägga mig snart så man är vaken på körningen och även lilla uppkörningen som blir på förmiddagen i morrn med smile

Önska mig lycka till! big_smile
Mvh Kim

Darkie dARKiE
31 juli 2008 · 5 031 Inlägg

good luck my benz friend big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Dubs I got Dubs!
1 augusti 2008 · 2 423 Inlägg

Jag vann oxå en flaska vax=)

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
5 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

Darkie skrev:
good luck my benz friend big_smile

Tackar och dessama wink
Mvh Kim

Adde666

Jasså, grattis på dig med då big_smile
Mvh Kim

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang