Du kimpa, du får nog polera upp lacken tycker den är lite matt haha Jävla fin den blev! mvh skog
Kanske ska tvätta den, men den ska poleras kan jag lova, ska polera så du måste ha solbriller sen när du ska kika på den i somar Tackar tackar God jul pårej \\ Kimpa
Tja alla! Har inte hänt så mycket i veckan eller i helgen pga att man fått jul lov.. har ju så klart bilen i skolan så kan inte göra så mycket.. men men, ska väl försöka köpa mdf skivor och kanske bygga om kartfacken på dörrsidorna, men då behövs det rätta gradantalaet för att kunna använda glasfiber.. ganska kallt just nu.. Men det blir säkert någon uppdate kan jag lova Annars kommer man ju tillbaka till skolan den 9 januari, längtar redan
Men på mellandagarna så ska jag och pappa och en kompis lyfta ur motorn ur syrrans volvo GL 740 16v.. Så det ska göras och kanske skaffar en till tråd om det motorlyftet, det får vi se.. om det är någon som är intresserad? Men har införskaffat en ny motor från en exakt likadan bil
Men nu ska jag ta det lungt, i natt kommer ju tomten haha Jag vill Önska alla Trådläsare en Riktigt God Jul! Mvh Kimpa
Tja alla! Igår såg man att man måste varit en snäll pojke iår hehe
Lite lysen till mercan Har det tredje ute i garaget, kommer nog sitta fint på svarta benzen sen
Fick bli en ny lackspruta till mig med Den va dock dyr fasten jag hade 50% rabatt
Får Tacka min syster med för den här tröjan, Som verkligen Stämmer
Idag fick man meck ångest med Usch, har ju ingen bil hemma, får väl dra med pappa någon dag här i veckan så jag kan få hem typ en meter mdf skiva så jag kan börja bygga på dörrsidorna.. blir 2 styckna monterabara lådor på dörrsidorna, vill ju inte förstööra dörrsidorna så mycket.. Men Nu ska jag äta lite julgröt. tänkte va me tjejen nu ett tag så hon lessnar på mig så jag kan stanna lite längre hos bilen sen när jag börjar i skolan igen Mvh kimpa
Sjyssta julklappar Gillar tröjan Xtraljusen kommer nog passa skitbra på mercan ska du se
Hehe, meckångest, förstår va du menar Jag väntar återigen på delar som stoppat hela projektet
Men men, så e de
Tackar jo tröjan stämmer ju faktiskt.. Jo det tror jag med
Jo meckångest har man haft en del gånger tidigare med.. Jasså, de är fan inte kul.. hoppas du får tag i grejerna och får hem dem snart då Precis, bara att vänta.. Mvh kimpa
du skulle fått 3 st ;D oj läste inte texten hehe ;D
Haha Jo jag har ett i garaget, 2 skulle se dåligt ut tror jag mvh kimpa
Generalet
Åh nej, Fyfan vilken ocis! Men kortet är kvar det är väl det bästa, kostar ju lite att göra om allt.. Men de va inte lite böter inte.. surt.. Hoppas iallafell att du fick några roliga julklappar ändå? Mvh kimpa
Ser ju härligt ut det här, all beröm för din arbetsinsats du gjort Kan ju bara tillägga om du skulle komma på att du ville xenonkonvertera dina extraljus, så tar blått glas bort mkt av ljuset från xenon, så vita glas är att föredra då. Men det blir nog bra det där ;D